Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Bocsánat, ezt az infót elfelejtettem leírni Golf II. 92-es diesel.
Köszönöm a tippeket!
Tipikus baja. A nyolcvanas években még fémből készült az a fogaskerék. Mondjuk azok nem is mentek tönkre.
Ha nem tudsz fogaskereket keríteni hozzá, ideiglenesen jobbféle pillanatragasztóval orvosolható a probléma.
Üdv Mindenkinek!
Erre a h.sz-re nem tudtok valami okosságot mondani? Kézbe került a panel, ami a hátsó lámpákat hajtja. Nézelődtem, hogy mit kéne rajta csiholni, de nem jutottam még előlrébb.
Gondolom erre a hozzászólásra gondoltál. Fotózd be a panelt, hátha okosabbak leszünk.
Üdv Mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy egy 1999-s évjáratú Seat Cordoba 1.4 ( APQ ) kábelkötegében található test vezetékek rögzítési pontjai hol vannak elhelyezve. Néhányat találtam, de ami a motorvezérlő 17-es lábának ad negatívot (barna-kék), annak a helyét nem találom. Minden segítséget előre köszönök!
Szia! Melyik kábelkötegről van szó? A motorvezérlőbe csatlakozó főkábelről?
Igen arra! Bocsánat, hogy lemaradt, elfelejtettem bemásolni. Ez az én nagy problémám jelenleg... Képek mellékelve, hátha segítenek.
Annyit tudok, hogy 2 szálon megy a lámpa... +/- 6V-on van helyzetjelző, 12V-on megy a féklámpa és az irányjelzéskor szaggatja a GND-t a panel. Az a baj, hogy ugyebár egy szálon jön ki minden. A LED-ek cseréje nem gon azt megoldom, de erre az egyvezetékes témára még nem találtam ki megoldást. A panel alján látszanak is a FET-ek, amik szaggatják a GND-t és a féket adják. Sajnos nincs nálam az autó és nem is tudok mérni, majd csak 2hét múlva. Előre is köszönöm a válaszokat!
Szia! Igen. Autóvillamossági szerelő ismerősöm annyit mondott, hogy az nem közvetlen testvezeték, hanem a motorvezérlő, egy referencia testet kapcsol néhány jeladónak. A kapcsolási rajz szerint, és a valóságban, négy csatlakozóban jelenik meg ez a vezeték( barna-kék ).Szívócső nyom.érz, hűtőfolyadék hőm.érz. a folytószelepház csatlakozó, és a mot.vez. csatlakozója. A vezetékek másik végei egy test pontban vannak közösítve a rajz szerint. Ezt a pontot keresem, de el tudom képzelni, hogy kábelkötegen belül vannak a szálak közösítve, a test szimbólum pedig csak elvi síkon érdekes. Kösz a reagálást!Üdv!
Szia! Egyenlőre ennyit találtam ehhez a kocsihoz de a motorvezérlő csatlakozóról és annak kiosztásáról nincs infó. Minden test pont a 31. pontba (akku "-") fut és kábelkötegen belül van kiképezve a kötés. Ha az érzékelőkhöz kihozott szálak nem lennének azonos ponton, akkor volna probléma. A motortéri főbb testpontokat is beneveztem a képen, hogy meg tudd nézni ezeket is. A benne lévő felsorolások testpontjai tartoznának oda.
Sziasztok!
Nem biztos, hogy ez a megfelelő fórum, de talán kapok ötletet kérdésenre. Hogy lehetnd az autó 12V DC-ből szimetrikus tápot csinálni? Köszönöm!
Például. De nézz szét a témájában, Több megoldást is lelhetsz.
Szia! Köszönöm az ábrákat, nagy segítség a hibakeresésben! Üdv!
Sziasztol.
Egy olyan problémám van hogy az 1994 suzuki swift ha felkapcsolom a lámpákat a rádió lekapcsol. Van tip hogy moert van ez a hiba?
A testelését ellenőrizd a rádiónak. Lehet,hogy a lámpákon keresztül kapja meg.
Hogy tudnám ellenőrizni? Sajnos céges auto igy nem bonthatom meg. És önkőltségi áron ledz a rádió beszerelve. Esetleg egy kábellel kössem rá a kadsznira valahova?
A rádiò testje ès a + saru között a kapocsfeszültsèget kell mèrned. A legjobb test az akku-
Köszi.
Akkor direktbe köthetem a rádiót az akkumulátorral egy külön kábellel?
Igen.
Tanácsot szeretnék kérni egy autórádió használatával kapcsolatba. Kaptam egy 4 hangszórós rádiót ( ABM D-1440) 4X40 W van ráírva,vadi új. Én csak 1 vagy 2 hangszóróval szeretném használni , baj-e ha a többi kimenetet üresen hagyom , vagy van-e valami más megoldás? Előre is köszönöm a tanácsokat ez ügyben és várom a véleményeteket . Üdv. Feri
Tanácsot szeretnék kérni egy autórádió használatával kapcsolatba. Kaptam egy 4 hangszórós rádiót ( ABM D-1440) 4X40 W van ráírva,vadi új. Én csak 1 vagy 2 hangszóróval szeretném használni , baj-e ha a többi kimenetet üresen hagyom , vagy van-e valami más megoldás? Előre is köszönöm a tanácsokat ez ügyben és várom a véleményeteket .
A hozzászólás módosítva: Ápr 16, 2015
Hagyhatod üresen.
Ahogy írták neked,
Idézet: , de szigeteld le a kimaradt vezetékeket! Szerintem erre egy stabil módszer, ha visszagörbíted a végét, maga mellé hajtod és lezsugorcsövezed. Biztosan nem fog lecsúszni róla, vagy lemállani a melegben, mint a szigszalag. „Hagyhatod üresen.”
Köszönöm a segitségeteket , úgy fogom csinálni
Azért én 2 hangszórót kötnék (első, vagy hátsó párt sztereóban,a fadert fullra ráhúzva), mert a végfokok nem mind szeretik ha üresen vannak meghajtva. A többit a kollegák elmondták.
Feltéve, hogy nem csak egy sima sztereó végfok van benne, ami oldalankét két hangszórót hajt. Olcsóbb típusoknál előfordul és találkoztam is már ilyennel. A dobozon és a magnón persze ott szerepel a csodás 4X40W. A végfok meg 2X10W-os belül.
Sziasztok. Megpróbáltam a test bekötését. Na mármost megfúrni vagy szétszerelni nem akarom a kocsit.
Valaki el tudná mondani hogy hova kell kötni a test kábelt hogy jó legyen? Idézet: „a végfokok nem mind szeretik ha üresen vannak meghajtva” Nem találkoztam ilyennel. Emlékszel konkrét típusra? Miként nem szerette?
Fémes pontra a műszerfal alatt, ami testen van. Szokott lenni csavaros testpont mindkét oldalt is pl. Általában több barna/fekete vezeték fut róla szerteszét.
Kábelek a kocsiban:
Ebbe dugva a rádió szól ha nem égnek a lámpák. Fehér Fehér fekete Piros Össze vannak dugva Fekete Szürke fekete Piros sárga csíkkal Szürke fehér fehér Zöld Fehér Fekete fehér csíkkal. Zöld fekete Rádió kábel Piros fekete fehér |
Bejelentkezés
Hirdetés |