Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   17 / 48
(#) zolika60 válasza Steve188 hozzászólására (») Ápr 28, 2014 /
 
Első körben az önindítót és az akkut, valamint ezek kábeleit vizsgálnám át. Ha nem tudja kellő intenzitással megtekerni az első egy két fordulatban akkor már nehezebben indul.
(#) valory hozzászólása Máj 31, 2014 /
 
Sziasztok,

ha kinyitott ajto pozicioba teszem a belso vilagitast vagy ha egyszeruen felkapcsolom, csak folyamatos kattogas halatszik egy ideig, utana meg sisterges (mint a TV). Ugyebar rosz a rele. A kerdesem az, hol talalhato es melyik az? valaki ha tudna linkelni egy kepet, amint meg van jelolve ez a rele, es hogyan jutok hozza azt nagyon megkoszonnem.
A kattotas a kormany alol halatszik, gondolom a biztositektabla hatanal lehetnek a relek. Az auto '99es.

Koszi elore is!
(#) endrusz válasza valory hozzászólására (») Máj 31, 2014 /
 
Szia! Talán ez segít.
(#) valory válasza endrusz hozzászólására (») Máj 31, 2014 /
 
Köszi szépen!
És egy tipp, h melyik lehet a rosz relé a felsoroltak közül? Mivel "besőtér világítás" nincs sehol a listában. Illetve ma addig babráltam a világítás kapcsolót, h nem zárja magát távvezérlőröl (gyári)... U.az a relé működtetné, mint a zárakat?
(#) Steve188 hozzászólása Máj 31, 2014 /
 
Cseréldki a biztositekot mert kilotted!azert nem zár!!
(#) endrusz válasza valory hozzászólására (») Máj 31, 2014 / 1
 
Akkor itt van még ez. Holnap elküldöm a mailedre az egész könyvet,tanulmányozd.
(#) valory válasza endrusz hozzászólására (») Jún 4, 2014 /
 
Az enyém kicsit meg van moddingolva, ugyanis a baloldali térképolvasó kapcsolója totál behalt, nem kapcsolt, ezért rákötöttem direktbe (mindig kap áramot, ha bekapcsolom a belsővilágítást), ugyanezt megcsináltam a jobb oldalival is és ráadásképpen, mivel a két napellenző fölötti (alatti) égők sem kapcsoltak ezért megszüntettem az eredeti tápellátásukat és azokat rákötöttem a középső égőre, a nyáklapon. Persze szépen a kárpiton belül, és az összes izzó ledre cserélve. Ez működött is vagy egy-másfél hónapig, amíg el nem szállt az egész szombaton... Az ajtóban levő mikrokapcsolóval rég gondok vannak, lassan rászánom magamat, hogy cseréljem ki azt is, hol felkapcsolta a világítást, hol nem.
(#) increduluszoltan hozzászólása Jún 20, 2014 /
 
Sziasztok! A napokban vásároltunk egy VW GOLF IV 1.4 Trendline 75 autót. Van benne egy kódzáras rablásgátló,fogalmam sincs a tipusáról.annak idején a Vw-ket ezzel adták(?!)..többen látunk ilyen..fogalmam sincs,hogy lehet szervíz állasba rakni,hogy ne kelljen álkandöan kinlódni veke..illetve a jezelési útmutatót keresem..valakinek mind ez valamit?

image.jpg
    
(#) vchris hozzászólása Júl 20, 2014 /
 
Sziasztok!

Az irányjelzővel van problémám /Golf IV/ Hideg vagyis 20 C fok körüli hőmérsékleten semmi gond de ha melegebb van az indexrelé csak recseg nem villog, az elakadásjelző az működik akkor is. Cseréltem indexrelét a probléma ugyanúgy fennáll..... valakinek ötlet?
(#) zsootty hozzászólása Júl 20, 2014 /
 
Sziasztok!

Nem rég egy 2000-es, benzines Vw Golf 4 kombi tulaja lettem, 1.6SR motoros. Kereskedésben vettem, és kaptam hozzá egy db kulcsot. Én úgy tudom, hogy nincs az autóban riasztó, de a vezető oldali ajtóban van egy Led, ami villog, miután kulcscsal bezártam. Az egyik fórumon azt írták, hogy valószínű, gyári riasztó van benne. A kulcsomon azonban egy gomb van a közepén, amit ha megnyomok, világít rajta egy fehér led, ami gondolom, azért van, hogy sötétben megtaláljam a zárt. A kérdésem az lenne, ha tényleg van benne riasztó, akkor ezt hogyan tudnám meg, ill. lehet utólag szerezni hozzá távirányítót, vagy csak úgy ha kicserélem a riasztót (ha van benne).
A másik kérdésem, hogy amikor ráadom a gyújtást, nem gyullad ki az ABS, úgy tudom, akkor nem működik, de amikor hírtelen fékezek, végülis nem blokkolnak a kerekek, és irányítani is tudom az autót.
A hozzászólás módosítva: Júl 20, 2014
(#) lanti válasza zsootty hozzászólására (») Júl 23, 2014 /
 
Enyém is ilyen, nincs benne riasztó. A zárt állapotot jelzi a led meg ha kicseréled az autórádiót és kicsit elkötöd a kábeleket akkor nem villog
(#) nandorbauman hozzászólása Júl 25, 2014 /
 
Hali mindenkinek!

Van egy 2000es VW Bora 1.9TDI (AJM) Variant autóm, gyári központi zárral szerelve.

A problémám vele, hogy több érdekes dolgot csinál, amiknek nem tudom van-e közük egymáshoz, vagy sem... Pl.:
- távirányitós nyitás után van, hogy visszazárja az ajtókat s beindul a kürt, amíg újra ki nem nyitom az ajtókat
- ha benntról aktiválom a központi zárat, mindegyik ajtót lezárja, de a bal hátsó ajtónál visszanyit
- néha akkor is jelzi, hogy nyitva a csomagtartóajtó, ha kinyitom az első ajtók egyikét, vagy a napellenzők tükörtakaróját. (csomagtartóajtó nyitásra persze nem jelzi, hogy nyitva... )
- csomagtérvilágítás nem kapcsol fel, illetve a jobb első ajtó lenti égője sem kapcsol be (bár ezeket még nem ellenőriztem le...)
- szinte minden indításkor Ölsensor werkstatt üzenet, a szenzor cserélve lett már (új alkatrésszel), kábelezése ellenőrizve.
- a kézifék felhuzása közben van egy pozició amikor elsötétül minden a műszerfalon. Tovább húzva a kart rendbe jön minden.
Eddig ezekkel találkoztam, de lehet még van olyan amivel nem futottam össze.

Mit kellene esetleg leellenőrizni...? Merre keressem a problémát...?

A válaszokat előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Júl 25, 2014
(#) vchris válasza vchris hozzászólására (») Júl 28, 2014 / 1
 
Megoldódott, a biztosíték nem érintkezett rendesen
(#) snyboy31 hozzászólása Aug 11, 2014 /
 
Sziasztok! A múlt hétfőn Pécs felé haladtuk és menet közbe egy hatalmas durranás után leállt az autó. G4 1.6SR AKL Újra indítás többszöri kísérlet után sikerült.Néha felpörög a motor, az alapjárati 800-1000 fordulat ilyenkor felmegy 1400-1600ra. Menni megy. Az egyik szerelő a felső holtponti jeladót, vagy a fordulatszám jeladót mondta hiba forrásként, miután gépre rakta. Ő nem vállalta sok melója volt. A másik szintén gépre tette, ment vele, nála semmit nem mutatott.szerinte beázhatott. Tanácstalan vagyok. Valakinek ötlete?
(#) zolika60 válasza snyboy31 hozzászólására (») Aug 11, 2014 /
 
Azt nem írtad, hogy jelenleg van-e valami probléma vele, vagy elmúlt a baja?
(#) snyboy31 hozzászólása Aug 11, 2014 /
 
Most is csinálja szinte az összes hibát. Úgy látom, hogy talán melegen jelentkezik egyszer-egyszer. A mai sokadik szerelő azt mondta, hogy a diagnosztika, csak akkor írja ki a hibát, ha akkor csinálja, amikor rá van kötve a pc.
(#) Zsanett91 hozzászólása Aug 18, 2014 /
 
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy Golf IV 1.9TD...hideg motor indításakor pöcre indul,viszont amint melegszik a motor egyre nehezebben! Adagoló,porlasztócsúcsok,önindító rendben! Az autószerelő már feladta!Izzító gyertya mind a négy cserélve! Tud valaki segíteni,vajon mi lehet a baj?
(#) Zsanett91 válasza koffy15 hozzászólására (») Aug 18, 2014 /
 
Szia! Kérdezni szeretném,hogy az ablak dolgod megoldódott már? Nekem a hátsók nem mennek,és kattognak! Tudnál segíteni?
(#) Zsanett91 válasza Zsanett91 hozzászólására (») Aug 18, 2014 /
 
TDI bocsánat
(#) ImiDj válasza Zsanett91 hozzászólására (») Aug 18, 2014 /
 
Szia!Nekem is ez volt a problémám.A probléma az őninditóval,szoftverel van mivel nem teker kellő fordulaton és nem adagol ha már melegebb a motor.Előszőr az aksit kell megvizsgálni(én cseréltem is) és megtisztitani az őninditó szénkeféjét.Ugyis meg lehet oldani szoftver álitásal hogy kisebb fordulaton is adagolyon űzemanyagot.Le kell szedni meleg állapotban a motor-hőmérséklet senzort,akkor pőcre kell robanjon és akkor meg is van a hiba oka.Még egy megoldás ha igy műkődik,hogy a hőszenzor 3-as lábára beiktatunk egy 2Kohm-os ellenálást sorosan,igy becsapjuk az ECU-t hogy kevesebb fokot lásson mint amenyi.1.9TDI ALH?
(#) Steve188 hozzászólása Aug 21, 2014 /
 
Sziasztok!
Lenne egy olyan kerdesem hogy mien ragasztot vegyek ha ujra akarom kárpitozni az autoba a tetötapacirt?mert höállonak kell lenie !van valakinek valami jo ötlete ?esetleg tapasztalat?
(#) zolika60 válasza Steve188 hozzászólására (») Aug 21, 2014 /
 
Én Palmatex-el csináltam, de kapható direkt erre való ragasztó spray is.
(#) macro13 hozzászólása Szept 17, 2014 /
 
Zsanett91-nak amit irt ImiDj
hőszenzor 3-as lábára beiktatunk egy 2Kohm-os ellenálást sorosan,igy becsapjuk az ECU-t hogy kevesebb fokot lásson mint amenyi
az lesz a megoldas szerintem is ha jol tudom foleg a BMW525 tdi /1998/asoknak volt ez a betegsege.
(#) zolika60 válasza macro13 hozzászólására (») Szept 17, 2014 /
 
Használd a Válasz gombot. Ott van a hozzászólás fejlécében.
(#) macro13 hozzászólása Szept 17, 2014 /
 
nekem G4 1.9 PDTDI /2002/van,hasznaltan kerult hozzam nemetbol,ugy vettem h nem vilagitanak az ajtoba a gombok a visszapillantot nem tudom allitani,most tanaltam ra 1 szakit aki allitja h kb. nagy feszultseget kapot a verda es a kozpontis szamitogepem serult,kb a panelon megolvadt a cin es ujbol kell cinelni a dolgokat ,akar atfolyas is lehet a nagy feszultseg felmelegithette a cint es rosszul forhatott vissza es zarlatol.
olvastam h valakinek jelzett az ESP+fek ,hasonlo volt nekem is 4 okrol tudok .
az 1ikvagy cserelni kell a fekpedal alatt a kapcsolot azt onnan tudod ha rataposol a fekre es nem vilagit a feklampa,
2ik ABS szenzor rossz a kerekeknel,
3ik az ABS szenzor berakodott vasporral ami addig vacakol mig magatol kipucolodik kb 2 het.
4ik elallitottak geometrian a kereket es nem volt meg a nullpont amikor forgattam a kormanyt ,ami kell az ESP mukodesehez/valahogy ugy magyarazta a szaki aki csinalta h van valami nullpont amitol 180fokra kell tudni tekerni jobbra es balra is a kormanyt/nekem olyan volt mintha 6orara lenne belove a nullpont es onnantol nem lehet tovabb tekerni az 1ik oldalra a masik oldalon meg volt 360fok , erre a szaki allitott a kormaqnyon 180 fokot es igy belotte 12 orara ugy eltunt a figyelmezteto jelzes mert 12 ora lett a nullpont es tudtam meg oda-vissza tekerni es igy atthaladta a ponton.viszont a kesobbiekben elszakadt a kormanyba az airbegre a drottekercs mert szorult.mint ez jo is lett volna ha kiveszi a drottekercset es ugy fordit a kormanyon.
az elso a harmadik es negyedik megtortent.

megjegyeznem nem vagyok autoszerelo csak amiket olvastam visszamenoleg azokra valaszoltam.+amik megtortentek.es érdekes lehet,amit leirtam az lehet h kicsit zagyva de ha en csak akkor ennyit es igy tudtam volna akkor megtudtam volna rengeteg idot es penzt sporolni.
(#) Inhouse válasza macro13 hozzászólására (») Szept 17, 2014 /
 
Huhh, nem semmi a szaki! Nagyfeszültséget kapott? Villámot?
Én inkább az ajtó és a kaszni közötti ajtóátvezetőnél kezdenék szakadt vezetékeket keresni elsőre...bár nem ismerem annyira az új CANBUS-os autókat, lehet, hogy 4 vezeték megy az ajtóba (táp, test, Can adatvonal...)?
...nagyfesztől megfolyt a cin és ....
(#) macro13 hozzászólása Szept 17, 2014 /
 
Van arra utalo nyom h igaza van a szakinak /megolvadt kabelek stb./amit a kabelekkel mondtal lemertuk megvizsgaltuk az volt az alap.+mar volt neki 4 ilyen eset.ja........ es az auton latni nyomokat h valamiert meg lett bontva a muszerfal kb kerestek a hibat.kerdeztem elektrosokat es szerintuk is lehet h ez a baja.eleg ha valami ami a panelba volt cinelve ott ahogyan felmelegedett es vissza behult a cin nem ugy szaradt meg es mar nem tart.vagy osszefolyt mas kotessel.+rakotottuk a szamitogepet es ott irja a hibat.
(#) Inhouse válasza macro13 hozzászólására (») Szept 19, 2014 /
 
Ha akkora feszültség jut egy ECU-ra, hogy tud akkora áram folyni, amitől megolvad a forrasztóón, akkor az már mindegy, hogyan hűl vissza...ott kevés lesz újraforrasztani. De mégis, hogyan kerül "nagyfesz" egy autó elektronikájába? Benzines autó és a gyújtófesz? Nem, hiszen PDTDI... Belecsapott a villám? Belevezették a nagyfeszültséget? Esetleg elszállt a fesszabályzó és kapott többtíz Voltot 12V helyett? Nekem ez büdös...
A megolvadt kábelek inkább zárlatra utalnak.
Forrasztással inkább az szokott lenni a baj, hogy elreped az ón és vagy érintkezik, vagy nem. De ECU-ban forrasztgatni....hát nem szokott egyszerű dolog lenni és nem is veszélytelen.
A hozzászólás módosítva: Szept 19, 2014
(#) Noel hozzászólása Szept 20, 2014 /
 
Szép jó reggelt mindenkinek,

Nagy kő nyomja a szívemet, ugyanis a 2003-as IV-es Golfomon most 2 probléma jött elő.

1. Vw Golf 4 Dectane Tuning Led Technik Hátsó Lámpa Kristály. A féklámpák rendben. Az index rendben. De a helyzetjelző a bal oldaliban nem világít. Néha mikor felkapcsolom a lámpát felvillan és elalszik, néha pedig megy egy pár másodpercig aztán nem (de többnyire nem). A jobboldali működik rendesen.
Megkérdeztem egy autószerelőt aki ért az elektronikához és azt mondta, hogy igen, ez golfokban előfordul és ki kell dobni és venni újat..... most dobjam ki a 2 db 2006-os egész lámpát és vegyek újakat? Nem lehet ezt valahogy megjavítani?

2. A vezető öldalon a hátsó ajtón a központi nem mindig zár le kb. 1 hete. Hol lezár, hol nem. Néha manuálisan én nyomom le. Az első ajtón is a piros lámpa szépen villogott eddig, most pedig mióta ez van, hol villog hol nem (gondolom összefügg a gonddal)

előre is köszönöm
üdv
(#) lanti válasza Noel hozzászólására (») Szept 22, 2014 / 1
 
Remélem szakértők is hozzászólnak, mert kíváncsi vagyok mi lehet még . Az én véleményem szerint a hátsó lámpa test hibás lehet vagy érintkezési hiba, a zár probléma pedig az a bizonyos renitens mikrókapcsoló amit sok helyen taglaltak már.
Következő: »»   17 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem