Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   141 / 1274
(#) tvszerelő hozzászólása Okt 4, 2009 /

Sziasztok!

Kezdő vagyok ebben a témában, ezért szeretném a segítségeteket kérni. Van egy sík képcsőves Samsung Plano tévém. A típusa CZ-21K22TSXXEH, KS1A21K2 sasszéval. A hibajelenség: nincs kép, csak a képernyő tetején 3 fehér csík látszik. A nagyfesz szerintem megvan. Mi lehet a probléma? Ha valakinek van kapcsolási rajza, kérem küldje el, vagy adjon tippet mit cseréljek, illetve mit és hol mérjek. Válaszotokat előre is köszönöm.
(#) zoly15 válasza tvszerelő hozzászólására (») Okt 4, 2009 /

Hali!
Ha van fehér csík, akkor a képcső fűtés és a nagy fesz oké.
Valami eltérítési bibi lesz.
Nem látsz valahol szétnyílt kondenzátort?
(henger alakú általában kék vagy fekete, alumíniumból van, be van metszve a teteje)
Bocs ha ezt tudod, csak írtad hogy kezdő vagy.

Üdv!
(#) nagyimre10 válasza tvszerelő hozzászólására (») Okt 4, 2009 /

Elküldöm a rajzot privibe,mert a mérete miatt ide nem tudom felrakni.
(#) hinar83 hozzászólása Okt 4, 2009 /

Sziasztok volna egy kérdésem felétek.
Adott egy kb15éves samsung tv, aminek a tunerjából kivolt törve az antenna csatlakotó. A tulaj azt mondta hogy hátul a antenna dugót mozgatni kellett ahhoz hogy a hép élvezhető legyen. Megforrasztottam, de csak úgy tudtam hogy a tunert kiforrasztottam a helyéről. Visszaforrasztva minden pontot átnéztem hogy nincs-e valami kontakt hiba de mindent rendbentaláltam. A tv-t összerakva kb.30-ig néztem mikor ismét elkezte azokat a hibákat produkálni. A hiba a következő volna: A kép elcsúszik, torz és mákos lesz a hangis elmegy, olyan ez a jelenség mint mikor a tv-t nem az adott hullámhosszra állítjuk ahol az adás jönne hanem mellé. Mi lehet a gond? Tunerhiba? (A tulaj aztmondja biztos érintkezési meg íccé baja van , néha falramászok ettől a dumától.)
(#) 590227 hozzászólása Okt 5, 2009 /