Fórum témák
» Több friss téma |
Amit küldtél linket X5 öst. Neked a akkupakpól vagy a BMS ből milyen vastag vezeték jön ki?
A hozzászólás módosítva: Máj 20, 2021
nálam lazák nem voltak, de szárazon a félvezetők.. elég dühítő
Sziasztok!
Nem olvastam végig a topikot, ezért lehet volt már szó a vezérlő féklámpa kimenetről. Konkrétan egy TRD039 48V vezérlő féklámpa kimenet adataira lenne szükségem. Mekkora feszültség , és azt mekkora árammal lehet terhelni? Üdv Belfi2
Sziasztok!
Elkészült az e Bringám. A teszt üzemben 85 Km/h órát simán átlépte. Most jön a visszaállítás normál üzemre.
Mit jelent a teszt üzem? Bakon megforgatva?
Részleteket, esetleg fotókat követelünk!
Ez nem bakon megforgatva volt, hanem egy barátommal kimentünk és a Biatorbágyon most épülő, de nem átadott úton kipróbáltam. 85Km /h nál még gyorsult. Amit én számoltam, hogy 100 körül van a vége. Ma lementem Biáról a Velencei tóig, azt megkerülve haza. 125 Km. Az átlag sebesség 30 ra jött ki. Az akkumulátorok csak 4.1 Voltig lettek feltöltve. Az út vége felé már imádkozni is kezdtem, mert a telefonom is 10 százalékon volt. Hogy jó móka volt. Le is égett a vállam rendesen, mert délben indultam. Hogy most ennek örömére, felbontok egy dobozos sört, vagy kettőt. Nem találok egyenlőre olyan emelkedőt, ahol ne gyorsulna. Ha valaki ismeri Etyek , Felcsút környékét, az tudja, hogy a Tóig milyen.
A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2021
Kihagytad, hogy milyen színű zokni volt rajtad. Én másmilyen részletekre gondoltam.
Akksi, motor, vezérlő, szoftver, te miket alkottál bele, stb.
Akksi ? 8 párhuzamos 16 sorba kötött. 140A vezérlő. 48V 1500W környéki motor.
Köszönöm, bár példás visszafogottsággal csepegteted az információt
Esetleg egy fényképet tudnál feltenni? Az akksipakk vadiúj?
Ennél többet nem tudok mondani. Elsőre.
Kedves Balázs! Arra válaszolok amit kérdezel. Miről szeretnél fényképet? Az akkuk összeépítéséről már tettem. A 15 A es töltőmről már tettem fel képeket, ahogy megpusztul.
Na kérem én vagyok a " barát" !
Nekem fat bike van megépítve egy 1Kw os agymotorral, 60V akku 176db cellából. 45A szinuszos vezérlővel. ami több mint 2 Kw csúcsteljesítményt eredményez. nekem a végsebesség jelenleg 55-60Km/h , ennek ellenére Koncsar barátom gyakorlatilag állva hagyott 50ről gyorsulva. Brutálisan gyorsul az övé. Pedig enyém se kutya.
16*4V*140A az kb. 9kW Majd figyeld a motort, melegszik-e. 100km/h az elég durva.
Én szerdán 40-nél estem el egy kátyú miatt (alig látható es relatív pici), nem betonos úton, védőfelszerelésben (kivéve motoros csizma, ez volt a legnagyobb hiba), és gipszelni kellett a lábam, egy pici csont eltört a lábfejemben. 4 hét szünet... Esélyem sem volt a rolleren maradni (kiugrott alólam), és korrigálni se tudtam az esést, mert mire felfogtam, mi történik, már éreztem, hogy a lábfejem éri előszőr a földet... Vigyázzatok magatokra, motoros bukósisak, kabát (védőkkel minden oldalt), térdvédő, motoros csizma ami védi a bokát, kesztyű, merevítőkkel. A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2021
Most viccelsz! Öltözzünk maszkba? Se levegőt nem fogunk kapni, sem látni nem fogunk sisakban. Akkor nem mindegy? Közlekedjünk biztonságosan, értelmesen. Mérjük fel a korlátokat, hogy milyen gépet építünk magunk alá. Nagyon egyszerű! A sisakban is megtudok halni 1 percen belül ha akarok. Közel 20 éve repülők motoros sárkánnyal, bevezették a bukósisak használatát, Baromság az egész , de el kell fogadni. Minden sporttársam akit elveszítettem, ott volt rajtuk a sisak. 100-200 méter magasból ha összecsukódik a szárny nem mindegy, hogy sisakban vagy, vagy nélküle?
A hozzászólás módosítva: Jún 5, 2021
Az egész bicajról, hogy hogy néz ki kb. Mi eredeti, mi erősített. Milyen gumik vannak rajta, milyen fék, hol vannak az akkuk, csak hátul van-e motor, van-e lengéscsillapítás. Milyen műszereket tettél rá,stb,stb. Ami egy érdeklődő amatőrt lázba hozhat. Mit jelent a teszt-normál átalakítás. Ha voltak buktatók, zsákutcák a fejlesztés során. Mennyi ideig tartott, kb mennyibe került.
Ennyit tudok egyelőre kérdezni, dióhéjban
Azonban egy fontos dologról elfeledkezel! Magyarországon, mint minden közutakon közlekedő járműre, így az e-kerékpárokra is vonatkoznak bizonyos szabályok.
Kíváncsi lennék, hogy az érvényes előírások közül mennyit nem teljesít a járgányod, és azzal közlekedve mennyit sértesz meg? Csak ezeket említem: Kötelező biztosítás, bukósisak, sebességhatár...??? A házilag épített kerékpárral vajon hogyan lehet legálisan kimenni a közutakra ? Ezentúl óvatosabban fogok a zebrákon átkelni...egy közeli településen. A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2021
Nem közútra terveztem. Ígérem nem fogsz velem találkozni. Csak kíváncsiságból építettem meg.
Senkit nem szeretnék veszélyeztetni. Ha meg találkoztunk volna a Velencei tónál, akkor észre sem vettél volna, mert belesimultam a többi bringás tempójába. Ez volt a tegnapi tesztem lényege. A zebránál én is leszállok a bringáról, ahogy a KRESZ előírja.
Nem maszkba. Csak védőöltözetbe (ha akarsz). Mondjuk 100km/h-nál igazad van, ott már nem segít semmi, ha felkenődsz valahova.
A sárkány és a bukósisak hülyeség, de ha pl. felszállás után azonnal csuklik össze a szárny, segíthet a sisak (amikor még nincs magasan a gép). Tehát valami értelme mégis van.
Szia Balázs!
Ez a legolcsóbb Decathlonos bringa, Semmi nincs megerősítve rajta. A kormányát a fékkart cseréltem, így a gázkar is ráfért. Azt a bringát kerestem, aminek a váz háromszöge a legnagyobb, hogy az akkuk, vezérlő stb. beleférjen. Az akkumulátor keretét 3D nyomtatóval készítettem. A lényeg igazából ennyi. Most ha fényképet küldenék róla, elájulnál, mert csúnya mint a bűn.
Jó, durván fogalmaztam, vitorlázó gépbe meg nem kell?! Ott is lefejelhetsz mindent. Én nyitott sisakban repülők köszörűs szemüvegben, mert így kevesebb a holttér. A védőöltözetbe meg a 30 fok miatt nem szeretnék beöltözni. A strand közepén meg azzal kezdeni, hogy az UV zöld pelenkás nadrágot letépem magamról, míg megiszom egy sört. Nem így használtam gyerekként a bringát, hogy ezeket a szuper új dolgokat kihagyom egyenlőre. Látod szegény Schumi is hogy járt.
A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2021
U.I. Nem vagyok versenyző sem. Tegnap annyi kisgyerek volt a Tó körül, hogy igazából mindegyik et szkafanderbe öltöztettem volna. Van olyan rész, ahol a szembejövő forgalom mellett 1.2 méter széles a bicikli út. Nagyon kellett figyelni, ... Nem a lányokra gondoltam. Amúgy is én a bringám hőfokaival voltam elfoglalva, illetve a maradék energiámmal, hogy kibírja hazáig vagy sem.
Köszönöm, szerintem nem lett rossz egyáltalán. És a műszaki paraméterei igazán lenyűgözőek.
Én életemben egyszer mentem 72-vel, egy nagy lejtőn, de nagyon rezgett a nadrágom már... Meglepő, hogy az az egy szem agymotor ekkorát tud tolni. Azt te tetted pluszban bele? Nem melegszik nagyon? A hozzászólás módosítva: Jún 6, 2021
|
Bejelentkezés
Hirdetés |