Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   184 / 340
(#) klaczy válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Bocsánat, ezt az infót elfelejtettem leírni Golf II. 92-es diesel.

Köszönöm a tippeket!
(#) zolika60 válasza sufni-tunning hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Tipikus baja. A nyolcvanas években még fémből készült az a fogaskerék. Mondjuk azok nem is mentek tönkre.
(#) zolika60 válasza klaczy hozzászólására (») Ápr 1, 2015 /
 
Ha nem tudsz fogaskereket keríteni hozzá, ideiglenesen jobbféle pillanatragasztóval orvosolható a probléma.
(#) zosza18 hozzászólása Ápr 2, 2015 /
 
Üdv Mindenkinek!

Erre a h.sz-re nem tudtok valami okosságot mondani? Kézbe került a panel, ami a hátsó lámpákat hajtja. Nézelődtem, hogy mit kéne rajta csiholni, de nem jutottam még előlrébb.
(#) zolika60 válasza zosza18 hozzászólására (») Ápr 2, 2015 /
 
Gondolom erre a hozzászólásra gondoltál. Fotózd be a panelt, hátha okosabbak leszünk.
(#) cordoba1999 hozzászólása Ápr 2, 2015 /
 
Üdv Mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy egy 1999-s évjáratú Seat Cordoba 1.4 ( APQ ) kábelkötegében található test vezetékek rögzítési pontjai hol vannak elhelyezve. Néhányat találtam, de ami a motorvezérlő 17-es lábának ad negatívot (barna-kék), annak a helyét nem találom. Minden segítséget előre köszönök!
(#) VIM válasza cordoba1999 hozzászólására (») Ápr 2, 2015 /
 
Szia! Melyik kábelkötegről van szó? A motorvezérlőbe csatlakozó főkábelről?
(#) zosza18 válasza zolika60 hozzászólására (») Ápr 2, 2015 /
 
Igen arra! Bocsánat, hogy lemaradt, elfelejtettem bemásolni. Ez az én nagy problémám jelenleg... Képek mellékelve, hátha segítenek.

Annyit tudok, hogy 2 szálon megy a lámpa... +/-
6V-on van helyzetjelző, 12V-on megy a féklámpa és az irányjelzéskor szaggatja a GND-t a panel. Az a baj, hogy ugyebár egy szálon jön ki minden. A LED-ek cseréje nem gon azt megoldom, de erre az egyvezetékes témára még nem találtam ki megoldást. A panel alján látszanak is a FET-ek, amik szaggatják a GND-t és a féket adják. Sajnos nincs nálam az autó és nem is tudok mérni, majd csak 2hét múlva. Előre is köszönöm a válaszokat!
(#) cordoba1999 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 3, 2015 /
 
Szia! Igen. Autóvillamossági szerelő ismerősöm annyit mondott, hogy az nem közvetlen testvezeték, hanem a motorvezérlő, egy referencia testet kapcsol néhány jeladónak. A kapcsolási rajz szerint, és a valóságban, négy csatlakozóban jelenik meg ez a vezeték( barna-kék ).Szívócső nyom.érz, hűtőfolyadék hőm.érz. a folytószelepház csatlakozó, és a mot.vez. csatlakozója. A vezetékek másik végei egy test pontban vannak közösítve a rajz szerint. Ezt a pontot keresem, de el tudom képzelni, hogy kábelkötegen belül vannak a szálak közösítve, a test szimbólum pedig csak elvi síkon érdekes. Kösz a reagálást!Üdv!
(#) VIM válasza cordoba1999 hozzászólására (») Ápr 4, 2015 /
 
Szia! Egyenlőre ennyit találtam ehhez a kocsihoz de a motorvezérlő csatlakozóról és annak kiosztásáról nincs infó. Minden test pont a 31. pontba (akku "-") fut és kábelkötegen belül van kiképezve a kötés. Ha az érzékelőkhöz kihozott szálak nem lennének azonos ponton, akkor volna probléma. A motortéri főbb testpontokat is beneveztem a képen, hogy meg tudd nézni ezeket is. A benne lévő felsorolások testpontjai tartoznának oda.
(#) djkoko hozzászólása Ápr 7, 2015 /
 
Sziasztok!
Nem biztos, hogy ez a megfelelő fórum, de talán kapok ötletet kérdésenre.
Hogy lehetnd az autó 12V DC-ből szimetrikus tápot csinálni?
Köszönöm!
(#) zolika60 válasza djkoko hozzászólására (») Ápr 7, 2015 /
 
Például. De nézz szét a témájában, Több megoldást is lelhetsz.
(#) cordoba1999 válasza VIM hozzászólására (») Ápr 7, 2015 /
 
Szia! Köszönöm az ábrákat, nagy segítség a hibakeresésben! Üdv!
(#) antikzsolt hozzászólása Ápr 11, 2015 /
 
Sziasztol.

Egy olyan problémám van hogy az 1994 suzuki swift ha felkapcsolom a lámpákat a rádió lekapcsol. Van tip hogy moert van ez a hiba?
(#) BarnaPili válasza antikzsolt hozzászólására (») Ápr 11, 2015 /
 
A testelését ellenőrizd a rádiónak. Lehet,hogy a lámpákon keresztül kapja meg.
(#) antikzsolt válasza BarnaPili hozzászólására (») Ápr 12, 2015 /
 
Hogy tudnám ellenőrizni? Sajnos céges auto igy nem bonthatom meg. És önkőltségi áron ledz a rádió beszerelve. Esetleg egy kábellel kössem rá a kadsznira valahova?
(#) Hurkafej1 válasza antikzsolt hozzászólására (») Ápr 12, 2015 /
 
A rádiò testje ès a + saru között a kapocsfeszültsèget kell mèrned. A legjobb test az akku-
(#) antikzsolt válasza Hurkafej1 hozzászólására (») Ápr 13, 2015 /
 
Köszi.
Akkor direktbe köthetem a rádiót az akkumulátorral egy külön kábellel?
(#) zolika60 válasza antikzsolt hozzászólására (») Ápr 13, 2015 /
 
Igen.
(#) Fülöp Ferenc 49 hozzászólása Ápr 15, 2015 /
 
Tanácsot szeretnék kérni egy autórádió használatával kapcsolatba. Kaptam egy 4 hangszórós rádiót ( ABM D-1440) 4X40 W van ráírva,vadi új. Én csak 1 vagy 2 hangszóróval szeretném használni , baj-e ha a többi kimenetet üresen hagyom , vagy van-e valami más megoldás? Előre is köszönöm a tanácsokat ez ügyben és várom a véleményeteket . Üdv. Feri
(#) Fülöp Ferenc 49 válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 15, 2015 /
 
Tanácsot szeretnék kérni egy autórádió használatával kapcsolatba. Kaptam egy 4 hangszórós rádiót ( ABM D-1440) 4X40 W van ráírva,vadi új. Én csak 1 vagy 2 hangszóróval szeretném használni , baj-e ha a többi kimenetet üresen hagyom , vagy van-e valami más megoldás? Előre is köszönöm a tanácsokat ez ügyben és várom a véleményeteket .
A hozzászólás módosítva: Ápr 16, 2015
(#) zoszka válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 15, 2015 /
 
Hagyhatod üresen.
(#) Inhouse válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Ahogy írták neked,
Idézet:
„Hagyhatod üresen.”
, de szigeteld le a kimaradt vezetékeket! Szerintem erre egy stabil módszer, ha visszagörbíted a végét, maga mellé hajtod és lezsugorcsövezed. Biztosan nem fog lecsúszni róla, vagy lemállani a melegben, mint a szigszalag.
(#) Fülöp Ferenc 49 válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Köszönöm a segitségeteket , úgy fogom csinálni
(#) Joe_001 válasza Fülöp Ferenc 49 hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Azért én 2 hangszórót kötnék (első, vagy hátsó párt sztereóban,a fadert fullra ráhúzva), mert a végfokok nem mind szeretik ha üresen vannak meghajtva. A többit a kollegák elmondták.
(#) Ricsi89 válasza Joe_001 hozzászólására (») Ápr 16, 2015 /
 
Feltéve, hogy nem csak egy sima sztereó végfok van benne, ami oldalankét két hangszórót hajt. Olcsóbb típusoknál előfordul és találkoztam is már ilyennel. A dobozon és a magnón persze ott szerepel a csodás 4X40W. A végfok meg 2X10W-os belül.
(#) antikzsolt hozzászólása Ápr 17, 2015 /
 
Sziasztok. Megpróbáltam a test bekötését. Na mármost megfúrni vagy szétszerelni nem akarom a kocsit.
Valaki el tudná mondani hogy hova kell kötni a test kábelt hogy jó legyen?
(#) Inhouse válasza Joe_001 hozzászólására (») Ápr 17, 2015 /
 
Idézet:
„a végfokok nem mind szeretik ha üresen vannak meghajtva”


Nem találkoztam ilyennel. Emlékszel konkrét típusra? Miként nem szerette?
(#) Inhouse válasza antikzsolt hozzászólására (») Ápr 17, 2015 /
 
Fémes pontra a műszerfal alatt, ami testen van. Szokott lenni csavaros testpont mindkét oldalt is pl. Általában több barna/fekete vezeték fut róla szerteszét.
(#) antikzsolt válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 17, 2015 /
 
Kábelek a kocsiban:
Ebbe dugva a rádió szól ha nem égnek a lámpák.
Fehér
Fehér fekete
Piros

Össze vannak dugva
Fekete Szürke fekete
Piros sárga csíkkal Szürke fehér
fehér Zöld Fehér
Fekete fehér csíkkal. Zöld fekete

Rádió kábel

Piros
fekete
fehér
Következő: »»   184 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem