Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autódiagnosztika és adapter
Akkor a többi ami be van kötve az fölösleges.?
Mindjárt átkötöm és jelentkezem.
Nem tudom most fejből hogy az immo, légzsák, riasztó stb melyik pinen kommunikál. Megnézem majd az enyémen melyikek vannak még bekötve.
Siker! Átkötöttem ahogy kell és működik a rendszer. Volt is valami 40-50 hibakód a tárolóban... Holnap lehet bütykölni
Köszönöm a segítséget! A hozzászólás módosítva: Jún 24, 2018
Örülök! Azt nem értem hogy hogy volt ez máshogy bekötve. Gondolom ebayen vetted. Azt nem írták hogy melyik diagnosztikához van az átalakító? Csakhogy más ne szívja meg.
Egy figurától de keletről származhat. Azt írták hogy a régebbi ope-lhez való. Jól működik élő adatokat szépen mutassa örülök hogy működik!
Autocomhoz láttam valami hasonló bekötésűt ami neked volt, nem is értem az hogy megy ha nincs rajta a Kline.
Pontosan ez az. Így volt nálam is bekötve. Nem tudom hogy bír működni így nálam nem ment.
Sziasztok! Én egy olyan problémával szembesültem, hogy egyik kiolvasó sem akarja a hibakódokat kiolvasni, de a működési paramétereket kiírja, ill. a funkciókat is át lehet állítani a kocsin. Ez egy Saab 9-3 2.2Tid 1999. OBDII csatlakozással. A 4.5. láb bekötve (gondolom a CAN-BUS), 7. K-line, 8. K-line bár az Saab 900/1 és KW81/82 protokollhoz írja és 16. láb az akku. Érdekesnek találom, hogy a 15. láb L-line miért nincs bekötve? Némelyik oldalon csak annyit írnak róla, hogy lehetséges a felhasználása. A vezetékeket kimértem az OBDII és ECU csatlakozók között és a K-line rendesen átvezet, míg a 4.5 láb-on 840R-t mérek. Ezt vajon azért, mert a CAN-BUS rendszert a végeken ellenállással (120R) le kell zárni? Szóval ha a két vezeték között ECU-ról levéve 840R-t mérek az normális? Mi lehet a hiba? Lehet, hogy a 8. K-line rossz helyre van csatlakoztatva és az az L-line lenne? Válaszotokat előre is köszönöm.
Peuge 307 1.4i . KFU.2004. Hütőviz probléma?
Erről a rejtélyről volna szó: Hibakod P0118 , (visszajövös...), Hütővizérték túl magas ., hőmérő kifekszik és piros STOP hibajelző is ég, gyakorlatilag már inditáskor, hideg motornál ., miközben lassu hütőmotorfokozat is megy már., Infrás hőmérővel nézve a vizszenzort , höfoka nem indokolja az elöbbi jelenségeket.,mert még langyos hőfoknál is produkálja a leirteket., Hütő., és csövek alul -fölöl még "hidegek".., élőadatban is reális höfokot látni a motort járatva., reálisan emelkedő hömérsékletet látni. Uj hőérzékelőt szererltünk be (Hidegen mért ellenállása ugyanaz volt mint az ujjé..).., de semmi változás a csere után se . köszönök minden segitséget!
FOCOM kina clone állandóan tönkremegy.
Mindig megszerettem volna kérdezni tudos uraktól : Nagy elégedettséggel szoktam használni ezt a ferdeszemü Ford interface-t a Focom- t.., jelenleg a 3.példány mondta be az unalmast (fatáls hiba üzenettel szb..)..,pedig no upgrade.., no internet használat közben.., lehet ezekkel valamit csinálni., vagy van valami trükje az incongitós használatnak??? Köszönöm.
Daewo Matiz 0.8. 1998-as.
Aldl 12 Pin-es diagnosztikai csatlakozóval.., vajon OP.Com - adapterkábellal tudja ezt az autót diagolni? Ha nem tudja akkor mivel lehetne? Motort ki lehet villogtatni.., de légzsákot hogyan lehet azt., nem tudom.,föleg hogyanlehetne SRS hibát törölni??? Sürgös volna mert müszakira megy. Köszönöm
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.Volvo s40-em (1.6 benzin, 2000 évjárat) nem indul be. Gyertya csere után pár másodpercet járt a motor és utána leállt.Berakom a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, elforgatom és csak a visszajelző lámpák világítanak a műszerfalon illetve az imobilizer piros LED-je gyorsan villog, de az önindító megsem tekeri a motort, teljes csönd van. A centrálzárat nem tudom kinyitni csak a kulcsal tudtam kinyitni az ajtót.Az akkumulátort feltöltöttük, a relék és a biztosítékok jók. Próbáltuk bebikázni és behúzni is de semmi.Szerintetek mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.
Egy kérdést csak egy helyre tegyél fel!
Szevasz!
Honda Civik ugyan ilyen tüneteket produkált. Imobolizer ki lett kapcsolva mert az kevert be valamit a levesbe... Azóta is működik. Érdemes lenne megnézetned szakival lehet olcsóbb lesz.
Sziasztok!
Opel Astra G 2008-as évjáratú autómat milyen készülékkel tudom kiolvasni amihez nem kell PC? Az U581-es elakad nálam is. Esetleg ezt nem lehet megokosítani?
Én vennék egy párezer Ft-s "Elm -327"-s Bluetooth adaptert( de vehetsz wifis , vagy USB kábelos kivitelben ) is.. a G.Play Marketböl nagyon jó ès müködő is .., OPEL- s programokat tudsz .,akár ingyen is androidos platformra letölteni.,ami az Astra G-nek nem csak motorját látja és kezeli garantáltan, hanem pl ABS és SRS vezérlöket is.
Egy ilyen lett véve 18.000ft-ért itthol boltban. És se az Én Astra G-met se az Insigniát nem ismerte fel.
Valamit talán nem jól csinálsz...,
1, 1234 koddal összekell párositani pl az androidos ,Bluetoothos teloval.,tablettal. 2.Torque-nél bal sarokban lennt lévő kerékre nyomni---utána Beállitások-ra--- utána Obd eszközök kiválasztására nyomni---beikszelni az adaptered nevét.---Sárga motorchek szimbolumra nyomni----megvárni amig baloldalt fönn minden ,az autó is folymatosan KÉK lesz Ellenörzés : Adapterstátust megnyitni : Három zöldet kell látnod ha minden csatlakozás OKÉ. Hibakódolvasásra nyomni : Elindul a scanelés---ha talát hibát kiirja
Laptoppal párosítottam, Scan Tool programmal próbáltam. A kapcsolat létre is jött csak mindig azt írta a kiolvasásnál, hogy nem tud kommunikálni a Can busszal.
Ma kaptam egy ELM327 mimit ez látja is az autót. Szerinted melyik a jobb kifejezetten Opelhez az ELM327 mini vagy egy OP-COM?
Op-com abszolult favorit.., itt is lehet kapni.., persze china clone.., vagy aliéknál még olcsobb de kb egy honap..,
Melyik programot ajánlod hozzá? Meg milyen oprendszert /win7 win10/?
Op-com hoz adnak CD-t.,csak futtatni kell és parancsikont kihuzni az asztalra, win 10-ről nincs gyakorlati tapasztalatom.., Win7 32 biten 101 %-ig okés.
De ha már megvan---oly szép áron---,én megprobálnám pl a ScanMyOpelCan-t.., vagy OpelDTCReader.., a marketből letöltve., nálam egy gyenge 3000Ft-os Vgate bluetoot-al simán müködik Opel Astra j-ig kiprobálva..,
Visszaküldöm. így már van jóval olcsóbb. Köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Egy Astra H Z16XER-hez keresek bluetooth-os adaptert. Természetesen van OP-COM is, nem a gyári diagnosztika a cél, hanem az, hogy telefonon bárhol élő adatokhoz juthassak. (Főleg vízhőfok, és társai érdekelnek, mert ebben nincs már vízhőfok visszajelző? Szerintem valami ELM327-es klón is jó nekem, de inkább kérdezek... Szerintetek? Mit, és milyen software-t ajánlotok Andorid alá? Bővebben: Link esetleg: Bővebben: Link esetleg: Bővebben: Link vagy van ilyen kulturáltabb is, bár nem hiszem, hogy többet tud... Bővebben: Link A cél az élő adatok, és hibakódok kiolvasása, törlése bárhol.. Stabil legyen, ne szakadjon állandóan.. Vagy mivel az autó CAN-bus rendszerű, van direkt CAN-es is? Köszönöm!
Szaisztok!
Rendeltem aliról a szerelömnek egy eszközt, gondolván kompatibilis lesz midnen autoval. ez volna az: ali Régi eszköze tönkrement egy ilyen sárga fémházas cucc nem tudom mi volt az, de azzal minden autót olvasott kezelt stb... Ezzel pedig folyamatosan hibába ütközik kb az autók felét nem tudja kezelni légzsákot nézni meg ilyenek. tud valaki segíteni mit kellett volna rendelnem, hogy minden autóval kompatibilis legyen? Fiat punto 2, wv golf ami hirtelen eszembe jut, hogy nem kommunikált, vagy a funkciok nem elérhetőek. köszönöm
Sejtésem szerint ez egy autocom clonjának a clonja..., ugyanez a verziószámu autocom "echte" clonom van., és pl Oktávia III-ig(Pl ez márka kezelhetőségének a megléte a probája a valódi verziószámnak!!!).., bezárolag tökéletesen kezel minden vezérlőt..,ha Obd2 -es csatis akkor 100%-ig..,mondjuk ez azért eszméletlen olcso volt.....,én ezt ajánlanám mindenképp a gyakorlatból, elfogadható áron.
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy Delphi interface drivert, újratelepítésre került a gép és a szoftver nincs meg. Köszi. |
Bejelentkezés
Hirdetés |