Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vezeték nélküli gyertya
Köszönöm szépen ezt a nagyon gyors választ. Megpróbálom.
Egyébként én az első Skori-féle témát véletlenül váltófesszel indítottam. Működött
Hali, szeretnék épiteni egy gyertyát a barátnőmnek. Eléggé kezdő vagyok az elektronikában. Valaki eltudná magyarázni elejétöl a végéig, hogy hogyan is kell ezt elkésziteni, mert a topikot olvasva nemigazán értettem meg. Szükségem lenne mindenre infora, ami a gyertyához kell, pl: kapcsolási rajz, lista a beszerzendő alkatrészekről, stb. Kérlek segitsetek.
tegnap este megépítettem a saját vezeték nélküli lámpámat 10cm-nél már kezd pislogni, 5 cmtől pedig már maximummal vakít
köszönöm mindenkinek! épp hogy csak kész van de már foglalkoztat, hogyan lehetne ezzel telefont tölteni??? remélem megoldható mert már nagyon rosz a töltőcsatlakozóm... mindenjót!
küldtem neked e-mailt
Hello!
itt a segítség a vezeték nélküli díszgyertyához! bevásárló lista: -BD139 tranzisztor -15Kohm-os ellenállás -470piko-farád-os fóliakondenzátor -2db! 4,7nano-farádos fóliakondenzátor -100nano-farádos fóliakondenzátor -1N4148-as dióda - LED (pl:narancssárga) Kapcsolási-rajz : képek csatolva A tekercset én villanyszerelő vezetékből csináltam (kb 1mm vastag, tömör rétdrót, de gondolom hogy hangszórókábellel is működik) Az adó tekercs közepénél ne hagyd le a csatlakozást! Forrasztásnál a BD139-es a legérzékenyebb! a táplálása nálam 4db 1,5voltos elemről megy, ha többet adsz neki akkor ügyelj a tranzisztora mert nagyon szeret melegedni! Nekem 5cm-nél már nagyon jól megy! zseléviasz néven tudsz venni a hobbiboltokban ilyen viaszt, lassan felmelegíted és ráöntöd a már kész elektronikára ennyi
Köszönöm troll a segitséget. Beszerzem a cuccost és nekikezdek.
Mekkora kell legyen a réz körök átmérője?
Kukkants rá már egy kicsit a kapcsolási rajzra, és minden ki fog derülni...(4-5cm)
üdv
Ja tényleg.... BOCSI