Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » ARM - Miértek hogyanok
 
Témaindító: gtk, idő: Jún 26, 2007
Lapozás: OK   54 / 177
(#) m.joco hozzászólása Dec 1, 2014 /
 
Sziasztok!

Mostanában az STM32F429DISCOVERY panellel ismerkedek, hozzá Atollic Truestudio-t használok. Jelenleg a kijelzővel foglalotoskodok. A letölthető könyvtárak között van egy STemWin nevű GUI könyvtár és egy GUIBuilder alkalmazás. Ezekkel különböző objektumokat lehet a kijelzőre létrehozni. Sikerült ezt már valakinek beizzítania? A mellékelt pdf-ben leírják, hogy hogy kéne az egész könyvtárat - ami különféle mappákból áll - hozzáadni a projekthez. Viszont ezek a könyvtárak nincsenek benne a letöltött állományban, nem is olyan az egész struktúrája. Sőt, .c fájlokat nem is tartalmaz. Van valakinek valamilyen ötlete?

Üdv.
(#) Seton válasza vzoole hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Ha már ilyen feladatokról van szó, és egy PIC-ben jártas ember kérdezi, akkor nem volna egyszerűbb magát a PIC-et ajánlani, annak ellenére, hogy ez az ARM topic? Tekintve a két példaként felhozott STM procit, akkor már PIC32, 8 bithez képest ez is rakéta - de én magam is kérdezőleg vetem fel. DIP tokban is van pár típus (bár csak 28 lábú), azért a hobbista ennek nagyon tud örülni, ugyan ARM-ből is akad kevés DIP. Programozás a jó öreg MPLAB-ban, bár a combosabb/újabb DIP-es PIC32-khöz már a Pickit3 kell. Ami még meggyőző lehet, hogy némileg hasonló, így kevésbé ijesztő a PIC32 kódolása a 8-bitesnél megismert egyszerű módhoz.
(#) vzoole válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Dec 2, 2014 / 1
 
Hát ezzel most megfogtál, mert nem használom a példaprogramokat.

Seton...
Ha valaki eddig PIC-et használt és most ARM-ot akar, annak biztos megvan az oka. Habár én semmiesetre se beszélném le az áttérésről.

Másik, hogy az ARM nagyon olcsó, és egyszerű elkezdeni.
Veszel pl. egy ST discovery panelt 4000Ft-ért, amin elég erős chip van és debugger-el el van látva.
Letöltesz hozzá egy ingyenes IDE-t és kész. Ezzel már akár szakmát is tanulhatsz.

"Pár" éve még mi volt? Vettél valami AVR vagy PIC-et, aztán már normális debugger-re nem futotta. Építettél valami letöltő hardvert hozzá ami olyan is volt... és már túl is lépted egy ARM starter kit költségét.
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Nálam a legnagyobb probléma az Atolicnál az alábbi Cod méret limit túllépése szokott lenni!
"Code-size limitation exceeded! STM32F4_Discovery_Demo C/C++ Problem"

De nem találom az általad említett "STemWin" projectet, a „Dowload new example project” letölthető projectek között!?
Talán ha bővebben ismertetnéd a forrásod címét!
A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2014
(#) cpt.zoltan.simon válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Én Linux-Eclipse-GCC alatt szeretném az ULINK2-t életre kelteni. Állítólag ST-Link megy alapból, mert az GDB alapon működik. Jó pár helyen azt olvastam hogy ULINK2 nem ok csak KEIL-el. De hát végső megerősítés sehol sem volt.
(#) m.joco válasza kapu48 hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Helló!

Az ST honlapjáról töltöttem le ezt a STM32F429I-Discovery_FW_V1.0.1 függvénykönyvtár-csomagot, ha jól emlékszek, akkor a fejlesztőpanel oldalán. Ebben volt ez az STemWin is. Hol van ez a „Dowload new example project”? Erről eddig nem hallottam

Üdv.
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Nálam az Atollic T.STUDIO-ban felül az ikon soron balról a 6. ikon!
Internet elérés kel, megvárod, hogy letöltse a Project listát, aztán betallózod az STM… / STM32F429I-Discovery/…_akármi projectet és letöltöd.

Már kész komplett projectek, Kezdőnek ez a legjobb ismerkedni.
És ezek már könnyen tovább fejleszthetők.

Ui.: Az "STM32F429I-Discovery_FW_V1.0.1" túl nagy a Atollic lite számára!
Ehez már valami Free IDE kel neked! (EmBlocks CodeBlocks!)
A hozzászólás módosítva: Dec 2, 2014
(#) m.joco válasza kapu48 hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Helló!

Az STM32F429I-Discovery_FW_V1.0.1 azért egész emészthető az Atollic Lite-nak. Eddig a kijelzőhöz és a touch controller-hez írt függvényeket próbálgattam ki, és elég jól működtek. De hogy ezzel a GUI-val mi lehet, az még mindig kérdéses. Sikerült a projektemhez hozzáadni, de a GUI_Init() meghívása nem működik, mert a fordító nem találja a függvény implementációját
Szóval hiába van beinkludálva a GUI.h, ha megnyitom és megkeresem benne a GUI_Init() deklarációját, majd rajta jobb klikk és Open Declaration, akkor nem találja. Szóval nincsenek .c fájlok.
Azon gondolkodok, hogy lehet azért nincsenek .c fájlok, mert már előre le vannak fordítva valamilyen más fájlba? Ilyen létezhet ennél fordítónál?

Üdv.
(#) toto válasza m.joco hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Sajnos az Atollic-ot nem ismerem, de mindegyik C fordítóban kell ilyennek lennie.
A .h file-t mellékelik, az alapján hívod meg a fv-eket, a library file-t pedig hozzáadod a projecthez.
A GCC-ben a library object file-oknak asszem .o kiterjesztése van.
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 2, 2014 /
 
Próbáld megkeresni kézzel!

Kijelölöd: „GUI_Init” > jobb gomb > Search Text > Project, és a találat listában megkeresed.
Esetleg nem adtál hozzá valamit?
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 3, 2014 /
 
Viszont a project: LTDC_AnimatedPictureFromUSB –vel
Csak az uVision4-essel boldogultam első fordításra!


  1. Build target 'LTDC_AnimatedPictureFromUSB'
  2. compiling main.c...
  3. compiling stm32fxxx_it.c...
  4. compiling usb_bsp.c...
  5. compiling usbh_usr.c...
  6. compiling fattime.c...
  7. compiling ff.c...
  8. compiling lcd_log.c...
  9. compiling stm32f429i_discovery.c...
  10. compiling stm32f429i_discovery_lcd.c...
  11. compiling stm32f429i_discovery_sdram.c...
  12. compiling misc.c...
  13. compiling stm32f4xx_dma.c...
  14. compiling stm32f4xx_dma2d.c...
  15. compiling stm32f4xx_exti.c...
  16. compiling stm32f4xx_fmc.c...
  17. compiling stm32f4xx_gpio.c...
  18. compiling stm32f4xx_i2c.c...
  19. compiling stm32f4xx_ltdc.c...
  20. compiling stm32f4xx_rcc.c...
  21. compiling stm32f4xx_syscfg.c...
  22. assembling startup_stm32f429_439xx.s...
  23. compiling system_stm32f4xx.c...
  24. compiling stm32f4xx_spi.c...
  25. compiling stm32f4xx_tim.c...
  26. compiling usbh_msc_bot.c...
  27. compiling usbh_msc_core.c...
  28. compiling usbh_msc_fatfs.c...
  29. compiling usbh_msc_scsi.c...
  30. compiling usbh_core.c...
  31. compiling usbh_hcs.c...
  32. compiling usbh_ioreq.c...
  33. compiling usbh_stdreq.c...
  34. compiling usb_core.c...
  35. compiling usb_hcd.c...
  36. compiling usb_hcd_int.c...
  37. linking...
  38. Program Size: Code=26644 RO-data=10224 RW-data=244 ZI-data=6484  
  39. ".\LTDC_AnimatedPictureFromUSB\LTDC_AnimatedPictureFromUSB.axf" - 0 Error(s), 0 Warning(s).


Egyre jobban tetszik!
Kár, hogy még nincsen min futatnom!
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 3, 2014 / 1
 
Viszont találtam ilyen Grafikus Util. demót:
Dowload: STM32CubeF4
STM32Cube_FW_F4_V1.3.0\ Projects\ STM32F429I-Discovery\ Demonstrations\ MDK-ARM\ Project.uvproj
Build Output:
  1. Build target 'STM32F429I-Discovery'
  2. assembling startup_stm32f429xx.s...
  3. compiling k_bsp.c...
  4. compiling k_calibration.c...
  5. compiling k_log.c...
  6. compiling k_mem.c...
  7. compiling k_menu.c...
  8. compiling k_module.c...
  9. compiling k_modules_res.c...
  10. compiling k_rtc.c...
  11. compiling k_startup.c...
  12. compiling k_storage.c...
  13. compiling main.c...
  14. compiling stm32f4xx_it.c...
  15. compiling benchmark_win.c...
  16. compiling filebrowser_app.c...
  17. compiling filebrowser_win.c...
  18. compiling game_win.c...
  19. compiling imagebrowser_win.c...
  20. compiling system_win.c...
  21. compiling videoplayer_win.c...
  22. compiling cpu_utils.c...
  23. compiling ili9341.c...
  24. compiling stmpe811.c...
  25. compiling ts3510.c...
  26. compiling stm32f429i_discovery.c...
  27. compiling stm32f429i_discovery_io.c...
  28. compiling stm32f429i_discovery_lcd.c...
  29. compiling stm32f429i_discovery_sdram.c...
  30. compiling stm32f429i_discovery_ts.c...
  31. compiling system_stm32f4xx.c...
  32. compiling stm32f4xx_hal.c...
  33. compiling stm32f4xx_hal_adc.c...
  34. compiling stm32f4xx_hal_adc_ex.c...
  35. compiling stm32f4xx_hal_can.c...
  36. compiling stm32f4xx_hal_cortex.c...
  37. compiling stm32f4xx_hal_crc.c...
  38. compiling stm32f4xx_hal_cryp.c...
  39. compiling stm32f4xx_hal_cryp_ex.c...
  40. compiling stm32f4xx_hal_dac.c...
  41. compiling stm32f4xx_hal_dac_ex.c...
  42. compiling stm32f4xx_hal_dcmi.c...
  43. compiling stm32f4xx_hal_dma.c...
  44. compiling stm32f4xx_hal_dma2d.c...
  45. compiling stm32f4xx_hal_dma_ex.c...
  46. compiling stm32f4xx_hal_eth.c...
  47. compiling stm32f4xx_hal_flash.c...
  48. compiling stm32f4xx_hal_flash_ex.c...
  49. compiling stm32f4xx_hal_gpio.c...
  50. compiling stm32f4xx_hal_hash.c...
  51. compiling stm32f4xx_hal_hash_ex.c...
  52. compiling stm32f4xx_hal_hcd.c...
  53. compiling stm32f4xx_hal_i2c.c...
  54. compiling stm32f4xx_hal_i2c_ex.c...
  55. compiling stm32f4xx_hal_i2s.c...
  56. compiling stm32f4xx_hal_i2s_ex.c...
  57. compiling stm32f4xx_hal_irda.c...
  58. compiling stm32f4xx_hal_iwdg.c...
  59. compiling stm32f4xx_hal_ltdc.c...
  60. compiling stm32f4xx_hal_nand.c...
  61. compiling stm32f4xx_hal_nor.c...
  62. compiling stm32f4xx_hal_pccard.c...
  63. compiling stm32f4xx_hal_pwr.c...
  64. compiling stm32f4xx_hal_pwr_ex.c...
  65. compiling stm32f4xx_hal_rcc.c...
  66. compiling stm32f4xx_hal_rcc_ex.c...
  67. compiling stm32f4xx_hal_rng.c...
  68. compiling stm32f4xx_hal_rtc.c...
  69. compiling stm32f4xx_hal_rtc_ex.c...
  70. compiling stm32f4xx_hal_sai.c...
  71. compiling stm32f4xx_hal_sd.c...
  72. compiling stm32f4xx_hal_sdram.c...
  73. compiling stm32f4xx_hal_smartcard.c...
  74. compiling stm32f4xx_hal_spi.c...
  75. compiling stm32f4xx_hal_sram.c...
  76. compiling stm32f4xx_hal_tim.c...
  77. compiling stm32f4xx_hal_tim_ex.c...
  78. compiling stm32f4xx_hal_uart.c...
  79. compiling stm32f4xx_hal_usart.c...
  80. compiling stm32f4xx_hal_wwdg.c...
  81. compiling stm32f4xx_ll_fmc.c...
  82. compiling stm32f4xx_ll_fsmc.c...
  83. compiling stm32f4xx_ll_sdmmc.c...
  84. compiling stm32f4xx_ll_usb.c...
  85. compiling diskio.c...
  86. compiling ff.c...
  87. compiling ff_gen_drv.c...
  88. compiling usbh_diskio.c...
  89. compiling syscall.c...
  90. compiling unicode.c...
  91. compiling croutine.c...
  92. compiling list.c...
  93. compiling queue.c...
  94. compiling tasks.c...
  95. compiling timers.c...
  96. compiling cmsis_os.c...
  97. compiling heap_4.c...
  98. compiling port.c...
  99. compiling GUIConf.c...
  100. compiling LCDConf_stm32f429i_disco_MB1075.c...
  101. compiling GUI_X_FreeRTOS.c...
  102. compiling usbh_msc.c...
  103. compiling usbh_msc_bot.c...
  104. compiling usbh_msc_scsi.c...
  105. compiling usbh_conf.c...
  106. compiling usbh_core.c...
  107. compiling usbh_ctlreq.c...
  108. compiling usbh_ioreq.c...
  109. compiling usbh_pipes.c...
  110. linking...
  111. Program Size: Code=241924 RO-data=891172 RW-data=4056 ZI-data=178044  
  112. "STM32F429I-Discovery\STM32F429I-Discovery.axf" - 0 Error(s), 0 Warning(s).


Érdemes megnézni a: STM32CubeDemo_QuickStart.pdf > Main Menu GUI
Ez már valami!
Lenne kedved kipróbálni?
(#) vzoole válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Dec 3, 2014 / 1
 
Project Options-be állítsd be a letöltést és akkor kell mennie.

Min van milyen usb ajzat?
(#) m.joco válasza kapu48 hozzászólására (») Dec 4, 2014 /
 
Helló!

Az a demó ezt az STemWin-t mutatja be.
Kiderült végül, hogy a lefordított forráskód .a kiterjesztésű fájlban van (STemWin522_4x9i_CM4_OS_GCC.a). Próbáltam hozzáadni a projekthez (a projekt beállításainál a Libraries-nél és a Library Paths-nál), de fordításkor hibát dob, hogy nem találja ezt a library-t.

Végül ráakadtam erre az oldalra: Bővebben: Link
Itt is hasonló dologról van szó. Az utolsó bejegyzés szerint, és mindenféle módon próbáltam a library-t hozzáadni, de sehogy se volt jó. Valószínűleg az utolsó előtti bejegyzés írójának van igaza. Lite verzióban nem lehet lefordított library-t hozzáadni

Gondolod az EmBlocks-szal működhet ez az STemWin? Érdemes áttérni rá?

Üdv.
(#) kapu48 válasza m.joco hozzászólására (») Dec 4, 2014 /
 
Ha erről van szó?:
STemWin

Csak ezt a projectet találtam benne, ami hasonló a te lapodhoz:

Build target 'STM324x9I-EVAL-MB1046'
linking...
Program Size: Code=164584 RO-data=577264 RW-data=3792 ZI-data=186472
".\STM324x9I-EVAL-MB1046\STM324x9I-EVAL-MB1046.axf" - 0 Error(s), 3 Warning(s).

Ezt amint látod az uVision4-el Hiba nélkül lefordult.

EmBlockos project fájl sajnos nem találtam, és nem volt időm projectet építeni.

De úgy is tovább kel lépned, ha érdekel a téma. Szóval szerintem vágjál bele!
(#) m.joco válasza kapu48 hozzászólására (») Dec 4, 2014 /
 
Erről van szó, de a forráskód itt is előre le van fordítva .a fájlokba, bár a demo projektnek vannak C fájljai is. Szóval úgy néz ki, hogy saját projekt létrehozása majd csak EmBlocks-ban fog működni.

Üdv.
(#) IRONbene hozzászólása Dec 8, 2014 /
 
Sziasztok ! Az elmúlt napok kutatásának az eredménye, hogy ARM kezdéshez két eszközre szűkítettem:
1: Bővebben: Link
2: Bővebben: Link

Viszont felmerült egy pár kérdés Ezekhez lehet utólag érintős kijelzőt,stb... csatlakoztatni ? A FRDM-t jobbak látom most, mert CooCox-ba tartottak bemutatót, de nem tudom mennyire korlátos a dolog. A másikban az tetszik, hogy leválasztható a programozó így a fusikat is ebben tudnám csinálni. A feljebb ajánlott STM32F030F4P6 kiváló lenne , hogy kiváltsa a PIC-et, de ugye ehhez is kell úgymond programozó !? a nucleo programozója jó hozzá ?
Rá kellett, hogy jöjjek, hogy mégsem értem ezt a fejlesztő környezetet. A PIC-nél MPlab letölt és programoz. Viszont itt miért van ez a sokféle környezet ? Mi a különbség köztük ? Hogy-hogy nem jók a libek- egymáshoz ?

Link javítva.
Használd a link gombot!
-moderátor-
A hozzászólás módosítva: Dec 8, 2014
(#) vzoole válasza IRONbene hozzászólására (») Dec 8, 2014 /
 
Érintős kijelzőt "mindenre" lehet kötni, kérdés, hogy milyet és milyen módon.
-soros meghajtásút mindre lehet kötni
-amit külső memóriaként kell kezelni ott már válogatni kell a chip-et
-RGB meghajtás pedig már csak kevés kontrollerben van

Az ST nucleo és discovery programozójával tudod az összes ST ARM kontrollert programozni.

Itt sem olyan bonyolult a fejlesztő rendszer... letöltöd és programozol.
Elsőnek javaslom a Keil-t, mert pl az ST ehhez (is) ad gyári mintaprogramokat.
Ha ezt tudod használni, akkor a többit is.

Az hogy nem jók a lib-ek egymáshoz egy kicsit tág meghatározás... pontosan melyik nem megy melyik másikon?
(#) icserny válasza IRONbene hozzászólására (») Dec 9, 2014 /
 
Idézet:
„Viszont itt miért van ez a sokféle környezet?”
A Microchip mikrovezérlőkhöz is volt/van sokféle fejlesztői környezet (MPLAB, CCS, Boost C/C++, Mikroelektronika IDE C/Pascal/Basic, OshonSoft Basic, Amicus IDE, Proton Basic, Swordfish Basic, Flowcode, IAR C++).

Akkor a 20+ (vagy 50+) ARM mikrovezérlőt gyártó termékpalettájához miért ne lehetne 5-10 féle fejlesztői környezet? Ami kellemes: az olyan univerzális fejlesztői környezet, mint a Keil, legalább két tucat gyártó termékeihez használható. Válogathatsz, mint juhász a pergőben: ST, NXP, Ti, Nuvoton, Freescale, és a többi...
(#) IRONbene válasza icserny hozzászólására (») Dec 9, 2014 /
 
Az érdekelne még, hogy, Ti mit soroltok egyszerűbb feladat és mit összetettebb kategóriába. Mert ugye ez mindig felmerül, főleg így a kezdő készlet kiválasztásánál.
(#) ciw hozzászólása Dec 10, 2014 /
 
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy STM32F103RET6 -ot hogyan tudom USB DFU módba léptetni?
A két Boot láb ki van vezetve, de egyik variációval sem működik.

Valahogy meg kéne oldanom, hogy programozó nélkül is tudjanak programot frissíteni benne.
(#) vzoole válasza ciw hozzászólására (») Dec 10, 2014 /
 
Boot0 lábat húzd fel tápra.
Mikor áramot kap az IC már legyen az USB-hez csatlakoztatva (vagy egyidejűleg).

Továbbá feltétele, hogy legyen rajta külső kristály (8 vagy 14,7456 vagy 25 MHz).
(#) ciw válasza vzoole hozzászólására (») Dec 10, 2014 /
 
Nem akarja, a PC meg sem látja.
Bekötöttem az USB DP, USB DM és GND lábakat az usb-ről, de nem megy.
8Mhz kristály van rajta.
Kelhet még ezen kívül valami?
Ja az USB DP láb 1k val GND-re van húzva, mert úgy emlékszem le kell.
(#) vzoole válasza ciw hozzászólására (») Dec 10, 2014 /
 
Nem kell semmi, minden lehúzó-, felhúzó ellenállás be van építve a PHY-be.
(#) ciw válasza vzoole hozzászólására (») Dec 11, 2014 /
 
Levettem az 1k-t de semmi. Már csak a soros védő 22R maradt a DP, DM vonalakon, de ez csak nem lehet baj, mert eddig mindíg használtam ezeket.

Lekövettem az aljzattól az STM lábáig a huzalozást és forrasztást, és rendben van a panel is.
(#) vzoole válasza ciw hozzászólására (») Dec 11, 2014 /
 
Mérd meg, hogy a D+ láb felmegy-e tápra induláskor.
Ha felmegy, az azt jelenti, hogy az USB PHY elindult és jelez a host-nak, hogy eszköz lett csatlakoztatva.
Ha nem lesz magas, akkor el sem indul az USB bootloader valamiért.
Valami egyéb soros kommunikáció nincs az indulással párhuzamosan? Akkor lehet, hogy az nagyobb prioritást élvez, és onnan várná a firmware-t.
A hozzászólás módosítva: Dec 11, 2014
(#) IRONbene hozzászólása Dec 16, 2014 /
 
Sziasztok ! Megjött a tanuló fejlesztőm. FRDM-KL25Z lett végül. Szerintetek milyen környezetben kezdjek neki a programozásának ? Szeretnék később bevásárolni STM32F030F4P6 chipből az egyszerűbb feladatokhoz és ha megoldható ezt is a kiválasztott környezetben fejleszteném.
Ha csak veszek magában egy STM32F030F4P6 chipet. mi kell még hozzá, hogy programozni tudjam ? Gondolom, hogy a FRDM programozó chipje nem jó hozzá.
(#) Peppe válasza IRONbene hozzászólására (») Dec 16, 2014 /
 
Szia,

Ha STM32-őt akarsz programozni akkor ez a legolcsóbb megoldás.
Bővebben: Link
J link, ST link V2, U link2 is tudja programozni de ezek sokba kerülnek.
Minek csinálsz gondot magadnak? Miért nem csak STM32 vagy bármi Cortex magos procival dolgozol. (egy márka). Nem kell annyi bugot, szívást kihordanod
Ha meg tanulsz egy márkát könnyebb az életed.
A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2014
(#) ciw válasza vzoole hozzászólására (») Dec 16, 2014 /
 
Nem húzza fel egyik adatlábat sem, a panelen csak egy RS485 meghajtó van ezt használom majd.
(#) icserny válasza IRONbene hozzászólására (») Dec 16, 2014 /
 
Idézet:
„Szerintetek milyen környezetben kezdjek neki a programozásának?”

Szerintem az mbed.org-on érdemes kezdeni, gyorsan sikerélményhez lehet jutni a mintapéldákkal. Van az mbed.org-on letölthető tananyag is (igaz, az eredeti mbed kártyához, de a léyneg ugyanaz), ha az angollal boldogulsz, ez nagy segítség az induláshoz. A kártya programozó firmware-t le kell cserélni az mbed.org-ról letölthető firmware-re.

A második lépés a Keil lehetMDK V5.10 Lab for Freescale Freedom KL25Z Board c. letölthető anyag. Az előző lépésben felrakott mbed firmware jó neki (CMSIS-DAP-ot kell kiválasztani).
A hozzászólás módosítva: Dec 16, 2014
Következő: »»   54 / 177
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem