Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Wand Clock
Kb így állok nézz rá milyen! Alul oldalra kell szélesíteni egyik irányban ott lesznek a szalagkábel forrpontjai! Meg kell felfelé nyújtani a felfogatásnál is mert a felfogató alatt nem mehet a huzalozás azt meg kellene kerülnöm
![]()
Szia!
A felfogatás előtt (a ledek felé) lehetne alul-felül 5-5 forrpont (furat nem kell). Ferdén is lehetnek, vagy cikk-cakkban, akkor nagyobb a távolság közöttük, könnyebb forrasztani... Nem kell átvinni a felfüggesztés mellett, a másik oldalán nincs hely a csatlokózónak, az egyik oldalra jön a mágnes - szigetelni kellene. Szia
Szia!
A legjobb alul-felül egy W vagy M (ferdébb oldallal) alak lehetne vízszintesen... Szia
Szia!
Van itt egy kép a kar és összekötőelem, mágnes elerendezés, egy lehetséges változatáról. A levezetések a ledek felől a rögzitési pont fölötti részen, (a mágnes fölött), 10 db forszemet lehetne rakni két sorban, kicsit eltolva egymástól hosszában, vagy keresztben, ahogy elfér. A lengőkábeles elvezetéseket a vezérlőhöz, innen lehetne majd megvalósítani. Szia.
A ledeket szerintetek át lehet kötni a másik oldalra külön forrpont nélkül? Úgy kész lenne akkor és a kivezetés is megfelelő sorrendben van nem kell a szalagon semmit felcserélni
![]()
Szia!
Most is úgy van bekötve, hogy egy vékony huzaldarab viszi át a jelet a nyelv oldalán... Szia
Szia Patexati!
Lehet az is jó megoldás(!) Még nem látttam a szalagkábel csatlakozó elhelyezését, igazából ahoz kellen igazitani a levezetéseket valahogy. Egy régebbiről képekett feltöltök, egy ilyen megoldás elrendezésének lehetséges megvalósításáról. A rugólemez mellett nagyon sok terhet el tud viselni még a szerkezet, feljebb már egyre kevésbé... Szia.
Nézzétek meg milyen! A kábelnál is ki lehet fúrni és szépen egy oldalon bekötni!
Szia Patexati!
Na ez aztán már tényleg nagyon jó! Semmit ne változtass rajta, igy lesz tökéletes a kar a levezetésekkel, és a hossza is éppen elég. (Ha nem raksz ékezetes karaktereket a "névbe", akkor a topikról is megnyítható lesz a file). Szia.
Ok! Nyomtatom ki a vasalatra valót! Így egy az egyben kell bekötni a szalagkábelt és a panelen forgatva lehet a fali és az asztalin változtatni! Kicsit szélesebb mint 5mm a szár de szerintem ez nem fogja nagyon befolyásolni!
Mai termés!
![]()
Szia Patexati!
Nagyon tetszik ez a nyákkészítési eljárás. Ahogy a fotókat nézem, bizony jó lenne, már csak közel ilyen szép munkát nekem is megcsinálni. Na majd szép lassan. Gratulálok ehez a nem mindennapi szemet gyönyörködtető produkcióhoz. Szia.
Szia!
Olyanok, mintha nagyüzemi gyártó készítette volna. ![]() Szia
Szia! elértem azt a szintet,hogy a 0,2 mm huzalt is felvasalom ha szükséges! A maratás keményen peroxidos ez például kb 20-25 másodperc volt! Igen jól fed a vasalat! Ha úgy maratom,ahogy a többség akkor alámar! Én nem sz..rozok nagyon dúrván maratok másodpercek alatt és nem mar alá és nem támadja meg a festék alatt a nyákot mert nincs ideje! Mindezt egy 12 éves döglődő HP Laserjet 6l 600 dpi nyomtatóval csinálom (mit nem ajánlottak páran mégis ezt vettem, tonert is vettem egyet most 2500-volt, igaz a fényhengere nem volt jó mert ráragadt az a műanyag védőfólia mit ki kellett húzni és megsértette de az eredetiből átraktam az nagyon profi csak lemostam kis alkohollal az árnyékban
![]() ![]() ![]()
Megkérnélek benneteket,hogy segítsetek az SMD led kiválasztásban a HQ-nál lévő sovány kínálatból! Én a szuperzöldet néztem ki de a kísérőnek melyik lenne jó a listából
![]()
Szia!
A szuper zöld az fényerőben is jó, 95-145mcd. Ezután valóban a kék jöhet számításba, a 18-60mcd-s fényerőben. A piros az nagyon gyege azzal a néhány mcd-val. Szia.
Akkor az lesz majd az áramkorlát is variálható holnap rendelek. Még az ellenállatokból nem tudom melyiket rendeljem
![]() ![]()
Én is vasalgatok, rakj már fel légyszi képet erről az apró szövegről. Kíváncsi vagyok hogy néz ki. Nekem az eddigi legsűrűbb vasalt rajzom:
Szia! Sajnos a digi gépem régóta elhalálozott csak telefon van de ezzel nagyon nehéz ilyen makrót csinálni de megpróbáltam
![]() ![]()
Itt vannak a tekercsek melyek rángatni fogják ha minden jól megy
![]() ![]()
Szia Patexati!
A tekercseid is nagyon jól néznek ki. A két tekercs közé vagy menetes alu, vagy réz, esetleg mü.a. távtartókat rakj, de semmi esetre sem vasat, mert mágneses rövidzárat képezhet, ami hatásfok csökkenést eredményez. A legtöbb esteben szükíteni kellett a rést, mert sokkal kisebb áramokkal lehetett fentartani nagyobb amplitudójú rezgést. Alapesetben 25mm a távtartók hossza. A kisebb Ohm -os ellenállású a tekercsek sorosan kötve, már jóval kevesebb feszültségen is, elég nagy kitéréssel működtetik a lengőkart. Normál esetben 5V/200mA, 45 fokos a kitérés mértéke. Szia.
Szia Patexati!
Azt még hozzá kell tennem, hogy ez a bevitt teljesítmény, (1W), 20-22Hz-en igaz. Ugyanezzel a mechanikával 14-16 Hz-en, már 0.5W is ekkora kitérést eredményezett. Az más kérdés, hogy ezen a frekvencián már nagyon villogós a kijelzés. - Egy gyári órát sikerült nemrégiben tanulmányoznom, ahol kb. ilyen kis frekvencián működött a rezgés, (15Hz!), mégsem villogott a kijelzés. Ennek oka nagy valószínüséggel az oda-vissza is történő kiírás miatt lehetséges, met így megduplázódik a frekvencia is. Ha ezt valahogy itt is sikerülne megoldani, talán nem kellene a maximumon járatni a rugót, sokkal "gyengébb" mechanika és elktronikai meghajtás is elég lenne az órához. Szia.
Szia! Szerintem elég nehéz a módosítás ,talá nem is lehetséges a gyári szerintem teljesen más szoftveres megoldást alkalmaz és lehet,hogy AVR-es
![]() ![]()
Szia! Felrakok egy képet,hogy ne legyen félreértés a dologban! Van egy jelölés a rugón 30mm-nél szóval hová tegyem a szorítót! Még egy kérdésnem lenne mégpedig kellene rakni mondjuk valami kartonpapír vagy szigetelőpapírt a rugó és az alsó felfogató,tartó és a rugó közé
![]()
Szia!
A rugó nem tőben hajlik a felszoritási pontnál, hanem jóval feljebb. Azért kellene párhuzamosan szorítani amennyire lehet, mert ha a szorítóelemek "hordósan" fogják be, akkor abban a kis résben tud rezegni külön is, így jóval hamarabb elhasználódik. (A repedések a legtöbb esetben emiatt keletkeztek a szoritási pont tövében, ill. beljebb). Lehet rakni a szoritóelem és a rugólemez közé inkább rézlemezt, vagy alulemezt is az egyenetlenségek kitöltésére. A 30mm-es jelölést ne vedd figyelembe. Ilyen hosszal jóval kisebb, (16-18Hz!) frekvencián rezeg a kar. Ezt természetesen az egész mechanikai felépités összes rezgő alkatrésze fogja meghatározni. Ha teheted, akkor a 24-26mm-es szabad hosszban próbálj rögzitési pontot meghatározni. A kézenfekvő megoldás itt is az állítható konzol, (talpponti rögzitő elem), lehetne, és a legnagyobb lehetséges szabad rugóhosszal kezdeni a beüzemelését. (Kisebbre lehet csökkenteni a rugóhosszt, de nagyobbra a rögzitési csavarhelyek kialakitása miatt már nem). Szia.
A képet vagy elfelejtettem vagy eltűnt
![]()
Szia!
Ha megmunkálod, arra ügyelj, hogy ne melegedjen fel nagyon. Megváltozik a hőtől a rugalmassága. Janocsi a csavaroknak készített egy egy íves fészket. Az anyag nagyon kemény... Szia
Szia Patexati!
Egy lehetséges rugólemez rögzités megoldása. A szoritóelemek csavarhelye be van reszelve, így jól lehet rögziteni mindkét végén. Csatolok egy képet erröl, hogyan is néz ki. Ne tévesszen meg a kép, ez nem ugyanolyan anyagú rugólemez. Szia. |
Bejelentkezés
Hirdetés |