Fórum témák
» Több friss téma |
ebbe a riasztoba van 2 sárga vezeték1 fekete, 1 kék, 1 zöld, 1 piros, 1 barna, és 1 fehér. küldöm a képet is. köszönöm a segitséget
Üdv.
Piros állandó pozitív. Fekete állandó negatív. Két sárga irányjelzőhöz. Ez eddíg 99%..... A fehér indításfigyelés lehet.... A kék ajtónyitás figyelés lehet.... A maradékból egyik sziréna, a másik ha nincs egy kétlábú kimenet rajta, akkor a visszajelző led-é. Mérni kellene rajta, autó nélkül, az asztalon próbálni, ha nincs tipusleírás...... Jól fényképezd körbe, azt meglátjuk..... Üdv: Tamás
itt vannak a képek,igy tudtam csak megcsinálni a képeket.
szét kellene szednem?? mostmár látod a képet, sziténával egybe van épitve. szerintem.
ha kell, mérek rejta bármit, csak ird le légyszives mire figyeljek,stb. ja távirányitos, nem tudom biztosan, lehet központilag is lezárja az autot
Sziasztok!
Van itt valaki aki ismeri a PIRANHA riasztókat? Nem találok bekötési rajzot róluk Nemrégiben vásárolt autómban kókány módon beszereltek egy Piranha 802sa típust és nem reagál a távirányítóra. Ha valakinek van ezzel vagy más típussal tapasztalata, dobjon meg pár infóval. Előre is köszönöm!
Üdv!
Tud valaki segíteni autóriasztó bekötésben? Kaptam egy Thunder CA103-as egységet. Tud valaki segíteni, hogy hogyan kell bekötni? Ford Escortom van. Van hozzá leírás, hogy melyik vezeték hova jön, de nem láttam még soha ilyet, hogy hova is kell rakni, hova tegyem a fő indításgátló relét. Leírásom van hozzá, így tudom csatolni. Hova kössem az index-vezetéket, stb. Mármint hogy a motortérbe, vagy a kapcsolóhoz, vagy van valahol relé ami vezérli? hol? Bekötni betudnám, de nem tudom, hogy hol induljak el, mit merre bontsak köszönöm!
Üdv!
Amit eddig én pakoltam riasztókat kocsikba, azt mindet a kormányoszlop környékére raktam. természetesen a burkolatok alá. Állandó feszt a biztosítéktábla vastag bemenő vezetéke szokta adni, úgy hogy nem húzom ki, hanem a helyén megblankolom, és összeforrasztom. Így kisebb az esélye a "check engine" feliratnak. Itt kell bontani, meg a küszöbborításokat. Hátsó lámpától visszakeresed az irányjelző vezeték szinét mindkét oldalon, arra mehet a riasztó megfelelő vezetéke. Küszöbborítás az ajtógombák miatt kellenek, kicsavarod őket, megnézed a szinét, ráforrasztod a riasztó megfelelő vezetékét. Ezt minden ajtónál meg kell csinálni. Lennie kell egy vezetéknek a riasztón, amit a gyújtáskapcsolóra kell kötni, ez indítózáskor indítja a riasztót(szerintem fehér színű). A gyújtáskapcsoló környékét is lebontod, multiméterrel kiméred melyik vezetéken jelenik meg 12V gyújtáson, és a riogató idevágó vezetékét ide forrasztod. Indításgátló relét én nem szoktam bekötni, nekem az tűnik a gyenge pontnak. Megmarhul a riasztó, azt se kép,se hang... Inkább azzal a relével a csomagtérfelpattintást kötöm be. Magát a riasztó központi egységét gyorskötözővel rögzítheted szinte bárhova. Üdv: Tamás
Köszönöm! Valószínűleg ma még megbontom a témát. Remélem holnap estére befejezem
Sajna a kormányburkolatban spéci csavarok vannak, így az necces lesz. Na meg kevés a hely is, meg én se vagyok kis darabka Köszönöm! Jah, igen: a központizárhoz is értesz? mert van a központi egységben 6db kábel a zárhoz, de lehet belőle 3 opció: nyitó-záró-nyitózáró Azokat lesz még szép kibogozni, hogy nekem mim van, ill mit hova kössek benne.
A legtöbb vezetéket a kormányburkolat alatt be tudod kötni. A gyujtáskopcson az állando + a pirosra, a gyujtás + valoszinüleg fekete a Fordnál (probalámpával gyorsan leelenörizheted), az indito vezetékét elvágod, és a végeket a riasztohoz adott relé vastag vezetékeihez kötöd (fekete-piros szokott lenni a gyujtáskapcsolon). A testet lecsavarozod egy stabil pontra. A kormánykapcsolora rákötöd az irányjelzöket (fekete-zöld és fekete-fehér). Ezután megkeresed azokat a vezetékeket, amik a bal elsö ajtotol jönnek, köztük lesznek a központi zár vezetékei is. Egy probalámpán keresztül sorban testet adsz ezeknek, egyikkel nyitnia, másikkal zárnia kell. Ezt a kettöt kell majd a vezérlo 6 kimenete közül a megfelelökre rákötni, másik kettöt letestelni, ebben a bekötési rajz fog segiteni, hogy melyiket hová. Kicsavarozod az ajtokapcsolot, ide is bekötöd a megfelelö vezetéket (csak egyre kell!)
Marad még a sziréna, a motortérkapcsolo, ezeket kihuzod a megfelelö helyre. Azt hiszem, ezeken lehet a féklámpakapcsolora is kötni egyet, azt nem javaslom bekötni. Ha valamit kifelejtettem, akkor szolj.
Köszönöm a pontos leírást, ez alapján már megtalálom a közpoti zá vezérlést is könnyedén! (Remélem)
Szétbontottam a kormány környékét, műszerfal maradt érintetlen. Ajtónyitó megvan, egyetlen kábel megy a kapcsolóba, +12V-os, ezt közvetlenül a vázhoz kapcsolja a kapcsoló okos. Központizár kábelét max fél cm-re tudom kihúzni, annyira el van dugva, ill feszül, nem lesz könnyű megkeresni a két vezérlő szálat benne, majd végigpróbálom. Tehát csak a földhöz kell érinteni, és egyből zár vagy nyit. Ez jó, egyszerű. Gyújtáskapcsolóról fogom leszedni a 12V-ot, és a gyújtás jelet is, ezek megvannak. A kormányoszlop tetején van az elakadásjelző, gondoltam innen indulok el majd az indexekhez. Megnéztem hátul a vezeték szineket, a hátsó indeklámpánál. Egyik kék-piros, másik sima kék(?). Kormánynál csatlakozóban van duplavezetékes(?)(kettő vezeték megy bele a csatlakozó 1 pinjébe) kábelhalom, itt megtaláltam a kék-piros kábelt, és a kék helyett egy fekete piros kábelt. Gondolom ez lehet a másik index, csak valahol netán már cserélték a kábelt a kocsiban. Na most, földhöz képest, gyújtás nélkül: Ezen a két kábelen villog a 0 és +12V az elakadásjelző bekapcsolásakor. Gyújtás ráadva: Villog a (!)-12V - 0 az elakadásjelző bekapcsolásakor, és ha simán indexelek, akkor egyiken áll a -12V másikon villog a -12V - 0. Ez hogy lehet? Sokszor ellenőriztem feszmérő polaritást, és h jót mérek-e! Létezik -12V egy kocsiban? Júj... Nekem ez megfelelne? Hisz gyujtás nélkül akarom villogtatni az indexlámpákat, csakhogy menet közben nem fog folyni az áram ezen a kimeneten? Nem tudom, hogy relével kapcsol-e, vagy gnd-táp-t kapcsol a kimenetre. Keresgéljek más indexvezetéket? Jah, látszik, hogy már belenyultak a vezetékezésbe, mert van vmi gsm erősítő is benne, meg egy rakás szigszalag, meg gyorskötöző.
Üdv!
"Kicsavarozod az ajtokapcsolot, ide is bekötöd a megfelelö vezetéket (csak egyre kell!)" A "csak egyre kell"-el nem értek egyet, mert ha csak egyre köt rá, akkor csak arra az ajtóra fog vernyogni. Tudom, mert nekem ezért kellett egy napot tökölnöm a kocsimmal, mire mindet bekötöttem,mert a drága szerelő komám is csak egyre kötötte rá. Ez tapasztalat.... De lehet csak az én autóm, meg két másik barátomé ilyen.... Az irányjelző a riasztón keresztül fog kapni delejt, ezért vannak elvileg biztosítékok a riasztó irányjelzőt kezelő vezetékein. Én az A oszlop tövében kötnék rá a hátulról jövő vezetékekre, maximum a visszajelzők nem fognak jelezni, ha riaszt a riasztó...... Tamás
Sikerült tegnap megoldani!
Köszönöm! Központi zár pozitiv logikájú volt! Indexek helyett az indexrelét találtam meg, így most az is kattog amikor simán villognia kéne, de gondolom ez nem túl nagy baj. Nagyon fasza a kütyü. Köszönöm a segítséget! Ha valakinek fordja van, és hasonló a helyzete, nyugodtan keressen, most már eligazodok rajta!
szia
akkor nem tudsz segiteni.?? áram alá helyeztem,2 vezetéken jelent meg áram, kettön meg nem, meg persze a 2 sárga vezetéken sem jelent meg semmi, a távirányitot nyomkodtam, semmit nem csinált. köszi. szia
Szia!
Közben próbálkozom ám, csak éppen semmit sem találtam még róla. A képek alapján a sziréna a dobozában van. Áramot adtál neki, és kattogást hallottál a dobozból? piros+, fekete -. Láttatalanban nagyon nehéz bármit is mondani. Ha előttem volna, egy fokkal könnyebb lenne, de úgy sem garantálható a siker. Az irányítók kódjait szerintem már régen elfelejtette, de ha kiveszed az elemeket belőlük, újra kell tanítani őket. Ezt, ha nincs meg a leírás hozzá, necces. Más gyártó, más műveletek/sorrendek a programozáshoz.... Mindenesetre nem adom fel a keresést... Üdv: Tamás
Ha Kecskeméten jársz valamikor, összefuthatunk. Du. persze...
köszi. én is érdeklödök, meg kerezsgélek közbe, de semmi. lehet nem is érdemes már szenvedni vele.
még probálkozok párszor, s ha nam , igy jártam. köszi. üdv:Feri
Ha esetleg Nagykőrösön jársz hétvégente,az is jó. Mindenesetre ne kukázd ki.....
Irányítóban elemcsere, aztán megpróbálni valamilyen metódus szerint rátanítani. Általában( de ez riasztófüggő) becsukott ajtó mellett 5x rá kell adni a gyújtást, és átvált programozás módba. Csak az kellene megtudni, melyik szálat kell földr, melyiket tápra tenni.... Egyébként Thor riasztók elég jók, programozhatók szád ízének megfelelően. Alapriasztónak első osztályú. 6-7000 körül már kaphatsz....
Üdv. mindenkinek!
Nem ismerős valakinek a Piranha 802SA ??? Karbantartás miatt kivettem az akksit és azóta nem reagál a kártyákra. Nem tudja valaki, hogy ha az ugrókódos riogatóknál a közp. egységtől és a távirányítótól is elveszik a tápot, ezután gyújtásra fölismerik-e egymást, vagy így is szükséges valamilyen KÓD. Használtan vettem az autót és nem adtak hozzá kódot. Irány a szervíz?
Szia!
Jó az esélyed, hogy elfeledte a kulcsok kódjait. Újra kéne tanítani a riasztónak a kulcsokat, hogy ezt hogy kell még nem tudom, de keresem. Autószervízben csak akkor tudnak segíteni, ha látták már ezt a típust, és foglalkoztak is vele. Ott szerintem reménytelen. Keresem..... Üdv: Tamás
Szia!
Nem hiszed el, de az infó a vateráról származik. Ilyen típust árul a srác, és megkérdeztem tőle mi a stájsz...Mivel a vatera nem chat oldal, és lehet doksikat elküldeni a programozási táblát nem tudta átküldeni. Viszont elindulni: Programozás menete: Amikor a riasztó ki van kapcsolva, tegye gyújtásra az autót háromszor és nyomja meg a műhold logót a kártyán. Az irányjelzők felvillanásának számából megtudhatjuk, hogy melyik funkcióban vagyunk. A Led státusa (világít vagy nem) megmutatja, hogy a funkció működik-e vagy nem. Ha a Led világít, akkor az adott funkció be van kapcsolva. Ha a Led nem világít, akkor az adott funkció ki van kapcsolva. A gyújtás ráadásával és levételével lehet a funkciókat ki- és bekapcsolni, a kártya műhold logójának megnyomásával, pedig lépkedni lehet a beprogramozható funkciók között 7-től 1-ig. Honda Fórumon is rá vannak zizzentve a cartársak a témára, meg is van, csak a freemail nem hajlandó bevenni az input-ot... Üdv: Tamás
Hello valaki tudna segiteni vettem egy Aolin 838 auto riasztot taviranyithato gyujtassal. Fiat Brava-ba szeretnem bekotni csak egy a baj a leirast amit hoza melekeltek azt naon nehez el olvasni mert a gyujtasnal tul kicsik a betuk. valaki tudna nekem segiteni es elmagyarazna lepesrol lepesre hogy kell bekotni ? A centralt most egy csepet meg hanyagolom eloszor a gyujtast akarom meg oldani! pls segitsetek surgos
Kedves Hombar3!
A te riasztódról semmit sem találok... Fájdalom.. Üdv: Tamás
hali mar nagyabol mindent megfejtettem csak meg arra nem tok rajoni hogy van 5 relé abbol 3 egyben van es 2 pedig kulon es nem tom hogy az hova megyen .... :help:
Szia!
Rajz alapján a hármas relécsoport a gyújtáskapcsolóhoz megy, a két külön reléből az egyik az olajnyomás gombájával van kapcsolatban. Sejtésem szerint ezt is figyeli a riasztó, és ha megjön az olajnyomás, a relé zár vagy éppen nyit(Jó rossz a kép minősége) , és a másik relé jele megérkezte után állítja le az indítózást. Annyi biztos , hogy nézi a kézifék, és a lábfék állapotát is. Biluxolom én is a rajzot, de nem nagyon látok a másik reléhez olvasható infót... Helló.
Nah leltzem, egy jobb leirast sztem ebol mar ki tudtok jonni . nah hogy ha tudjatok pls magyarazatok mar el nekem hogy kell pontosan bekotni mert en csak a felet ertem
Szia!
Fentről lefele: Narancs fehér sárga narancs/fekete fehér/fekete sárga/fekete >>>> Központizár kezelés Open rear..... >>>> Csomagtér ajtó felpattintása az irányító megfelelő gombjára. Relézni kell, elektromágnessel működik. Ezt külön kell venni hozzá, ha szeretnéd használni. Piros / fekete : Tápellátás/ állandó feszültség alatt van. Piros a plusz, fekete a minusz..... Az ezután következő indításra vonatkozó részeket még emésztenem kell.. Ez a 2hight coil" relé számomra ismeretlen jószág, az olajszivattyú még oké. Ez a két rész egy visszajelző rész lehet, ha innen megjön a jel, tudni fogja a riasztó, hogy leállíthatja az indítózást, mert jár a motor.. A zöld vezeték egy negatív bemenet, a ézifék gombájára kell kötni, úgy hogy akkor legyen rajta test, ha a kézifék be van húzva. A narancs-ot a fékpedál hoz kellene kötni, úgy, hogy akkor legyen rajta 12V, ha nyomod a féket. Ki kell próbálni, de szerintem ez arra kell ,hogyha beszálltál az autóba, és nyomsz egy fékpedált valamennyi idő után, akkor rádzárja az autót, legközelebb akkor nyitja ki, ha leveszed a gyújtást. Ezért kell bekötni a fehér vezetéket is a gyújtáskapcsolóhoz. ez a szál egyben riasztást is indíthat, ha a riasztó be van kapcsolva, és így akarják indítani. A kék vezeték szintén negatív bemenet, tehát testre kapcsol. Az ajtók állapotát figyeli, ha nyitott az ajtó, test van a rajta. Ajtógombát/-kat le kell szedned, megnézni a vezetékének a szinét, és ezt vezetéket megtoldod és rákötöd. Ha csak egy ajtóra kötsz rá, feltétélen próbáld ki a többit is, hogy azokra riaszt-e. Ha nem, akkor az összes ajtóhoz tartozó gombára rá kell kötni.. A bíbor vezetéket vagy a töltés, vagy az olajnyomás visszjelzőlámpájának vezetékére kell kötni.Érdemesebb az olajra, mert az később alszik ki indításkor, de próbáld ki,és döntsd el, neked melyik a jobb.. Üdv: Tamás |
Bejelentkezés
Hirdetés |