Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Sziasztok!
Kezdő vagyok ebben a témában, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Van egy sík képcsőves Samsung Plano tévém. A típusa CZ-21K22TSXXEH, KS1A21K2 sasszéval. A hibajelenség: nincs kép, csak a képernyő tetején 3 fehér csík látszik. A nagyfesz szerintem megvan. Mi lehet a probléma? Ha valakinek van kapcsolási rajza, kérem küldje el, vagy adjon tippet mit cseréljek, illetve mit és hol mérjek. Válaszotokat előre is köszönöm.
Hali!
Ha van fehér csík, akkor a képcső fűtés és a nagy fesz oké. Valami eltérítési bibi lesz. Nem látsz valahol szétnyílt kondenzátort? (henger alakú általában kék vagy fekete, alumíniumból van, be van metszve a teteje) Bocs ha ezt tudod, csak írtad hogy kezdő vagy. Üdv!
Elküldöm a rajzot privibe,mert a mérete miatt ide nem tudom felrakni.
Sziasztok volna egy kérdésem felétek.
Adott egy kb15éves samsung tv, aminek a tunerjából kivolt törve az antenna csatlakotó. A tulaj azt mondta hogy hátul a antenna dugót mozgatni kellett ahhoz hogy a hép élvezhető legyen. Megforrasztottam, de csak úgy tudtam hogy a tunert kiforrasztottam a helyéről. Visszaforrasztva minden pontot átnéztem hogy nincs-e valami kontakt hiba de mindent rendbentaláltam. A tv-t összerakva kb.30-ig néztem mikor ismét elkezte azokat a hibákat produkálni. A hiba a következő volna: A kép elcsúszik, torz és mákos lesz a hangis elmegy, olyan ez a jelenség mint mikor a tv-t nem az adott hullámhosszra állítjuk ahol az adás jönne hanem mellé. Mi lehet a gond? Tunerhiba? (A tulaj aztmondja biztos érintkezési meg íccé baja van , néha falramászok ettől a dumától.)
Thomson 52RW65ES projektoros tv egyik lámpa rossz,hiányzik egy szin.Segitséget kérnék,hogy mi a megoldás?Köszönettel várom a megoldást.
Sziasztok nagy kérésem volna, egy PHILIPS 27CE4599/30r TV kaptam ajándékba . A táp része müködik de a többi része nem, kapcsolási rajzra volna szükségem. Elöre is Kösz a segitséget
Szia!