Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok. Az lenne a kérdésem nem e tudja valaki hogyan kell bekötni a Autóriasztó Delight (55076) már meglévő központi zárat ? Kék ,zöld,barna,fehér és fekete vezetékét ?
Elöre is köszönöm ha valaki tud segíteni.
Mondanám, hogy miért nem keresel vissza, ebben és az "Autóriasztó és központi zár" topicban...de a kereső már jóideje elég necces...
Amennyiben van a motorokhoz vezérlő (tehát már működött önállóan a kp zár), akkor: megoldás 1 megoldás 2 ...
Egy újabb példa a felteszem a kérdést és elfelejtem az egészet típusú fórumozókra...
Sziasztok!
Szeretnék riasztót beszerelni 2004-es Renault Megane II-be. A segítségeteket szeretném kérni a beszereléssel kapcsolatban. Állítólag van a Megane-ba egy csatlakozó riasztóhoz előkészítve. Ha van, hol találom? Az ajtók és csomagtér kapcsolók vezetékeit, irányjelző vezetékeit szeretném megkeresni. Tud valaki ebben segíteni (vezeték szín, kapcsolási rajz, stb). A segítséget előre is köszönöm.
Hali Tudnátok segíteni?Autó riasztómhoz keresek kapcsolási rajzot... : spal as 80 tipus
Ha a bekötésire gondolsz, akkor itt ebben a topicban már szerepelt: Spal AS-80
Sziasztok! Volna nekem egy MEGA típusú autóriasztó távirányító. Az a problémám vele, hogy a Pót riasztó nem működteti a riasztót és a központi zárat sem. Régebben nem volt vele semmi probléma. Tudnátok segíteni nekem, hogy hogy tudnám betanítani vagy megjavítani hogy működjön? Esetleg Debrecenbe valaki aki értene hozzá? Előre is köszönöm....
Sziasztok lenne egy kérdésem vettem egy autót van benne egy avital távirányítós riasztó a központi egységen van egy kék mx4 felirat és semmit nem találok róla az lenne a probléma hogy mindíg visszaélesedik magától nem lehet ezt valahogy kikapcsolni?
előre is köszi a segitséget
Nem érzékel ajtónyitást, ezért adott idő után visszaélesedik. Ezen a részén keresgélj.
Debrecenit aki megjavítja nem tudok, de lehet , hogy csak elemet kell cserélni benne, és már müködik. Szerintem azt te is megtudod csinálni.
A hozzászólás módosítva: Jan 19, 2016
nem az a baj amig nyitva az ajtó addig nem élesedik vissza csak ha becsukod meg ha leveszed a gyujtást és nyitod az ajtót azaz kiszállsz az autóból akkor élesedik vissza ez nem hiba így van programozva ezt kéne átprogramozni.
Hát, akkor írj a gyártónak. Itt megteheted. Biztos elküldik neked a Manualt, ami alapján elvégezheted a beállítást.
Sziasztok
Remélem tudtok segíteni Kocsi Octavia 1 2001 Eleganc. Tehát adott a régi riasztóm Rhino tx320w, szeretném lecserélni, meg is vettem egy VICTOR Car Alarm System VT-200PW, mivel mind a kettőnek megvan a bekötési rajza így az alap dolgokkal nem is volt gondom, Pozitív,Negatív,Sziréna, Index, Gyújtás, Nyitó/Záró Jel, Indításgátló relé nem is volt bekötve, és hanyagolnám is. A Rhinonák a Kék és kék-fekete az ajtónyitás érzékelő, a VT-200pw-nél nem igazán értem hova is kellene kötni, rajz szerint van két oldalajtó kioldó+/-, a negatívra kellene kötni? Idézet: „vw konszern” Másik gond az ablakemelő kimenet, ha jól értem ez a szál szolgálna arra hogy záráskor felhúzza az ablakok, pontosan hova kellene kötni? hogy kereshetem meg? Gondolom ez okozza azt a problémát,hogy eddig a Rhino beélesítéskor lezárta az ajtókat és felhúzta az ablakokat, míg a VT-200pw bezárta az ajtókat, de az ablakokat nem. Nem értem mért nem húzza fel, mikor a központi zárásával a Rhino ezt a "komfort" dolgot megtette, és ott nem volt külön szál, csak a zárás és nyitás jele. Esetleg ötlet?
Az én Rhino TX320W rajzomon nincs kék-fekete, csak kék-fehér és kék. Neki volt külön csomagtér bemenete, az újnak nincs. Ha nincs összediódázva, akkor azt neked kell megtenned, különben a csomagtér nyitásra érzéketlen marad. Az újnál a (-)-osat kösd be (kék), a másikat ne (kék-fekete). Vannak autók elenyésző számban, ahol (+)-t kapcsol az ajtókapcsoló, ez ahhoz lenne.
A Rhino-n van egy kiegészítő kis csatlakozó, amin kapcsolt negatív van élesedéskor, nem ez volt kötve az automata ablakhoz? Ez esetben az újnál ott van a piros vezeték erre, szintén (-)-t kapcsol.
Össze diódázást kicsit fejtsd ki jobban légyszíves.
A Rhino-n a kiegészítő csatlakozón volt a ütésérzékelő és a belsőtér védelem, de ezeket már rég kidobtam kidobtam belőle, ettől függetlenül is mozgatta az ablakot. Ezért nem értem, hogy az új nem mozgatja, logikusan nézve kellene neki nem?
2 dolog lehet, vagy van benne pluszban egy az ablakokat felhúzó modul és azt vezérelte a Rhino, vagy eleve automata ablakok vannak és egy megfelelő pontra adott impulzus, vagy folytonos jel záráskor vezérelte azt. Impulzus van a kp zár kimeneten, vagy van azon a kis kiegészítő csatlakozón folytonos. Ha a kiegészítő csatlakozó lehúzásakor is felmentek az ablakok, akkor nem marad más, a kp zár vezérlő kimenete csinálta. De mivel ezt már bekötötted és az ajtók mennek, de az ablakok nem, valami megváltozott, lemaradt. Esetleg, ha az élesítéskor azonnal aktív a gyújtástiltó kimenet, lehet, hogy ott volt egy közvetlen, vagy relés kapcsolat az ablakokkal.
A diódák azért kellenek, hogy ne kelljen összekötni a csomagtér/motortér érzékelő kapcsolókat közvetlenül, mert működne így is, de azok nyitásakor is felkapcsolna a belső világítás. A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2016
Idézet: „Impulzus van a kp zár kimeneten” Az ablakemelő kimenetet akkor hova is kellene kötni? egyszerűen a záró ágra? Amúgy nincs semmi kiegészítés, tudtommal ez gyári felszereltség volt benne pl: ha kulccsal zárom és tartom a kulcsot elfordítva akkor is felhúzza az ablakokat. Értem már a diódás megoldás lényegét, esetleg van konkrét dióda amivel ezt kivitelezhetem? Millió köszönet a segítségedért! A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2016
Lehet, hogy hosszabbra volt állítva a kp zár vezérlő kimenet, nem a normál motoros 0,75-sre? Ezeket neked kellett volna a szétszedés előtt megnézni.
Diódának az 1N400x általános típusok elegendőek szoktak lenni.
Inhouse! Nagyon szépen kérlek segíts nekem. Adott egy Skoda Fabia 1985, augusztusi kiadás. Gyárilag, csak mezei alapfelszereltséggel. Berakattam egy Eagle riasztót, hogy a távirányítóval a központizárat is tudjam vezérelni. Sajnos valamit elbaltáztak a szakszervízben ami időközben megszünt, és kb. 45 percenként megszólal a riasztó. Ezzel a diódázással kapcsolatban olvastam a fórúmon, de most sajnos nem találom a HSZ-t. Ha valami konkrét megoldással tudsz segíteni, azt előre is köszönöm.Tisztelettel: Jani.
Azt kellene megnézned, hogy visszajelez-e a riasztó valahogy, hogy melyik zóna miatt riasztott. Van-e pl. ultrahang érzékelő? Van-e késleltetett utastér világítás?
Rátapintottál! Ha folyamatos a zára jele, akkor felhúzza az ablakot. Viszont a riasztó csak 3,5sec-ig tartja testelés, így nem megy fel teljesen. Erre egy relezés megoldas lenne(idozitős)? Ha igen tudnál ajanlani?
Az én riasztómban be lehet állítani hogy van -e komfort zárás, azaz egy dip kapcsolót átbillentve a zárási idő kb 40s lesz, míg a nyitási idő nem változik.
Előző hsz- ben elfelejtettem, az utastérvilágítás késleltetett. Ultrahang érzékelő nincs benne. Csak egy led van beépítve hozza, ami villog amikor be van riasztva. Az hogy melyik zóna riasztott, honnan lehet megtudni? A beépített led csak az irányjezőkkel egyszerre villog riasztáskor.
Igen a régin is hasonlóképp volt 20sec zárás nyitás viszont maradt 0.7 Itt jumper átrakással 3.5 sec a max zárás/nyitás jel, viszont a nyitás is 3.5 sec lesz, és lehúzza az ablakokat félig. Ezért gondoltam megrelézni, a zárás negatív impulzusra behúzna és pl: 20sec ig tartaná. Létezik ilyen, esetleg elkészíthető?
Egy másik beállítási lehetőség is szokott lenni: központizár müködtetési idő 1s vagy ~3s. A régi pneumatikus zárakhoz kellett az 1s. A riasztóm egyébként egy Laserline 989.
Ami neked kell relé, létezik készen is: Finder 80.01. Neten ha rákeresel találsz adatokat róla.
Vannak riasztók amik visszajelzik kikapcsoláskor, csippanással, vagy villogással a zónát. Nézd meg a leírását!
A késleltetett utastér világítás a legtöbb riasztót meghülyíti. Nem is a késleltetés maga, hanem, hogy a plusz elektronika a stabil 2 szintet eltolja és mondjuk 2-3V kontra 0V lesz belőle. Fater Skodájánál ezért a gyári ajtókapcsoló egy relét kapcsolt, és onnan már volt független érintkező is.
Igen én is így szoktam, azzal a kiegészítéssel, hogy egy 1000-2000µF-os kondit is kötök a relével párhuzamosan.
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, egy 2005 Toyota Corolla Verso-ba szeretném bekötni a saját fejlesztésű riasztómat. Hol találom meg a jeladókat (ajtók) ,illetve indításgátlót hova lehet bekötni?
Nagyon köszönöm!!!
Üdv!
Szerintetek ehhez Bővebben: Link a riasztóhoz lehet élesítésre és hatástalanításra RFID kártyát vagy kulcsot alkalmazni?
Hasonlóan a sima távirányítós riasztókhoz nincs olyan bemenete, ahol bizgurálható lenne az élesedés/kikapcsolás.
Megkerülő úton, vagy az egyik távirányító gombját kapcsolod az RFID-vel, elég barbár megoldás, vagy szétszeded és megnézed, hogy az RF vevőnél van-e ehhez hozzáférhető pont. Gyanús, hogy hiába keresed, a jelsorozat bemegy a prociba és ő dönti el, hogy az neki való-e... Egy régi sima fix kódos távirányítós kütyünél a decoder IC kimenetét megkerülve működne a dolog. |
Bejelentkezés
Hirdetés |