Fórum témák
» Több friss téma |
Üdv!
Tudnátok ajánlani 12 voltos mágnesszelepet olajhoz? http://www.ebay.com/itm/262173850122 Ilyenem van, de ettől kisebb kellene méretben és áramfelvételben is. Jó lenne ha 1-2 wattnál többet nem fogyasztana, nem lenne nyomás alatt azt nem kell bírnia viszont az olajat igen. Jó lenne ha árban is hasonló lenne a fent linkelthez. Előre is köszönöm a segítséget.
Hello! Én nem tudom ez milyen, de ezek szerint létezik hasonló szelep..
Szia.Sajnos más oldalt nem találtam a témában,így itt érdeklődöm.Fogászati egységből való a mágnes szelep,többet is bontottam mindegyiken egyértelmű az üzemi feszültsége csak ezen van,hogy max 600mA-er.Más fesz adat nincs.Próbáltam 6-24V-ig AC/DC semmi csak búg.A tekercs szerintem jó,három db ugyan így működik.Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?
Köszönettel a válaszokat.
Üdv!
U=I*R I adott, R mérhető.. Tehát nincs más hátra meg kell mérni a tekercs ellenállását.
Hello! Nem ismerem ezeket a gyártmányokat, de a katalógusban 24V a legkisebb feszültség. De lehet AC és DC is. Minden estre a 600mA 24V mellett is már durva, mert 5W fogyasztás körül szokott egy mágnesszelep tekercse fogyasztani. De a 14W már rendesen tud fűteni. Nem tudom nyomást adtál-e rá, mert esetleg annak is van minimuma.
Üdv.A probléma megoldódott ,nyers DC-t használtam amire valószínű ez a típus érzékeny.
20 Ohm volt a mérés de 12V-ra nem nyitott,14V-on pedig szépen csendesen nyit ,600mA-nál.Egy kicsit melegszik pár másodperc után,de nálam 10 sec -nél továb nem fog működni. Stabil DC kell neki.Köszönet mindenkinek ,hasznos volt! A hozzászólás módosítva: Jan 2, 2019
Segítséget szeretnék kérni egy hajó kipufogó víztelentő szelepéhez.
A 12 voltos szelep feszültségmentes állapotban zárt, a motor leállítása után kellene neki 15 másodpercig nyitnia, majd ismét zárnia. A motor hűtővize hűti a kipufogót és a kipufogógázzal együtt távozik. A motor leállítása után némi víz marad a "kipufogódobban", de nem lenne egészséges, ha visszafolyna a kipucsőbe, ezért kellene innen a fenékbe lefolyatni, ott van egy automata fenékszivattyú.
Kösz.
Ezek szerint a mágnesszelepnek kellene egy külön segédtáp? Nincs valami vudu varázslat, hogy a fedélzeti akkutól menjen? A motoron van egy generátor, ami tölti a fedélzeti akkut. Elvileg ez a pont állandó feszültség alatt van. Tehát a slusszkulcson keressek egy olyan pontot, ami csak járó motor mellett van feszültség alatt (mint a Trabiban a 15-ös csatlakozó) és az lenne az elektronika bemenete.
Nincs ezzel semmi gond. Ha elveszed a feszültséget, valamiből működtetni kell a szelepet. Ezért kell az állandó feszültség is. A slusszkulcson mind két feszültségnek ott kell lenni. De egy biztosíték is illik azért a fix feszültségnek.. Egyébként pedig ha kikapcsolt a szelep, kb. 150uA lesz a fogyasztás. Tehát az nem gond. De a víz/páramentes kivitelt nem szabad elfelejteni..
|
Bejelentkezés
Hirdetés |