Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   284 / 340
(#) violin válasza violin hozzászólására (») Szept 23, 2019 /
 
Közben meg is lett a megoldás....
Azért tűnt úgy,hogy működik mert a kieső szenzor miatt beadta a középértéket (25C°-1013mbar)...de szerencsére kimérve a vezetéket megtaláltam egy szakadást.

Azóta nem adta vissza a hibát.
(#) dave500 hozzászólása Okt 6, 2019 /
 
Sziasztok!
Van egy Mazda 3asom, 2004 évjárat, 1.6os motor, úgy vettem, hogy égett a check engine, P0328 hibakod volt benne, tehát kopogaserzekelo érték túl magas.. emiatt szerelő által cserélve lett a kopogaserzekelo, de kb Éva hónap után elő jött újra, ma töröltem a hibakodokot, és kb 5km után vissza jött, lehet kontakt hiba? Vagy mi szokta ezt okozni?
Előre is köszönöm szépen!
(#) demcar válasza dave500 hozzászólására (») Okt 6, 2019 /
 
Szia.
Okozhatja a rossz adagolás is, amit nem fogol észrevenni, de a kopogásérzékelő már igen.
(#) Petyaa válasza dave500 hozzászólására (») Okt 6, 2019 /
 
Lehetséges hogy a porlasztócsúcs már el van kopva, így az égés már késve zajlik le, amiatt pedig kopog. Régi zőccséges mercik hangja Na azok tudtak kopogni Oda nem kellett szenzor még
(#) dave500 válasza Petyaa hozzászólására (») Okt 8, 2019 /
 
Semmi fura hangja nincsen, tökéletesen megy és nagyon halk a motor, Golfban ha nem minőségi benzint tankoltam az úgy csörgött, hogy összetéveszhetetlen volt, itt viszont semmi .

Mennyire probléma ez, illetve amit demcar írt, hogy rossz adagolás az = a porlasztó hibája?
(benzinesben is van porlasztó?)
Ez kimaradt, benzines motorról van szó.
(#) attika válasza dave500 hozzászólására (») Okt 8, 2019 /
 
Idézet:
„(benzinesben is van porlasztó?)”


Van csak azt úgy hívják, hogy injektor
De az előtted szólók tuti dízelre gondoltak.
(#) dave500 válasza attika hozzászólására (») Okt 8, 2019 /
 
Azért csodálkoztam én is, valamennyire konyítok az autókhoz azért.
De én voltam félre érthető!
Tehát benzines!
(#) Lezli46 hozzászólása Okt 9, 2019 /
 
Sziasztok!
Rejtélyesnek túnö BMW E46 320 D .2000 Hátsó ablakemelö hiba...
Ugy vették az autót hogy a két hátsó ablakemelő egyáltalán nem müködik , semmilyen létező kapcsolási helyről sem!!!----karosszériamodul hibát emlegetett az eladó stb.

Most hoztak egy bontott Komfort modult---,de ezzel se müködik a két hátsó ablakemelő., semmelyik kapcsolóról., kulcsól vagy távvezel sem.Egyébbként Minden funkció , ami komfortmodulról van vezérelve, normálisan müködik.
Minden kapcsolatos biztositék jó---két hátsó ablakemelő motor ,a modulról lehuzott csatiban lévő 2.5mm-es vastag vezetékekről direkt táplálva, Le és Föl mozgatható. Ajtón lévő kapcsolókról bejön a modulra a müködéshez szükséges negativ jel nyitáskor-záráskor, és mindkét oldalról is.
Ugy tudom a modulból két verzió létezik : Különbség az ,hogy az egyik nem vezérli a két hátsó ablakot ,másik ellenben minden ablakot vezérel..., honnét lehetne tudni melyika négyablakos., melyik a két ablakos ??

köszönöm épitő jellegű hozzászólásaitokat!
(#) furko hozzászólása Okt 10, 2019 /
 
Sziasztok!

Adott egy 2000-es évjáratú Audi A4 b5 1,6 benzines autó. Hibajelenség: néha ingadozó alapjárat, jellemzően lefelé, menet közben néha megtorpan a motor egy pillanatra.
Találkozott már valaki hasonlóval? Mi lehet a probléma?
(#) VIM válasza furko hozzászólására (») Okt 11, 2019 /
 
Szia! A motorkód az pontosítana egy kicsit, mert abban az évjáratban van mindenféle megoldás (változtatható szívócső, szekunder légpumpa stb.) Ha bal oldalon találsz egy kis hengeres dobozkát amiből egy rúd áll ki és a szívósor felé van kapcsolata az az előbbi ha egy nagyobb dobozkát találsz jobb oldalt az pedig az utóbbi. Ezek vákuum csatlakozásait és mágnes szelepeit kell leellenőrizni.
(#) furko válasza VIM hozzászólására (») Okt 13, 2019 /
 
Szia!
Motorkód :ARM
Szekunder légpumpa nincs, változtatható szívócső az van. Akkor azt mondod hogy ott kell keresni a hibát?
(#) VIM válasza furko hozzászólására (») Okt 13, 2019 / 1
 
Szia! Ilyen a motor vákuum rendszere. Ebben a problémás alkatrész így néz ki. Bővebben: Link Persze az összes levegős csatlakozás tömörsége sem elhanyagolható. A fojtószelep pedig így néz ki aminek szintén tisztának kell lennie.
(#) furko válasza VIM hozzászólására (») Okt 13, 2019 /
 
Köszi a segítséget!
(#) Directors hozzászólása Okt 17, 2019 /
 
Sziasztok!

Adott egy Opel corsa C12NZ benzin motoros kocsi.
Ezt a hall jeladót hogyan tudnám kimérni a legegyszerűbben ? Bővebben: Link
A lábaira szkópot tenni, vagy esetleg egy kapcsolás ?
Ehhez hasonló kialakítású mint a képen.

jeladó.jpg
    
(#) vargaf válasza Directors hozzászólására (») Okt 17, 2019 / 1
 
Például a mellékelt dokumentum alapján.
(#) Directors válasza vargaf hozzászólására (») Okt 17, 2019 /
 
Köszönöm!

Külön negatívot akkor nem kell kötnöm a jeladóra, ugye ?
A hall-jeladó kimeneti pontja melyik láb lehet ? Kitudom mérni multiméterrel ?
(#) vargaf válasza Directors hozzászólására (») Okt 17, 2019 /
 
A képen a piros vezeték a külső tápegység "+", a fekete vezeték a külső tápegység "-". Milyen külön negatívot keresel?
(#) Directors válasza vargaf hozzászólására (») Okt 17, 2019 /
 
A kék vezetékre gondoltam. Az van írva hogy a gépjármű test pontja. Viszont akkor gondolom a hall-jeladó is testen van.
A fehér kábel pedig a hall jeladó kimenete. Ezt értem.
Viszont azt hogyan tudom kideríteni hogy a hall jeladónak melyik a kimeneti lába(kivezetése) ?
(#) attika válasza Directors hozzászólására (») Okt 17, 2019 /
 
Idézet:
„Viszont azt hogyan tudom kideríteni hogy a hall jeladónak melyik a kimeneti lába(kivezetése) ?”

Amelyik nem a plusz és nem a mínusz.
A harmadik a kimenete.
(#) Directors válasza attika hozzászólására (») Okt 17, 2019 /
 
Gondolom akkor a rámenő csatlakozòn mérnem kellene a két kivezetésen a 12V-ot. A harmadik kivezetés pedig lesz a kimenet.
Így akkor értelem szerűen tudom majd a jeladòn melyik láb melyik.
(#) storm hozzászólása Okt 17, 2019 /
 
Sziasztok,
Hátha valaki tudna nekem segíteni, az alany egy E12-es corolla, és utólagos tempomatot szeretnék belerakni. Viszont szükséges lenne beépíteni a kuplung kapcsolót, és sehol nem találok az ECU-hoz rajzot, hogy pontosan hova is kellene kötnöm. Nincs valakinek esetleg egy pinout-ja Toyota ECU-khoz? Vagy bármi egyéb ötlet is jöhet. Előre is köszi.
(#) Directors válasza vargaf hozzászólására (») Okt 18, 2019 /
 
Szia!
Összeraktam a kapcsolást és leteszteltem. Folyamatosan világít a led. Jòl gondolom hogy akkor zárlatos a jeladò?
Ennek villognia kellene.
A hozzászólás módosítva: Okt 18, 2019
(#) attika válasza Directors hozzászólására (») Okt 18, 2019 /
 
Idézet:
„Ennek villognia kellene.”

Nem, mitől kéne villognia?

Ha árnyékolod a jeladót akkor is világít?
A hozzászólás módosítva: Okt 18, 2019
(#) Directors hozzászólása Okt 18, 2019 /
 
Ha előtte van a fém akkor világítania kellene, ha pedig nincs ott a fém akkor nem kellene világítani. Így kellene működnie, nem ?
Itt pedig folyamatosan világít. Hiába forgatom a tengelyt.
(#) attika válasza Directors hozzászólására (») Okt 18, 2019 /
 
Akkor az tényleg rossz lehet.
(#) adapter válasza Directors hozzászólására (») Okt 18, 2019 /
 
Biztos vagy benne, hogy fémdarabbal működik? Én amilyen Hall-szenzort használok - igaz nem autóknál ! - annak mágnes szükséges az érzékeléshez. Egyebek mellett pl az induktív szenzor használ pusztán fémet ....
(#) Directors válasza adapter hozzászólására (») Okt 18, 2019 /
 
Nem szedtem ki a kocsibòl a jeladòt, a helyén lett tesztelve. Csak kézzel lett megforgatva a tengely. Így ugyan az a fém darab forog a szenzornál.
A hozzászólás módosítva: Okt 18, 2019
(#) Pitőr hozzászólása Okt 20, 2019 /
 
Sziasztok!
Adott egy Veeder Root analóg tachográf, ami a korongra hibát satíroz 0-30km/h-ig. Mely részegység hibájára utal az említett jelenség? (Elnézést ha off a hozzászólás!)
Előre is köszönöm segítségetek!
(#) nyemi válasza Directors hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Nem . Pont fordítva . Mert alapból van egy mágnes beöntve a Hall jeladóba, és annak a mágneses terét söntöli az a fémlemez ami a résben elfordul.
(#) Directors válasza nyemi hozzászólására (») Okt 21, 2019 /
 
Köszi az infòt.
A lényeg az hogy az úgy nem jò hogy folyamatosan világít.
Következő: »»   284 / 340
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem