Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Elfelejti! Félóra alatt biztosan, de 10 perc is elég néha
Az sd n 3 bevágás van a ddr en csak kettő enyimbe 256mb sd ram van.
Még valaki erősítse meg, aztán boldog bírkabőr, vagyis juhé(j)!!!
Még szívesen olvasom a válaszokat, de az informatikát befejeztem az OFF-ban. Köszi a türelmet!
Szép kis dolog, mondhatom! Én már nem is vagyok elég?
Vonj le 1et mind kettőből a DDR1 e bevágás van az SDn 2
Ha van CMOS reset jumper akkor azzal néhány másodperc is elég, de természetesen az eotvospm által leírt módszer is működik.
Hozzáteszem: láttam olyan 286-os alaplapot, amely valamiért NEM felejtette el a jelszót, hiába vettem ki az akksit. Ritka madár! Egyébként ez a password módszer olyan helyre ideális, ahol nem akarod, hogy szétállítsák a biost! Pl iskola, titkárnő... Nem forradalmi titkosítás... Nem is feladata, emellett szakértő könnyen feloldhatja -akksi ki, ez csak avatatlan kezelők miatt van.
Jóéjt mindenkinek! Egy-két apróság búcsuzóul: Hogy hívják az íncsiklandó hálózatot? LANguszta ; Programozó szerzetest? FelhasználóBarát. ; két informatikus a 80-as évek végén: CGA monitor? Nem, saját! ; Két informatikus vásárol: a francba! csak 1000 Ft-om maradt! Várj, adok 24-et, hogy kerek legyen! Üdv!
Idézet: Ott van a toppon! „adok 24-et, hogy kerek legyen!” Jó éjt!
Helló! Jóreggelt mindenkinek!
A te problémádat nagyon ismerem, ez nállam olyan gyakori volt mint a fizetéselszmolás. Sok sok gépet javítottam ilyen hibával, és több mint a felélnél a tápegység volt "hajtókaros", vagy túl magas órajelen jártak a memóriák, CPU, és generálták a címhibákat (nem tud másolni fájlokat a másolni, sérültek a fájlok, fagyások stb.). Ebben az esetben a memória hibára is lehet gyanakodni. Ha több emmória modul van benn, vedd ki az összeset, de yget hagyál benn, akkor úgy próbáld. Még érdemes megnézni a CPU, FSB, stb. beállításait, hogy alapértelmezettre van beállítva. Ezekután már próbálkozhatsz feltelepíteni a win-t, és ha ezutánis ugyanezeket a hibákat válaszolja, akkor cserélheted ki a tápod, főleg ha az már kétévesnél régebbi. Az én asztali gépemben ugyan ez a probléma volt. CHI$F$TEC volt a márkája. A wint én sem tudtam akkor felrakni, mindig belső fájlszerkezeti hibával megállt, vagy "befagylaltozott" úgy hogy még a resetgombra se állt le. Amióta egy kétszerannyit érő tápom van azóta semmi baj. Ezredpontosan képes tartani a feszültségeket, de game -lésnél már jópárszor kitér az ezredpontos "hitéből". Az hogy a kontakthiba van, meg kicsúszott a kábel stb. az meg hü**eség, mert ha kontaktos akkor a telepítőfájlok listáját (mappák létrehozása a c meghajtón), illetve magáról a CD lemezről bootoltatni a tlepítőt, egyáltalán nem lehetett volna.
Üdv. Nem is lehel bizony, hozzáteszem hogy külön jumperrel kell állítani ezt memóra típust, sebességet ha az alaplap mind a kettő memóriatípust tudja fogani.
Jobb alaplapoknál már a BIOS áramköri szinten is tudják allítgani, és ebben az esetben ezt onann is kell elvégezni. Ezeknél a memória felismerések sorosan történnek. vagyis EDO bank 0, EDO bank 1, EDO bank 2, EDO bank 3 és ha ezekben nem érzékel memóiamodult, akkor ugrik tövább a SD bank 0 -ra, és az SD ban1 re. Eztuán el is kezdi tesztelni. De ha az EDO bank -okban van memória, akkor az SD bank -okat nem fogja vizsgálni, és nem is kezdi el éleszteni.
A múlt héten, már feladtam az egyik iskolai gép vírusirtását. Most a SUPERAntiSpyware Free Edition leszedte, az Antivirus Personallal együtt, de a Super volt az ügyes! Úgy néz ki jó
Nos, kíváncsi lennék, hogy a pestiek hogy látják van-e hatása a szmogriadónak.
Azt az infót kaptam, hogy a legtöbben "sz*rnak" rá és ugyanúgy közlekednek páratlan rendszerámmal, mint eddig.
Bár nem pesti vagyok, de ahogy elnéztem, igazán nem lett jelentősen kisebb a forgalom, legalábbis itt, a Kerepesi úton nem. Ergo a szmog sem csökkent.
(No de mire várunk, amikor a rendőrség se tehet semmit, mondván "joghézag"...)
Valamiért beleolvastam az etetőhajó egyik hozzászólásába. (Tényleg nem tudom, hogy miért, mert a hal csak a tányérban érdekel. Na jó...! Egyszer gyerekkoromban pecáztam 5 percet. Baromira untam. )
Szóval beleolvastam. Percekig nem tudtam megfejteni, hogy mi a francnak kell szurokból orrot csinálni... (#325179) "A szurokorrol hianyzik meg kondenzator. " Mindez nem jött volna létre, ha ékezetet használ...
Én is gondban voltam reggel, hogy melyik autóval menjek...? Páros, v. páratlan számúval...
Nekem az autóm rendszáma páratlan, de van egy páros rendszámú lakókocsim. Adódik a költői kérdés: Ha a lakókocsit is húzom, jöhetek páros napokon? :hehe:
Az ötlet teljes jó. Demszkáj pedig majd nem érti, hogy fele forgalomtól miért lesz dupla dugó.
Páros napokon húzhatod a lakókocsit esetleg lóval, páratlan napokon pedig mehetsz az autóval :yes:
Amúgy nem is reméltem pozitív visszajelzéset. Itt nálunk mindenki meg tudja magyarázni miért kell neki autóval közlekedni pesten. Van egy jó cikk róla az indexen: "Mi még akkor is padlóig tapossuk a napfénytetős, tuningolt, négyütemű Wartburg kombi gázpedálját, amikor már az utolsó előtti magyar is megfulladt a füstben. Virtusból. Adj gázt, hogy hátradőljek, és vért az éhezőknek, ugye és satöbbi." Szóval ennyit erről. Majd talán a gyerekeinktől kapunk egy jó nagy pofont.
Hogy lehet különböző rendszám? Nem a húzó autó rendszáma kell, hogy legyen a kocsin is? Bár is, ha a lakókocsit húzzuk, akkor felszereljük rá a kocsink rendszámát. Vagy elméletileg, lehetne a 20 éves, lejárt rendszámmal is használni, ami mindig rajta van?
Nem, Magyarországon nem az autó rendszámát kapja a vontatmány... Nem véletlenül mondja az osztrák, hogy a Lajtán túl már nem Európa van, hanem Balkán! Mindenütt másutt, Európában, az autó rendszámát kapja a vontatmány, de itt nem. Mert akkor nem lehetne külön kötelező bioztosítást köttetni rá, meg külön teljesítmény-adót (!) kivetni rá!
(Merthogy már nem súlyadó van, de egy lakókocsinak mennyi a teljesítménye?! )
Nagyapám tudom, hogy kötött biztosítást a lakókocsira, és volt is, hogy beleszaladt, egy figyelmetlen. A biztosító állta. De manapság nem is lehet rá biztosítást kötni.
Kimérik, hány elmebeteg ember kell, hogy arrább tegye a kocsit és, ennyi lóerőt titulálnak rá (azért elmebeteg, mert nem tolni akarják. Volt már rá példa, valakik ráértek, de valahogy nem sikerült nekik megemelni.)
Á, ez Abszurdisztán! Itt a kocsira nem azért kell biztosítást kötni, hogy majd ha beléd mennek, akkor a biztosító fizessen, hanem azért, hogy ha Te okozol kárt, akkor helyetted fizessen. Baromság a köbön.
Amikor október végén totálkárosra törték a kocsimat, akkor a helyszínelő rendőr mondta, miután megszondáztatta a baleset mindhárom résztvevőjét: szerencsém, hogy negatív a hátulról belém szálló szondája, mert ha esetleg nem az lett volna, akkor hiába fizetem a biztosítást 16 éve folyamatosan, a biztosító nem fizetne. Akkor mehetek polgári perre a káromért. Ez az egész egy agyrém... Meg persze annak is örülnöm kellett, hogy a tagnak volt érvényes biztosítása, mert ha nincs, akkor is mehetek pereskedni... Valahogy ebben az országban minden a visszájára van fordulva
Uraim! Ne keverjük a szezont a fazonnal. Minden országban, (de más földrészeken is melyek szóba jöhetnek!) minden jármű külön rendszámot kap. Akár autó, akár busz, akár valamilyen vontatmány. A pótkocsis járművek vontatóinak rendszáma vontatás közben nem látható.
KTobi! Ha a Nagyapád nem kötött volna biztosítást a lakókocsira, akkor is kifizették volna a kárát, mert ilyenkor a kárt okozó biztije fizet!
Középsuliban volt egy testnevelés-tanárunk. Annak meg egy Trabija. Egyszer nagyon berágtunk rá, így a Trabicseket a négy sarkán négyen megemeltük, és betettük két fa közé. De úgy, hogy elöl is, hátul is csak 2-2 centi maradt a járgány és a fák között... Csak kicsit káromkodott az ürge!
A másik alkalommal, amikor ismét berágatott minket, akkor pedig a kerekek mögé, belülre, úgy, hogy a kerekek takarták, kis "várat" építettünk, ilyen 30x30 cm-es betonlapokból. Mókus bepattant, indított, gázt adott, Trabi bömbölt, de nem ment... Kiszállt, nézegette, nem jött rá vagy 10 percig, mi a gond... Amikor rájött, viszont nagyon csúfakat mondott. Szóval lehet, hogy így számolták ki a lakókocsi teljesítményét is...
Ne haragudj, de tévedsz. Pl. Franciaországban is a vontatmány a vontató jármű rendszámát viseli. (A szomszédomban lakott egy francia család, láttam az autójukat is, meg az utánfutójukat is. Mind a kettőnek betűre/számra azonos volt a rendszáma...)
Lehet, hogy egyes országokban lehetőség van arra, hogy azonos rendszámod lehessen a gk.-ra és az utánfutódra, (akkor ezt az utifutit más nem vontathatja!) de én béreltem már Franciaországban tehergépkocsit pótkocsival, és teljesen külön rendszámuk volt. Nővérem ott él huszonvalahány éve, és az ő lakókocsijuk rendszáma sem egyezik meg egyik autójuk rendszámával sem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |