Fórum témák
» Több friss téma |
Tisztelt felhasználók!
Kéretik a politikai és egyéb felekezeti ill, obszcén viccek bemásolását mellőzni szíveskedjetek.
Van valahol egy videó, ahol egy buszt próbálnak kiemelni egy hídról. Az "eredmény" hasonló. De igazad lehet, a filmtrükkök is így készülnek.
Ez az autómentéses nagyon gagyi. tisztán látszik, hogy Photoshoppal lett csinálva :/
De az előttelévő az állati szerk: most olvasom, Topi megelőzött
És ha nő kezébe kerül....
Ezt a szabályzatot elolvastam a barátnőmnek:
- olvasom - Ezt te írtad? - olvasom tovább - Ezt te írtad. - tovább olvasom - Ezt biztos te írtad... - a végén már nem szólt semmit csak röhögött, bocsánat illetve nevetett.
Igen valószínű hogy nem női agyból pattant ki.
Ezek aztán ügyesek!
csajok táncolnak.
Haláli:Micsoda BMW-s trükk
Maradjunk a halálinál...
Bővebben: Link legjobb a szöveg alatta. Röhögtem rajta egy óráig.
Ez szép volt...
Sziasztok.
Ma bebizonyosodott, hogy nagyon amatőr vagyok, de fejlődőképes. Rájöttem, hogy a dugdosós próbapanelbe az ellenállásokat állítva is berakhatom, akkor 1 lyuknyira van a két lábuk, szemben az eddigi kb. 5-tel. Olyan szép ellenállás útvesztőket gyártottam, hogy öröm volt nézni...
Neki aztán még hogyan fájhatott... no comment
te jó úr isten: http://www.cyriak.co.uk/moo.html
Na ez nállam kicsapta a az NKI biztosítót az már igaz... nállam Bad sector
A szöszi és a barna autóznak. Benzin nélkül maradnak és a kocsi leáll.
- Miért álltunk le? - kérdezi a szöszi. - Benzin nélkül maradtunk - feleli a barna. - Jajj, de okos vagy! Én tovább vezettem volna.