Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
Én keresem azt az embert, üzletet aki VFD kijelzős kittet csinálna (vagy adna el) nekem HTPC-hez. Tud valaki segiteni ez ügyben?
Apróhirdetés? Huhh.. Talán lehet, hogy erre való?! Hmm...
Én kezdő vagyok..
Arról kérdeznék h rézhuzalt mondjuk nem ipari mennyiségben hol tudnék vásárolni Bp.-n vagy környékén. Köszi
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy Bosch kézi fúrógépnek a fordulatszám szabályzós kapcsolójában az elektronika kiégett,ezért csak max fordulaton megy,nyomásra nem érzékeny.Az lenne a kérdésem hogy hol lehetne ilyen kapcsolót venni.Előre is köszi mindenkinek. Üdv Dempsey.
Sziasztok!
Toroid transzformátort szeretnék itthon kiönteni műgyantával. Hol tudok műgyantát vásárolni, és tud valaki erről valamit, hogy van-e valami trükkje, vagy csak felmelegítem és kiöntöm a toroidot?
Van kifejezetten műgyantás topik... szerintem ott írnak 1-2 helyről.
Üdv!
Egy TFT monitor fóliakábeleit szeretném meghosszabbítani, de sehol sem találok hozzá megfelelő kábelt. Néztem a HEstore-ban, lomexben, hqvideo-ban, de nincs megfelelő. 2 db 36 eres kell kb 40 cm és 1 db 16 eres kb 20 cm. Tud segíteni vki, hogy budapesten, vagy kelet pest-megyében hol lehet beszerezni. Vagy valamilyen alternatív megoldást találni.
Mi történt az elektroncso.hu oldallal, kellett volna onnan egy pár dolog.
Lomex-be személyesen kéne elmenni, mert a turkáló részlegben van nekik már lassan fél éve néhány féle hosszúságú/szélességű vadiúj fóliakábel. Lehet, hogy lehetne vele kezdeni valamit...
Nem tud valaki a belvárosban V., VI. kerület környékén valami jó, és olcsó elektronikai boltot? Az sem baj ha máshol van, csak akkor sokat kell utazni
A Kontha Neked elég közel van. A Klinikáktól egy kicsit befelé az Üllői úton.
Köszi! Azt mintha láttam is volna egyszer a kocsiból
Kicsit OFFoltuk a csöves oldalt. A LOMEX is jó, a Lehel térig metrózol egyet, majd a Lehel úton egy kis séta.