Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Elfelejti! Félóra alatt biztosan, de 10 perc is elég néha
Az sd n 3 bevágás van a ddr en csak kettő enyimbe 256mb sd ram van.
Még valaki erősítse meg, aztán boldog bírkabőr, vagyis juhé(j)!!!
Még szívesen olvasom a válaszokat, de az informatikát befejeztem az OFF-ban. Köszi a türelmet!
Szép kis dolog, mondhatom! Én már nem is vagyok elég?
![]() ![]()
Vonj le 1et mind kettőből
![]()
Ha van CMOS reset jumper akkor azzal néhány másodperc is elég, de természetesen az eotvospm által leírt módszer is működik.
Hozzáteszem: láttam olyan 286-os alaplapot, amely valamiért NEM felejtette el a jelszót, hiába vettem ki az akksit. Ritka madár! Egyébként ez a password módszer olyan helyre ideális, ahol nem akarod, hogy szétállítsák a biost! Pl iskola, titkárnő... Nem forradalmi titkosítás... Nem is feladata, emellett szakértő könnyen feloldhatja -akksi ki, ez csak avatatlan kezelők miatt van.
Jóéjt mindenkinek! Egy-két apróság búcsuzóul: Hogy hívják az íncsiklandó hálózatot? LANguszta ; Programozó szerzetest? FelhasználóBarát. ; két informatikus a 80-as évek végén: CGA monitor? Nem, saját! ; Két informatikus vásárol: a francba! csak 1000 Ft-om maradt! Várj, adok 24-et, hogy kerek legyen! Üdv!
Idézet: Ott van a toppon! „adok 24-et, hogy kerek legyen!” ![]() Jó éjt!
Helló! Jóreggelt mindenkinek!
A te problémádat nagyon ismerem, ez nállam olyan gyakori volt mint a fizetéselszmolás. ![]() Az hogy a kontakthiba van, meg kicsúszott a kábel stb. az meg hü**eség, mert ha kontaktos akkor a telepítőfájlok listáját (mappák létrehozása a c meghajtón), illetve magáról a CD lemezről bootoltatni a tlepítőt, egyáltalán nem lehetett volna.
Üdv. Nem is lehel bizony, hozzáteszem hogy külön jumperrel kell állítani ezt memóra típust, sebességet ha az alaplap mind a kettő memóriatípust tudja fogani.
Jobb alaplapoknál már a BIOS áramköri szinten is tudják allítgani, és ebben az esetben ezt onann is kell elvégezni. Ezeknél a memória felismerések sorosan történnek. vagyis EDO bank 0, EDO bank 1, EDO bank 2, EDO bank 3 és ha ezekben nem érzékel memóiamodult, akkor ugrik tövább a SD bank 0 -ra, és az SD ban1 re. Eztuán el is kezdi tesztelni. De ha az EDO bank -okban van memória, akkor az SD bank -okat nem fogja vizsgálni, és nem is kezdi el éleszteni.
A múlt héten, már feladtam az egyik iskolai gép vírusirtását. Most a SUPERAntiSpyware Free Edition leszedte, az Antivirus Personallal együtt, de a Super volt az ügyes! Úgy néz ki jó
![]()
Nos, kíváncsi lennék, hogy a pestiek hogy látják van-e hatása a szmogriadónak.
Azt az infót kaptam, hogy a legtöbben "sz*rnak" rá és ugyanúgy közlekednek páratlan rendszerámmal, mint eddig.
Bár nem pesti vagyok, de ahogy elnéztem, igazán nem lett jelentősen kisebb a forgalom, legalábbis itt, a Kerepesi úton nem. Ergo a szmog sem csökkent.
(No de mire várunk, amikor a rendőrség se tehet semmit, mondván "joghézag"...) ![]()
Valamiért beleolvastam az etetőhajó egyik hozzászólásába. (Tényleg nem tudom, hogy miért, mert a hal csak a tányérban érdekel. Na jó...! Egyszer gyerekkoromban pecáztam 5 percet. Baromira untam.
![]() Szóval beleolvastam. Percekig nem tudtam megfejteni, hogy mi a francnak kell szurokból orrot csinálni... (#325179) "A szurokorrol hianyzik meg kondenzator. " Mindez nem jött volna létre, ha ékezetet használ... ![]()
Én is gondban voltam reggel, hogy melyik autóval menjek...? Páros, v. páratlan számúval...
![]()
Nekem az autóm rendszáma páratlan, de van egy páros rendszámú lakókocsim. Adódik a költői kérdés: Ha a lakókocsit is húzom, jöhetek páros napokon? :hehe:
Az ötlet teljes jó. Demszkáj pedig majd nem érti, hogy fele forgalomtól miért lesz dupla dugó.
![]()
Páros napokon húzhatod a lakókocsit esetleg lóval, páratlan napokon pedig mehetsz az autóval :yes:
Amúgy nem is reméltem pozitív visszajelzéset. Itt nálunk mindenki meg tudja magyarázni miért kell neki autóval közlekedni pesten. Van egy jó cikk róla az indexen: "Mi még akkor is padlóig tapossuk a napfénytetős, tuningolt, négyütemű Wartburg kombi gázpedálját, amikor már az utolsó előtti magyar is megfulladt a füstben. Virtusból. Adj gázt, hogy hátradőljek, és vért az éhezőknek, ugye és satöbbi." Szóval ennyit erről. Majd talán a gyerekeinktől kapunk egy jó nagy pofont.
Hogy lehet különböző rendszám? Nem a húzó autó rendszáma kell, hogy legyen a kocsin is? Bár is, ha a lakókocsit húzzuk, akkor felszereljük rá a kocsink rendszámát. Vagy elméletileg, lehetne a 20 éves, lejárt rendszámmal is használni, ami mindig rajta van?
![]()
Nem, Magyarországon nem az autó rendszámát kapja a vontatmány... Nem véletlenül mondja az osztrák, hogy a Lajtán túl már nem Európa van, hanem Balkán! Mindenütt másutt, Európában, az autó rendszámát kapja a vontatmány, de itt nem. Mert akkor nem lehetne külön kötelező bioztosítást köttetni rá, meg külön teljesítmény-adót (!) kivetni rá!
(Merthogy már nem súlyadó van, de egy lakókocsinak mennyi a teljesítménye?! ![]()
Nagyapám tudom, hogy kötött biztosítást a lakókocsira, és volt is, hogy beleszaladt, egy figyelmetlen. A biztosító állta. De manapság nem is lehet rá biztosítást kötni.
![]() Kimérik, hány elmebeteg ember kell, hogy arrább tegye a kocsit és, ennyi lóerőt titulálnak rá (azért elmebeteg, mert nem tolni akarják. Volt már rá példa, valakik ráértek, de valahogy nem sikerült nekik megemelni.)
Á, ez Abszurdisztán! Itt a kocsira nem azért kell biztosítást kötni, hogy majd ha beléd mennek, akkor a biztosító fizessen, hanem azért, hogy ha Te okozol kárt, akkor helyetted fizessen. Baromság a köbön.
Amikor október végén totálkárosra törték a kocsimat, akkor a helyszínelő rendőr mondta, miután megszondáztatta a baleset mindhárom résztvevőjét: szerencsém, hogy negatív a hátulról belém szálló szondája, mert ha esetleg nem az lett volna, akkor hiába fizetem a biztosítást 16 éve folyamatosan, a biztosító nem fizetne. Akkor mehetek polgári perre a káromért. Ez az egész egy agyrém... Meg persze annak is örülnöm kellett, hogy a tagnak volt érvényes biztosítása, mert ha nincs, akkor is mehetek pereskedni... Valahogy ebben az országban minden a visszájára van fordulva ![]()
Uraim! Ne keverjük a szezont a fazonnal. Minden országban, (de más földrészeken is melyek szóba jöhetnek!) minden jármű külön rendszámot kap. Akár autó, akár busz, akár valamilyen vontatmány. A pótkocsis járművek vontatóinak rendszáma vontatás közben nem látható.
KTobi! Ha a Nagyapád nem kötött volna biztosítást a lakókocsira, akkor is kifizették volna a kárát, mert ilyenkor a kárt okozó biztije fizet!
Középsuliban volt egy testnevelés-tanárunk. Annak meg egy Trabija. Egyszer nagyon berágtunk rá, így a Trabicseket a négy sarkán négyen megemeltük, és betettük két fa közé. De úgy, hogy elöl is, hátul is csak 2-2 centi maradt a járgány és a fák között... Csak kicsit káromkodott az ürge!
A másik alkalommal, amikor ismét berágatott minket, akkor pedig a kerekek mögé, belülre, úgy, hogy a kerekek takarták, kis "várat" építettünk, ilyen 30x30 cm-es betonlapokból. Mókus bepattant, indított, gázt adott, Trabi bömbölt, de nem ment... Kiszállt, nézegette, nem jött rá vagy 10 percig, mi a gond... Amikor rájött, viszont nagyon csúfakat mondott. ![]() Szóval lehet, hogy így számolták ki a lakókocsi teljesítményét is... ![]()
Ne haragudj, de tévedsz. Pl. Franciaországban is a vontatmány a vontató jármű rendszámát viseli. (A szomszédomban lakott egy francia család, láttam az autójukat is, meg az utánfutójukat is. Mind a kettőnek betűre/számra azonos volt a rendszáma...)
Lehet, hogy egyes országokban lehetőség van arra, hogy azonos rendszámod lehessen a gk.-ra és az utánfutódra, (akkor ezt az utifutit más nem vontathatja!) de én béreltem már Franciaországban tehergépkocsit pótkocsival, és teljesen külön rendszámuk volt. Nővérem ott él huszonvalahány éve, és az ő lakókocsijuk rendszáma sem egyezik meg egyik autójuk rendszámával sem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |