Fórum témák
» Több friss téma |
A rádiók kód ügyében, nem tehetünk semmit, forduljatok a gyártóhoz!
Szia igen megpróbáltam de ez nem szeretne csipogni.
Szia,
Gyújtás legyen rajta. Bekapcsol anélkül is,de lehet hogy a kódoláshoz szükséges. A folyamatot jól írta le GARFIELD13. Fontos hogy benyomott AS gombnál nyomd meg a bekapcs.gombot,és ne is engedd el csippanásig. Mennie kell. Üdv
Szia rajta volt de sajnos akkor se már próbáltam ugy is hogy beinditotam az autot akkor se sajnos.
Szia,
Hülye kérdés,mivel nem jutsz el a szamok beírásáig,elvileg nem vihettél be tíznel több rossz kódot. De azért megkérdem,vittél -e be rossz kódokat. Rossz kód bevitele után általában büntetésül (a rossz kódok bevitelével arányban emelkedő ) bizonyos ideig letiltja az újbóli próbálkozást. Ilyenkor gyújtáson kell hagyni nyugalomban. Ez lehet 1 perctől több óra is,a rossz próbálkozasok számától függ. Másik kérdés,ha be van kapcsolva a rádió,és leveszed a gyújtast,kikapcsol a rádió? Mert ha nem,akkor hiányozhat a gyújtás info. Érdemes lenne a biztosítékokat ellenőrizni.
Szia nem rossz kódot nem vittem be.
Leveszem a gyújtást akkor bekapcsolva marad a radió.
Szia,
Egy rádiónak általában kettő tápfeszültség szükséges,egy allandó és ACC/gyújtás. Valamiert úgy rémlik hogy az Opelnél a kódoláshoz szükséges mindkettő. Átlag használatban lehet hogy nem tűnik fel a gyújtás hiánya,mert egy külön logikai rész megengedi azt hogy gyújtás nélkül is bekapcsolható legyen. Milyen autóban van? Ha jól emlékszem valamelyiknél ugyanazon a gyújtás körön van mint a középkonzol világítása,amiben előszeretettel égnek ki az izzók,néha a biztosítékot is kiolvasztva. Kesztyűtartó világítás,középkonzol világítás megy gyújtáson?
Rossz kérdés, ha vakon elköveted az itt leírtakat, csippan a rádió? Lehet a középkonzol, és a rádió kommunikáció halott, ezért nem látsz semmit. Ha ez a rádió ebben az autóban ez előtt működött, akkor az sem fordulhat elő, hogy a konzolon nincs engedélyezve....
A hozzászólás módosítva: Márc 9, 2021
Szia nem sajna nem csippant viszont a múlthéten mikor próbálkoztam egyszer bejött beírtam a kódot viszont nem okéztam le, nem nyomtam meg mégegyszer az AS hosszan úgyhogy elszált minden és azóta nem bírom rávenni hogy csippanyon és kérje a kódot. Korábban természetesen működött
Opel astra g
Középkonzol világítás kesztyűtartó világítás rendben van.
Szia,esetleg próbáld meg levenni az akkusarut pár percre és próbáld újra a procedúrát.
Nem találkoztam még ilyen esettel. A kód kérése a helyes kód ismeretében ki is kapcsolható. Üdv!
B variáció, most jutott eszébe az AS gombnak, hogy munkaszüneti nap van sok helyen, ő is csatlakozik.
Dehát elküldtem néked az egész használatit is, a javaslatom mellé. Mi volna, ha annak szellemében csinálnád? Azaz: lekötöd az akkut, (áramtalanítasz), aztán visszakötöd, majd akkor végigmész a procedúrán, amit leírtam.
Az a szakasz úgy kezdődik: Idézet: „restart following an iterrupted of the power supply” Ami emeri nyelven (kb) annyit jelent, hogy hogyan kell eljárni, ha a tápfeszültség megszakadása után szeretnéd üzembehelyezni a rádiót. Nem lehet, hogy áramtalanítás után tudod végigvinni?
Esetlegesen már ki van kódolva, csak a kijelző digitszáma nem stimmel, ezért nem látsz semmit. ( bekapcsolásnál már nem tudom melyik két szám együtt nyomására váltogat. 3-5, 4-6 valamelyik.) A SAFE-t mindegyikre jól küldi, de ha azt nem kapod, csak az lehet, hogy rosz a rádió, vagy már túl vagy rajta.
Próbáltam természetesen aksi le stb szépen sorjában de semmi mintha nem erzékelné az AS gombot.
Lehet ez lesz ez esetben viszont akkor valami enyhe zajnak jönnie kéne a hangszorokból nem?
Szia!
Keres rá a neten a Hivatali patkányok, nyomtató és mező kombinációra. Nézd meg a videót és utána már tudod mit kell tenned. Gyors kereséssel 3400-5000 Ft között találtam tesztelt és kóddal is rendelkező CAR 300 példányokat több oldalon is. Így le tudod vezetni a karantén okozta feszültséget és utána még zenét is tudsz végre hallgatni a kocsiban. Ennyit szerintem megér a dolog. Üdv.
Tovább nézegetve, ha simán bekapcsolod, nem írja ki hogy SAFE, és nem susog, az akkut cseszetted, akkor mégis legvalószínűbb a biztosíték kiolvadás. Vagy a rádió csatlakozója hátul kicsúszott.... Ha a kijelzővel lenne gond, az AS bekapcsológombra akkor is csipognia kellene.
És melyik bizti ami a hátuljába van az rendben van. rádió csatlakozó rendben van.
Húzd ki a csatlakozót, és abban meg kell lenni mindkét helyen a 12V-nak. Bővebben: Link kl15, kl30 + a jobb alsó meg a test. ( Tényleg, testet kap? lehet az valami fém részre van bízva, ami sztrájkol...)
A hozzászólás módosítva: Márc 10, 2021
Azt írta a kérdező vasárnap:
Idézet: „CODE lámpa villog” Ebből arra vélek, áram van a rádióban, testet is kap, másként mitől villogna a CODE lámpa?
Údv,
Ennyi törődést egy CAR300 még nem hiszem hogy kapott... És ha a kerdező mar meg is válaszolta? Idézet: „de semmi mintha nem erzékelné az AS gombot.” Kicsit határozottabban nyomva? Nem elvetendő gondolat...normál használatban senki sem nyomkodja az AS-t. Simán lehet kontaktos,én meg jól bevittem mindenkit az erdőbe a gyújtás hibával...
Az lemaradt hogy a display megjeleníti a dátumot/időt gyújtásra?
Táp le-fel megvolt?
Az szerintem egy tápra már villog, hiszen gyújtás nélkül is villognia kell, parkoló autóban.
No, de ha nem volna jó a testelés, akkor az állandó 12V sem volna meg.
Ha pedig a biztosíték (amiből csak egy van a rádión) nem lenne jó, akkor sem. De attól még lehet biztosíték, vsak nem a rádiónál. Hanem a kocsi "acc on" (tertozék) biztosítéka.
No, most jutott eszembe:
Azt a biztosítékot keresd meg a kocsiban, amelyik az "acc on"-t biztosítja. Ha azt sikerült (például a beszerelésnél) kicsapni, hát akkor hiába az első lépés (-"adja rá a gyújtást") elvégzése, a rádió így nem tud bekapcsolni. Hasznos, ha megvan a kocsi könyve, azzal én is könnyen megtaláltam a Fordban ( mert én is csaptam ki szerelgetés közben, aztán nekem sem ment a rádió), ha nincs meg a könyv, akkor egyesével csere...
Természetesen megjeleníti a datumot es az időt hangsúlyozom egyszer sikerült bevinni a kódot csak nem nyomtam meg mégegyszer az AS es elveszet azóta.
Üdv,
Maradjunk egyenlőre az idézett vonalon,hogy nem érzékeli az AS-t. Mint szinte minden Blaunál,itt is ellenálláslétrás a nyomógomb készlet. Ellenőrizd kérlek a <,>,UML,1,4,5 gombokat,nincs-e beragadva vagy túl "laza" valamelyik. Ha ezek közül bármely hibás,az elrontja az ellenállás létra értékét és nem a gombnak megfelelő ellenállást méri a processzor. Magyarul nem fogja érzékelni az AS-t. |
Bejelentkezés
Hirdetés |