Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Nyomógombos indítás gépkocsihoz

Témaindító: PiTy85, idő: Jún 13, 2008
Témakörök:
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Lapozás: OK   4 / 8
(#) boczhunor válasza Tomszy hozzászólására (») Júl 24, 2010
Helló!

Hát szerintem a leges-legegyszerűbb ha vásárolsz egy engine start button-t. Ezt nagyon olcsón, a neten megvásárolhatod. Ha föltétlenül elakarod készíteni,akkor ezen az oldalon találsz mind IC-es, mind PIC-es változatot,persze programmelléklettel, kapcsolással,leírással... Esetleg ha nem akarsz áramkört készíteni,tehát az engine start button-t használod, akkor bekötés és leírás itt.

Én Aduino programozó vagyok. Ha esetleg tudsz programozni, akkor elmondok neked most egy kis szekvenciát,hogy megtudd írni a programot. Először is itt ez a videó. A videóban látszik,hogy a két barna vezeték összeérintésével az autó bekapcsol. Az elgondolás a következő. A mikrokontrollerhez, csatlakoztatol egy nyomógombot, persze logikai szinttel használva. Tehát ha nem nyomod a gombot,akkor kapjon Vcc-t a bemeneti pin, ha nyomod akkor pedig GND-t. Boolean értékben tehát az alapértelmezett 1, tehát ha a gomb nincs megnyomva, ha megvan akkor 0. Példakapcsolás:itt