Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kémia óra vízbontás (durranógáz fejlesztése)
Lapozás: OK   22 / 87
(#) attikanagy válasza szsrobert hozzászólására (») Márc 2, 2010 /
 
Bővebben: Link

Ide tettem / és még a másik oldalra/ 1-2 képet.Igazából én Joecellel foglalkoztam.Most azért van szünet mert a régi járgányt le kellett cserélni,a mostani meg még garanciás de ami késik nem múlik.
Csak ajánlani tudom mindenkinek,kis odafigyeléssel lehet szép eredményeket elérni.

"van akinek konkrétan működik"
Soknak csökkenti a fogyasztást,kinek így kinek úgy.

"Ne értsetek félre, ezzel EGYÁLTALÁN NEM az "ingyenenergia" létére akarok utalni, csak arra, hogy valami furcsaság történik. "

Maga az egész víz egy furcsaság.Ha MoeJoecellt nézzük
ott nincs is csak negativ rákötve a cellára /meg egy 1.5V os elem/ akkor mitől csökken a fogyasztás?
(#) divertem válasza szsrobert hozzászólására (») Márc 2, 2010 /
 
tehát a 3,6 kWh áll szemben a kb 8 kWh-val. Szerintem nagyon is meggyőző különbség.
de minek a hatásfoka nő? az otto motoroknak megvan a hatásfokuk. a vízbontónak is adott.. nem kötözködöm, hangosan gondolkodom...
mert végül is uakkora teljesítményt feltételezve, 3.6 kWh-t kell a rendszerbe táplálni, ami 8 kWh-t helyettesít. Ezek szerint ha 5 ilyen vízbontót szerelek be, akkor az már 7.5 litert helyettesít
5 Ah-t igényel óránként, tehát ha 10 órán keresztül 100-zal száguldok az előbb említett példában, 50 Ah-t használok fel. Egy 90 Ah akksit ha teljesen feltöltök éjjel( nem is használom a kocsiét az olyan snassz) 1000 km-t le tudnék menni vele.

Csak egy fellángolás volt, elrugaszkodtam a realitás talajától, de olyan jól esett révedezni egy kicsit...
(#) szsrobert válasza divertem hozzászólására (») Márc 3, 2010 /
 
Sőt ha a sok vízbontóhoz sok akkut szerelsz be, még a benzinmotor, és benzin sem kell. Csak egy villanymotor.
(#) The_Saint hozzászólása Márc 6, 2010 /
 
Sziasztok!

Már rég írtam ide Kicsit abbamaradt a dolog ha jól veszem ki a dátumokat.
Mire is jutottunk eddig?
Szóval a durranógázról szólna a történet még mindig. Kérlek, nevezzük a kontinentális nevén innentől...legyen HHO. A HHO gáz, mint olyan egy jól égő keverék és mint olyat lehetne autóban égetni, ha megfelelő mennyiség állna rendelkezésünkre. Hogy működik e a dolog? szerintem igen, már csak abból kiindúlva, hogy az autós társadalom legalább 30% átszereltette már az autóját gáz üzeműre. Szóval éghető gázt bevezetni a karburátorba, nem egy bolond dolog, szerintem! De ha csak magát a HHO gázt nézzük, akkor sokkal szélesebbkörű felhasználásra ad lehetőséget. A földgáz tudtommal 5-600 fokon ég. A HHO viszont 1300-tól X fokig. (függ bizonyos körülményektől). Szóval melegíthetünk vele rendesen, vizet..pl. A meleg vízzel fűthetünk..pl. Innentől már mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy ki mit akar vele melegen tartani, a kocsija motorját, vagy a hálószobáját.
Hogyan állítsunk elő megfelelő mennyiséget? Normál elektrolízissel biztos nem... Eddig erre épkézláb megoldást talán csak Attikanagy emlitett ami Joe-cella néven fut. Nem próbáltam még, de ránézésre közelíti a jó megoldást.
Hogy is működik ez a HHO dolog? Mire is van szükség? Megfelelő mennyiségű HHO gázra akkor és ott ahol éppen kell és éppen annyi amennyi kell. Vagyis HHO on-demand. Van a neten egy cucc, Hydrostar néven fut. Elvileg megoldja azoknak a problámáját akik HHO gázra vágynak. On-demand HHO. Van kapcs.rajzom, meg szerkezeti leírásom hozzá....ha valakit érdekel. Aztán van ott egy másik megoldás. Aki a Joe-celláról már hallot, biztos találkozott már Stanly Meyer nevével. Ő kreált egy HHO generátort, ami autót hajtott. Akkor mégis csak lehet? Tatabike többször említette az aksis autót... Miért ne? Tegyünk egy Tesla-Switchet egy autóba és nézzük meg hogy meddig megy el...lehet, hogy a sarokig se, de lehet hogy tovább. Mindenre van megoldás.
....de talán a probléma az az, hogy többen túl szkeptikusak vagyunk kipróbálni valami olyat ami eddig még nem volt...vagy ellentmond a fizika törvényeinek.
De, ahogy Joker mondaná: 'Feltöretlen tojásokból, nem süthetünk rántottát'. Szóval GYAKORLATI TAPASZTALAT KELL. Nem csak Swat-nak, mindannyiunknak...ja és ingyen energia is

Tudom, vannak akik hülyeségnek tarják ezt az egészet...minek vesződni ilyesmivel...
de én úgy gondolom, hogy mi rabok vagyunk...az energia lobbi rabjai. És mint raboknak kötelességünk megpróbálni kitörni. Aki nem így gondolja, attól már most elnézést kérek. De sajnos nem vagyok képes a számláimat minden hónapban birka nyugalommal befizetni... Mikor látom, hogy a nap süt, a szél fúj, és a Földfelszín közel 70% sósvíz....

Üdv
The_Saint

u.i bocs, ha valakit kohoztam a sodrából a fenti soraimmal, de én már csak ilyen vagyok
(#) The_Saint válasza mokuli hozzászólására (») Márc 7, 2010 /
 
Szia, persze, csak annyit kérek cserébe, hogy ha szereztél tapasztalatot, akkor oszd meg velem, velünk Sajnos ide nem tudtam feltenni,mert 2 MB-nál több
Sok sikert!

Üdv!

The_Saint
(#) mokuli válasza The_Saint hozzászólására (») Márc 8, 2010 /
 
Mond ez valamit 50-300MPG valami megtakarításí mértékegység.Mérföld/gallon
(#) tarini hozzászólása Márc 8, 2010 /
 
ha jól rémlik a H2 1500 fokon ég,és valóban robban detonál.
(#) mokuli hozzászólása Márc 8, 2010 /
 
A tehén farka is mozog, és mégsem esik le.
Bocs, ez csak úgy beugrott!
(#) escort lx válasza tarini hozzászólására (») Márc 8, 2010 /
 
A benzin is robban v. detonál, ha túl szegény a benzin levegő keveréke. A HHO val is lehet játszani a HHO generátoron keresztül kell buborékoltatni a levegőt ez a megoldás hűti az elektrolitot is. Én most spirál generátor készítésével foglalkozom 2 db lesz sorba kötve , ha nagyon melegszik akkor 3db. Reményeim szerint 3-4,5L HHO-t fog percenként termelni kb 25- 30A es áramfelvétel mellett remélem ez a mennyiség elég lesz a 9L es benzinfogyasztás 4,5L-re való csökkentéséhez.
(#) mokuli válasza escort lx hozzászólására (») Márc 8, 2010 /
 
ez a 30 amper kicsit sok lesz kettőnek, szerintem úgy már melegedni fog, én három ampert állítottam cellánként, így nem melegszik, igaz sok a városi üzemmód (elindul, megáll)
(#) escort lx válasza mokuli hozzászólására (») Márc 8, 2010 /
 
milyen rendszered van milyen autóban, hány cellával, mennyi volt a fogyasztásod előtte és mennyi most? Milyen módon állítod az áramerősséget? Akövetkező két linkről mi a véleményetek?
(#) escort lx hozzászólása Márc 9, 2010 /
 
Boci egy kép téves ez ehez a képhez tartozik!
(#) escort lx hozzászólása Márc 9, 2010 /
 
Most meg egy s-t hagytam ki! Úgy néz ki késő van már megyek inkább pihizni Jó pihenést mindenkinek!
(#) mokuli válasza escort lx hozzászólására (») Márc 9, 2010 /
 
Spirál cellás kettő db sorba kötve,renault twingó sportban.Teljesítmény növélésre használom inkább nem igazán mértem a fogyasztást néha elgurul a gyogyszerem és akkor oda a megtakarítás.Elöször az elektrolit sürüséggel allítottam most lúgót használok igy még nem mértem.Most más jellegű cellát csinálok.
A fogyasztásra vissza térve 50km/h alig kell a pedálhoz érní akkor szerinted?Most hogy jóbb lesz az idő veszek el majd az üzemagyagbol nem akarok a lézer showban szerepelní és a 43-as bol is csipek vissza!
(#) van104 válasza sevenhill hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Sevenhill azt nem tudnád meg mondani, hogy Norvégiában melyik városban állították elő a nehézvizet?
(#) kadarist válasza van104 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Szia!
Vermorkban állították elő a nehézvizet.
Cikk:A német atombomba titkai
(#) van104 válasza kadarist hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Kösszi a választ .
(#) hangszoros válasza andrew24 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Jó a stilusod
Tetszik ez az irka
(#) vdevilmate válasza Swat hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
Hi Swat, ha komolyabban erdekel a tema, kutass egy kicsit dr Lindemann munkassagat, vizsgald a stanley meyer szabadalmat, es ra fogsz jonni, hogy nem olyan bonyolult... Az energiamegmaradast meg a tobbi baromsagot hagyd azoknak akik olyan emberek kitalalt agyremeit biflazzak, akik jobb magyarazat hijjan talaltak azt ki, amit mar tobb, mint 100 eve "nagy" szaki tudosaink nem hajlandoak felulvizsgalni, csupan "tiszteletbol". Persze ehhez az olajlobbinak semmi köze.
pm-ezz ha konkretumokra vagysz
(#) 20sz Jófiú hozzászólása Jún 11, 2010 /
 
Én már egy kicsit régebben, építettem egy plazma vízbontót. Ezen az oldalon lévő készüléket. Ez tulajdonképpen egy vízben lévő ívlámpa. Egy vastag bakelit lapon két alublokk van ezekbe van rögzítve a két szénelektróda. Érdekesen égtek össze a szénrudak, nem ígérem, hogy meglesz de keresem. Szépen működött is és termelte a gázt. A leghosszabb ídő amit működött az ív elalszása nélkül kb. 5sec volt. A fejlődő gáz mennyiségét ugyan nem mértem de a buborékok nagyságából és a reakció hevességéből ítélve sok lehetett. Ívet a legegyszerűbb módon húztam, úgy mint egy hegesztővel. Egy 500W-os 220/48V-os trafó szolgáltatta a meghajtást egyenirányítva. Működés közben kb. 20A áramot kb. 40V feszültséget mértem ami kb. 73V ról esett vissza. Szabályzással lehet jobban működött volna. Van egy olyan ívlámpa amelyben nem az egymással szembeni szénrudak közt keletkezik ív hanem az egymás mellettikben, ez is megérne egy próbát. Én csak azért építettem meg, mert kíváncsi voltam a működésére. Többet nem is kísérletezgettem vele, mert veszélyesnek minősítettem.
(#) gonosz manó hozzászólása Jún 11, 2010 /
 
Meg szabad kérdeznem, hogy a vízbontós dolgoktól várunk esetleg "ingyen" kicsatolást, vagy valami másért építjük?
(#) 20sz Jófiú válasza gonosz manó hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Persze meg lehet kérdezni, nem titok. Pusztán a hobbim és kíváncsiságom miatt építettem meg még régen. A hatásfokát megfelelő eszközök híján nem mértem meg. Gondoltam megosztom veletek a tapasztalataimat, mert ez igen látványos és érdekes módja a vízbontásnak. Igazából még egy stabilan működő ívgyertyát sem tudtam csinálni de működött. A kísérleteket a szabadban végeztem, mert szén-monoxid is fejlődik a reakció során.
(#) Atix válasza 20sz Jófiú hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Még 1 kérdés: mi okozhatta az ív kialvását(5sec)- előtolásról gondoskodtál?
Az elektrolit mennyire melegedett és mennyi gáz fejlődött időegység alatt(na jó ez +kérdés)
(#) 20sz Jófiú válasza Atix hozzászólására (») Jún 11, 2010 /
 
Az előtolás annyi volt, hogy az egyik szénelektróda nem volt rögzítve és csúszkált. Mielőtt feszültség alá helyeztem úgy állítottam be, hogy éppen csak össze érjenek, majd a saját súlya nyomta oda kissé a másikhoz. Szóval előtolás az nem nagyon volt. Az ív részben e miatt és részben a feszültség esése miatt következett be. Akkor úgy éreztem, hogy valamivel magasabb feszültséggel kellene próbálkozni. Stabil ívet az elektródák távolságának a szabályozásával el lehetne érni. A stabil ívhez az ív keltésekor feszültséggenerátoros majd a fent tartásához áramgenerátoros táplálás kellene ami az én esetemben részben teljesült is. Az elektrolit, ebben az esetben csapvíz a kísérlet végére langyos lett. A gázképződés olyan mértékű volt, mint amikor zubog a forrásban lévő víz a tűzhelyen. A víz bontását erős fényjelenség kísérte. A dolog leginkább a hegesztéshez hasonlított.
A víz bomlása közben a szénelektróda fogy és szén-monoxid keletkezik közben ami mérgező!
Jut eszembe! A hűtőgép szerelők régen valami szénelektródás forrasztóval forrasztottak érdemes lenne utánanézni.
(#) dtocy hozzászólása Jún 17, 2010 /
 
Valakitől azt hallottam hogy tengervíz bontásakor nem keletkezik hidrogén. Ha ez igaz, akkor leírnátok hogy mi keletkezik? Főleg az érdekelne hogy nátriumot miként lehetne kivonni belőle.
Előre is kösz.
(#) Collector válasza dtocy hozzászólására (») Jún 17, 2010 /
 
Akkor kérdezd meg azt a valakit, hogy ő szerinte miből áll a tengervíz.
Nátriumot nem tudsz kinyerni a vízből.
(#) dtocy válasza Collector hozzászólására (») Jún 17, 2010 /
 
Mi az hogy nem lehet kivonni a tengervízből a nátriumot?! Több mint az 1%-a nátrium!
(#) Collector válasza dtocy hozzászólására (») Jún 17, 2010 /
 
Akkor sok sikert a nátrium kivonáshoz.
(#) szsrobert válasza dtocy hozzászólására (») Jún 18, 2010 /
 
De keletkezik hidrogén.
Nátriumot sóból (NaCl) tudsz előállítani. A megolvasztott sóoldatot elektrolizálod, és kikanalazod az olvadt nátriumot.
Következő: »»   22 / 87
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem