Fórum témák
» Több friss téma |
Van itthon egy szét szedett howeboard. annak a motorjával működik a vezérlő, 120 fokos..
Szét húztam hogy megnézzem milyen hall elhelyezési elrendezés vagy egyik, s másikban. Vasárnap talán lesz időm, és szét kapom az agymotort is.. örülnék egy hall áthelyezéses megoldásnak. egyszerű lenne. Nagyon köszönöm, hogy vetted a fáradtságot és kicsit utána jártál. Magyarul én sajnos semmi infót nem találtam . Ha sikerül megoldani leírom, hátha másnak is segít majd.
Szép lassan, de készül a bringa. Az akkukeretet 1 napig nyomtattam. Még a balanszeren a vezetékeket is át kell forrasztanom. Kivülről meg kap egy egy rozsdamentes 1mm lemezt.
A hozzászólás módosítva: Máj 15, 2021
Szépen haladsz! 60V akku van nekem is a bringában. 38,5Ah . 45A vezérlővel.
Szia! Az Neked mennyi cella? Mennyi Km -t tudsz vele elbringázni? Akkor egy 1.5 kW os motorod biztos van rajta?
A hozzászólás módosítva: Máj 16, 2021
Sziasztok!
Van egy e-klappscooter eks 66 típusú kis bldc motoros rollerem. Ahogy néztem a kijelző egyik menüpontjában a PWM értéke legmagasabb fokozatban 68%. A kérdésem arra irányulna ezt az értéket valahogy nem lehetne növelni 100%-ra? Esetleg a vezérlőn nincs olyan lehetőség hogy magasabb teljesítményt lehessen kihozni belőle? Köszi előre is a válaszokat.
Sziasztok, van itt valaki aki tisztaban van az elso generacios Bosch Powerpack akku mukodesevel, labkiosztasaval? Szeretnek csinalni egy plusz akkupakkot amit parhuzamosan kotnek az eredeti akkuval, vagy csak szimplan az helyett. Azt mar probaltam, hogy nem eleg csak a + es - labakra a tapot rakotni, hibat ir ki a kijelzon es leall. A Bafang motornal siman megy de ez meg valami infot kap a masik ket erintkezon, ezt szeretnem valahogy kijatszani/szimulalni, ha lehetseges. Ezenkivul, a tolto mukodese is erdekelne, ott is a harmadik labon valami info jut az akkuba, es csak ugy engedelyezi a toltest. Elveszett az eredeti, de tudnam tolteni a masik biciklievel, azon viszont csak ket erintkezo van.
Udv., Karcsi
Amikor régebben hozzám került 4 ilyen akku, még a bms-t sem sikerült rendesen beüzemelni, akkor utána olvastam, de egyedi buszon kommunikál a vezérlővel és nagyon le van zárva.
176 db cella. a motor 1Kw, végsebesség 65Km/h közel 200km szoktam vele mászkálni igaz nem 65 el. ugyanis képes 1 óta alatt is lemeríteni az akkut. Emelkedő, vagy gyorsításkor eléri a 2Kw áramfelvételt. ha húrom neki. most ez az uj vezérlőm más szinuszos, és vannak beállítási lehetőségek, kíméletes gyorsításokra így kevésbé zabálja az áramot , meg a tempomat ami számomra nagyon hasznos.
Jaa és ez a megtett táv kizárólag önerejéből.. mióta látom a motor aktuális áramigényét, nem fárasztom magam az akku, és motor miatt már komoly súlya van a bringának, és csak tekerni igazi kihívás Mivel nem sport, hanem szabadidő tevékenység számomra.. így imádom, ha húzhatom neki A hozzászólás módosítva: Máj 17, 2021
Nagyon jó. Ezzel már lazán lelehet menni a balcsira. Az akku és a kerék között az a vezérlő doboza?
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Igen.. a vezérlő van a hátsó kerék előtt. Hegyen lakom, csak saccolni tudom, de úgy átlag 8-9% os emelkedő 1500m , ha lendülettel jövök a dombtetőn még 38-40 a sebesség, viszont ha lent indulok , "ezt pont nem rég próbáltam ki" 30 ra gyorsul a dombtetőig. érdekes egyébként, mert alacsony kerékfordulat mellett nincs akkora ereje, de ez lehet csak vezérlő miatti kíméletes mód.
Sikeresen megoldódott a 60 fokos motor 120 fokossá alakítása.. valóban csak a középső hall-t kell megfordítani. Korábban ez nem volt számomra releváns, mert a régi vezérlőm öntanulós volt. Szóval köszi szépen a segítséget mindenkinek!
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Motor és a vezérlő nem szokott túlmelegedni?
Vezérlő soha.. Motor már inkább, de figyelem mindig. Igazából sík úton nincs vele gond. a tartós hegymenet tuti megfőzné ez az új vezérlő már legalább a motor hőfokot is mutatja. így biztonságosabban terhelhetem
Az, jó. De akkor a 1.5 Km en a dombtetőig nem forrósodik be? A szinuszos vezérlőddel, gondolom csendesebb lett a motorod is. Lehet, hogy a bringádról le kéne szerelni a pedálokat, és elég lenne Neked 2 db lábtartó?!
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Nálam is sok emelkedő van, oda két motor kell. Biciklinél is megoldható! Jobb lesz a motor hűtése, az egész bicikli hatásfoka, plusz nagyobb lesz a nyomatékod indulásnál.
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Azt ki szokta bírni. Gyakorlatilag hangtalanná vált mióta szinuszos van. A régi sem volt zavaró, de most csak úgy suhan
Remélem a bringám is fog legalább olyat gyorsulni, mint az M365 rollerem! Kormányodat nem rángatja a plusz akkud?
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Az M365-öt nem lesz nehéz felülmúlni!
Fateromnak építettem dual agymotorost, annak pl fel a hegyre az elsőkerék állandóan kapar.. elég vicces.. Évente vesz új gumit előre nekem ami van így ez most tökéletes.. és persze, hogy ne unatkozzak építek egy 5kW os motort, sajnos barátom aki az esztergályos munkát végzi, építkezik. szóval nem tudni mikor kapom kézhez, hogy legyen is belőle valami.
Akkor az biztos nagy élmény. Én is megépítettem a fiam vitorlására egy 7kW os Golden motort. Mindjárt lefényképezem. Csak fel kéne szerelni. Persze még az akku hiányzik hozzá. Ki kell próbálnom valahogy, kíváncsi leszek, hogy melyik része lesz a gyenge pontja.
A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Az a poén ebben, hogy hiába tekerem... alig észrevehető a megspórolt energia. na meg 50 körül már nem is tudnám olyan gyorsan tekerni a pedált néha mikor sportolók mellett húzok el, látom küzdenek az emelkedőn, na olyankor szoktam hátrafelé tekerni
Mit értesz építés alatt?
A motor mely részeinek a kifejlesztését vállaltad magadra? Miből lesz, ha lesz és ezeket hol lehet beszerezni? Előre is köszi a választ.
Lehet ezért csuklok
Idén még meg akarom oldani, hogy a 60V os akku legyen a világítás áramforrása is.. a kijelző háttérvilágításával egyszerre ad is kimenetet. csak egy step down kell 5 V ra. na meg az első és hátsó lámpámat átalakítani kicsit.
Egyébként nagyon gyorsan fejlődött a technológia. Ma 25-30km/h-val simán mennek az e-bike-os emberek, emelkedőnek felfelé. Szerintem teljesen át kell a várostervezésnek az utakat gondolni. A legjobb lenne, ha a sima bicikliút mellett kiépítenének egy "gyorsforgalmi bicikliutat" az e-bike-oknak, elektromos rollereknek, és más eszközöknek.
Az is érdekes, hogy régen a 30-as övezet mellett levő bicikliúton kevesen mentek 30km/h-nál gyorsabban. Manapság pedig... A bicikli sávokra is ki kell tenni a korlátozó táblákat (mondjuk elvileg 25km/h a maximum Ausztriában, de a biciklis vajon mikor méri a saját sebességét?). A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
Volt itthon több db egyforma agymotorom. mindet szét szedtem , az állórész elemeit egymás mellé illesztve egy jóval szélesebb motort kapok. a két fedele ugyan az marad, mágnest kellett megfelelő hosszúságút venni. a tekercselési része meg nem bonyolult, szétszedéskor lejegyeztem mindent.
Én ezt használom: Bővebben: Link, nagyon jó. Alig melegszik, terhelhető nagy árammal is. Ha túl nagy a doboz, kb. le tudod felezni, mert egy kicsi nyák van a belsejében, meg sok levegő.
Bővebben: Link 6$. A hozzászólás módosítva: Máj 18, 2021
|
Bejelentkezés
Hirdetés |