Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Wand Clock
Kb így állok nézz rá milyen! Alul oldalra kell szélesíteni egyik irányban ott lesznek a szalagkábel forrpontjai! Meg kell felfelé nyújtani a felfogatásnál is mert a felfogató alatt nem mehet a huzalozás azt meg kellene kerülnöm
Szia!
A felfogatás előtt (a ledek felé) lehetne alul-felül 5-5 forrpont (furat nem kell). Ferdén is lehetnek, vagy cikk-cakkban, akkor nagyobb a távolság közöttük, könnyebb forrasztani... Nem kell átvinni a felfüggesztés mellett, a másik oldalán nincs hely a csatlokózónak, az egyik oldalra jön a mágnes - szigetelni kellene. Szia
Szia!
A legjobb alul-felül egy W vagy M (ferdébb oldallal) alak lehetne vízszintesen... Szia
Szia!
Van itt egy kép a kar és összekötőelem, mágnes elerendezés, egy lehetséges változatáról. A levezetések a ledek felől a rögzitési pont fölötti részen, (a mágnes fölött), 10 db forszemet lehetne rakni két sorban, kicsit eltolva egymástól hosszában, vagy keresztben, ahogy elfér. A lengőkábeles elvezetéseket a vezérlőhöz, innen lehetne majd megvalósítani. Szia.
A ledeket szerintetek át lehet kötni a másik oldalra külön forrpont nélkül? Úgy kész lenne akkor és a kivezetés is megfelelő sorrendben van nem kell a szalagon semmit felcserélni
Szia!
Most is úgy van bekötve, hogy egy vékony huzaldarab viszi át a jelet a nyelv oldalán... Szia
Szia Patexati!
Lehet az is jó megoldás(!) Még nem látttam a szalagkábel csatlakozó elhelyezését, igazából ahoz kellen igazitani a levezetéseket valahogy. Egy régebbiről képekett feltöltök, egy ilyen megoldás elrendezésének lehetséges megvalósításáról. A rugólemez mellett nagyon sok terhet el tud viselni még a szerkezet, feljebb már egyre kevésbé... Szia.
Nézzétek meg milyen! A kábelnál is ki lehet fúrni és szépen egy oldalon bekötni!
Szia Patexati!
Na ez aztán már tényleg nagyon jó! Semmit ne változtass rajta, igy lesz tökéletes a kar a levezetésekkel, és a hossza is éppen elég. (Ha nem raksz ékezetes karaktereket a "névbe", akkor a topikról is megnyítható lesz a file). Szia.
Ok! Nyomtatom ki a vasalatra valót! Így egy az egyben kell bekötni a szalagkábelt és a panelen forgatva lehet a fali és az asztalin változtatni! Kicsit szélesebb mint 5mm a szár de szerintem ez nem fogja nagyon befolyásolni!
Mai termés! Sajna nem tudok jobbakat csinálni de azért világítottam át mert így látszik,hogy teljesen fedik egymást a vezetőszálak mivel egy nyomvonalon is vannak tervezve a panelra!
Szia Patexati!
Nagyon tetszik ez a nyákkészítési eljárás. Ahogy a fotókat nézem, bizony jó lenne, már csak közel ilyen szép munkát nekem is megcsinálni. Na majd szép lassan. Gratulálok ehez a nem mindennapi szemet gyönyörködtető produkcióhoz. Szia.
Szia!
Olyanok, mintha nagyüzemi gyártó készítette volna. Szia
Szia! elértem azt a szintet,hogy a 0,2 mm huzalt is felvasalom ha szükséges! A maratás keményen peroxidos ez például kb 20-25 másodperc volt! Igen jól fed a vasalat! Ha úgy maratom,ahogy a többség akkor alámar! Én nem sz..rozok nagyon dúrván maratok másodpercek alatt és nem mar alá és nem támadja meg a festék alatt a nyákot mert nincs ideje! Mindezt egy 12 éves döglődő HP Laserjet 6l 600 dpi nyomtatóval csinálom (mit nem ajánlottak páran mégis ezt vettem, tonert is vettem egyet most 2500-volt, igaz a fényhengere nem volt jó mert ráragadt az a műanyag védőfólia mit ki kellett húzni és megsértette de az eredetiből átraktam az nagyon profi csak lemostam kis alkohollal az árnyékban Sajna termikus hibái vannak de szereztem egy másikat miből megoldom és teli a tonere ) Nem is tudom egy 1200 dpi nyomtatóval mi érhető el Szerintem forradalmi a módszerem mert sajna a nyákon nem látszik de a "Patexati " név is bent van és 1-es betűvel tökéletesen olvasható és az "a,p" betűben is van lyuk esküszöm! Ki merem jelenteni,hogy NEM LEHET fotokémiai eljárással sem jobb nyákot készíteni mint amit most képes vagyok szinte ingyen (még a papír is újságból származik mert nem találtam jobbat csak a színes és egybefüggő részeket kell kerülni,ami csak írás az a frankó) Minden elhatározásom ezt a tudást,tapasztalatot veletek megosztani! Nem kis időmbe és kitartásomba kerültek ezek a tapasztalatok! Vasaltatok és töröltetek le 70-80 nyákot egy nap tesztelés céljából és a legtöbb elkeserítő eredményt hozott?? Nekem kb ha összeadom volt vagy 10 ilyen napom (8-10 óra /nap) és minden lehetséges és az interneten keringő módszert kipróbáltam de amit most felfedeztem és tegnap még egy fokkal feljebb emeltem szerintem nem igen van senki ki felül tudja múlni! Az eredmény 90%-os de szerintem ezt csak a papír okozza mert műnyomót nem kapni felénk! Fogok is egy A4-es méretű "rezsó" asztalt tervezni digitális hőmérséklet szabályzással és esküszöm A4 méretű két oldalas nyákot is legyártok akkor ha szükséges csak a papír zsugorodását kell még egyedül kitapasztalnom és ennek megfelelően méretezni a nyomatot!
Megkérnélek benneteket,hogy segítsetek az SMD led kiválasztásban a HQ-nál lévő sovány kínálatból! Én a szuperzöldet néztem ki de a kísérőnek melyik lenne jó a listából Nekem semmi tapasztalatom nincs az SMD led-ek terén :no: Bővebben: Link Szerintem csak a kék jöhet számításba!
Szia!
A szuper zöld az fényerőben is jó, 95-145mcd. Ezután valóban a kék jöhet számításba, a 18-60mcd-s fényerőben. A piros az nagyon gyege azzal a néhány mcd-val. Szia.
Akkor az lesz majd az áramkorlát is variálható holnap rendelek. Még az ellenállatokból nem tudom melyiket rendeljem Csakis metál lesz és el is fér a 0.6W-os de lehet inkább 0,4W-os lenne szebb nem is tudom
Én is vasalgatok, rakj már fel légyszi képet erről az apró szövegről. Kíváncsi vagyok hogy néz ki. Nekem az eddigi legsűrűbb vasalt rajzom:
Szia! Sajnos a digi gépem régóta elhalálozott csak telefon van de ezzel nagyon nehéz ilyen makrót csinálni de megpróbáltam Sajna nem látszik rendesen de látható a méret a dip 8-as kontrollerhez mérve! Ha tudok normális képet csinálni ígérem lesz most csak ez van A furatok mérete az SMD-nél 0,5 mm
Itt vannak a tekercsek melyek rángatni fogják ha minden jól megy Nem ilyen görbék csak a telefon elötti nagyító csal és lakkozva sincs és nincs rajt semmi csak a fény csillan vissza 900 menet 0,3 huzalból szorosan egymás mellé és felé! (5 óra volt a tekerése a kettőnek )
Szia Patexati!
A tekercseid is nagyon jól néznek ki. A két tekercs közé vagy menetes alu, vagy réz, esetleg mü.a. távtartókat rakj, de semmi esetre sem vasat, mert mágneses rövidzárat képezhet, ami hatásfok csökkenést eredményez. A legtöbb esteben szükíteni kellett a rést, mert sokkal kisebb áramokkal lehetett fentartani nagyobb amplitudójú rezgést. Alapesetben 25mm a távtartók hossza. A kisebb Ohm -os ellenállású a tekercsek sorosan kötve, már jóval kevesebb feszültségen is, elég nagy kitéréssel működtetik a lengőkart. Normál esetben 5V/200mA, 45 fokos a kitérés mértéke. Szia.
Szia Patexati!
Azt még hozzá kell tennem, hogy ez a bevitt teljesítmény, (1W), 20-22Hz-en igaz. Ugyanezzel a mechanikával 14-16 Hz-en, már 0.5W is ekkora kitérést eredményezett. Az más kérdés, hogy ezen a frekvencián már nagyon villogós a kijelzés. - Egy gyári órát sikerült nemrégiben tanulmányoznom, ahol kb. ilyen kis frekvencián működött a rezgés, (15Hz!), mégsem villogott a kijelzés. Ennek oka nagy valószínüséggel az oda-vissza is történő kiírás miatt lehetséges, met így megduplázódik a frekvencia is. Ha ezt valahogy itt is sikerülne megoldani, talán nem kellene a maximumon járatni a rugót, sokkal "gyengébb" mechanika és elktronikai meghajtás is elég lenne az órához. Szia.
Szia! Szerintem elég nehéz a módosítás ,talá nem is lehetséges a gyári szerintem teljesen más szoftveres megoldást alkalmaz és lehet,hogy AVR-es Hp41C biztos tud rá nekünk magyarázatot adni mert ő azt átlátja a lelki világát a kontrollereknek
Szia! Felrakok egy képet,hogy ne legyen félreértés a dologban! Van egy jelölés a rugón 30mm-nél szóval hová tegyem a szorítót! Még egy kérdésnem lenne mégpedig kellene rakni mondjuk valami kartonpapír vagy szigetelőpapírt a rugó és az alsó felfogató,tartó és a rugó közé Így nem olyan keményen és fémesen érintkezne nem beszélve a pár százados felületi egyetlenségekről mit ez ellensúlyozná és tényleg rendesen fogná a rugót!
Szia!
A rugó nem tőben hajlik a felszoritási pontnál, hanem jóval feljebb. Azért kellene párhuzamosan szorítani amennyire lehet, mert ha a szorítóelemek "hordósan" fogják be, akkor abban a kis résben tud rezegni külön is, így jóval hamarabb elhasználódik. (A repedések a legtöbb esetben emiatt keletkeztek a szoritási pont tövében, ill. beljebb). Lehet rakni a szoritóelem és a rugólemez közé inkább rézlemezt, vagy alulemezt is az egyenetlenségek kitöltésére. A 30mm-es jelölést ne vedd figyelembe. Ilyen hosszal jóval kisebb, (16-18Hz!) frekvencián rezeg a kar. Ezt természetesen az egész mechanikai felépités összes rezgő alkatrésze fogja meghatározni. Ha teheted, akkor a 24-26mm-es szabad hosszban próbálj rögzitési pontot meghatározni. A kézenfekvő megoldás itt is az állítható konzol, (talpponti rögzitő elem), lehetne, és a legnagyobb lehetséges szabad rugóhosszal kezdeni a beüzemelését. (Kisebbre lehet csökkenteni a rugóhosszt, de nagyobbra a rögzitési csavarhelyek kialakitása miatt már nem). Szia.
A képet vagy elfelejtettem vagy eltűnt Nem fér be amúgy a rugó a két csavar közé szerinted szedhetek le 0,5mm-et mindkét feléből?
Szia!
Ha megmunkálod, arra ügyelj, hogy ne melegedjen fel nagyon. Megváltozik a hőtől a rugalmassága. Janocsi a csavaroknak készített egy egy íves fészket. Az anyag nagyon kemény... Szia
Szia Patexati!
Egy lehetséges rugólemez rögzités megoldása. A szoritóelemek csavarhelye be van reszelve, így jól lehet rögziteni mindkét végén. Csatolok egy képet erröl, hogyan is néz ki. Ne tévesszen meg a kép, ez nem ugyanolyan anyagú rugólemez. Szia. |
Bejelentkezés
Hirdetés |