Fórum témák
» Több friss téma |
Szervusz! Ha a 3. lábon 60 szálat számoltál az 30 menet mert ugye 2 szálas a főfázis ha viszont 60 menet akkor 120 szálnak kell lenni azon a lábon. Hogy mennyire valós amit le írtam neked neked azt még én sem tudom,mert nem csináltam még ezt a típust sajna én is arra támaszkodom amit anno nekem is megadtak. Csak a főfázis első két lábára kell segédet rakni ott azért is fele a menetszám. a segédfázis 3. lába az üres horonyba kell hogy kerüljön. Találtam még egy adatot a papírjaim között a főfázisban nincs eltérés a kettő között de a segédfázisnál menetszámbeli különbség van a kislábon 57 menet a másodikon 51 és a harmadikon 71 menet van. sztem ez közelebb van a valósághoz mint amit tegnap írtam.
Mindkét szálnak 0.85-öst vettél?? Mert az úgy keresztmetszetileg egy kicsit több lesz mint kéne durván 0.9négyzetmiliméter a 0.80és a 0.70 huzal keresztmetszete,míg a két 0.85-ös az 1.13 négyzetmiliméter. Ha belefér a horonyba akkor egy kcsit erősebb lenne de viszont lehet valamivel jobban is fog melegedni.
Hát ha nagy kárt nem csinál, akkor még a melegedést el is bírná, ugyanis ritkán volna használva szerintem a motor, mert nagyon ritkán daráltatnak még így is, ugyanis hozzám járnak, nekem van 3 terménydaráló is. Bevallom hogy nekem is van egy ugyanilyen darálóm, s a motor gyári típusát arról néztem le, mivel ennek a motornak amit tekercselnék elveszett az adattáblája. Tudom hogy minden motor más és más típusú, de ugyan az a forgó agy és a fordulat is, szóval ugyan annak az erőnek kell lennie. Ezt a segédfázist pedig még egyszer átnézem hogy hová megyen. Igen,a főfázis pedig 60 szál a harmadik tekercsben, tehát 30 menet dupla szállal. Tehát akkor egy picit mégis vastag a huzal sajnos a főfázisnak..nembaj, átnézem az egészet és vissza jelzek neked.
Hát nagyon nagy segítség hogy írtál nekem. Köszönöm a közbenjárásod nagyon nagy tisztelettel! Üdv!
Szervusz! Drága Csabae39, nagyon sokat segítettél rajtam! Hálásan köszönöm neked minden közbenjárásod.
Én tévedtem, méghozzá abban amit írtál, hogy elszámoltam magam, mert igen, kifelejtettem hogy a segédfázis első lába üres horonyba megyen így valóban csak az első kettő főfázis tekercsre kell rakni segédfázist. Ezt a menetszámot pedig még átvizsgálom, és átdolgozom. Hogyha még valamire rájövök akkor írok. Köszönöm a segítséged! Üdv!
Illetve a segédfázis harmadik lába...mire kijavítottam volna, már kiléptetett a telefonom...mert így van két üres horony a főfázis első tekercse alatt, amibe kerül a két segédfázis pólus tekercsének 3.lába.
Szia!
A főfázis: 1-4 14 menet 1-6 16 menet 1-8 28 menet 1-10 32 menet 1-12 32 menet 2 x 0,75 huzallal tekercselve! A segédfázis 0,50 huzalból 1-8 71 menet 1-10 51 menet 1-12 57menet Ellenőrzött, tuti jó adat.
Szia!
Köszönöm megtisztelő hiteles adatodat, csak a főfázis huzal vastagsága nem jó, mivel nem 0,75 vettem..de kénytelen vagyok korrigálni, bármennyire is fáj. Köszönöm még egyszer neked! Üdv!
Sziasztok! Remélem jó helyen járok, ha nem akkor elnézést és kérlek állítsatok irányba Van egy csőszivattyú, amit sajnos estére terhelésen hagytam és ahogy láttam, a cső részben eldugult, amitől csak még nagyobb terhelésen ment. Reggelre persze már állt minden, a vezérlésnél a kapcsoló biztonsági pöcke kiugrott. Ezt reggel a bekapcsolás után újra produkálja. A kondit kivettem, elég púpos az alja, de multiméterrel mérve (ellenállás, majd feszültség állásba) tárol némi feszültséget. Kérdés: sanszos, hogy a kondi csere megoldja? Ha a motor leég (legnagyobb félelmem), az történhet lassan, percek alatt? (biztonsági kamerán láttam, hogy a vízsugár lassan, percek alatt csökken nullára). Előre is köszi a segítséget!
Szia! A kondenzátort cseréld ki egy újra, mert a réginek valószínű, hogy lecsökkent az értéke és azért következett be a biztonsági leoldás és " reggel a bekapcsolás után újra". Csak remélni lehet, hogy nem égett le a segédfázis tekercse.
Szia!
Megtisztelő válaszodat és a segítséged tisztelettel megköszönöm és ezúton még Csabae39-nek is. A motort szépen sikerült megtekercselnem, minden nagyszerűen működik, nem melegszik. Remélem nemsokára kipróbálhatom terheléssel is, mert szeretném összerakni mihamarabb, csak úgy adom haza a gazdájának, hogyha daráltam is a géppel. Még egyszer köszönöm megtisztelő segítségeteket és válaszaitokat! Üdvözlettel! A hozzászólás módosítva: Jún 22, 2018
Sziasztok! Imi motor súlyból lehet következtetni a teljesitményére? Adattábla lekopott.Ipari árammal müködik ami nincs. 21kg os cirkulán használt motorról van szó.
Szia! A tengely átmérőjéből és annak közepétől mért, talptól való magasságából lehet mondani közelítő értéket.
Szia! A tengely átmérö 25mm magassága a talp és a közepe között 9cm. Szétszedtem. Vannak képeim a belsö méretekröl, csak túl nagy a mérete. Nem tudom feltölteni.A forgórész átméröje 9cm. A hossza 11,5 cm.
Ez a motor nagy valószínűséggel HZF vagy HZFM 90C-4 jelzésű és három fázisú, 2200W, 3LE, 1440f/p, 5.0/8.7A a névleges árama. A súly és a tengely átmérő no meg a kialakítás ezt adja meg a táblázatban. Ha nincs az első pajzson elöl kis perem kialakítva és benne négy furat, akkor sima HZF és az 20.8kg, ha pedig van akkor az HZFM és az 21.1kg, ez a kettő adat a nyomra vezető.
Sziasztok.van egy 1 fàzisú (elmondàs alapjàn 1100w IMI) sajna a típus tàbla teljesen lekopott. Motorom. Az lenne a kérdésem, hogy a két tekercs ellenàllàsa közel azonos 6,5 ohm az egyik 7 ohm a màsik, jó ez így? Ha igen akkor melyik lehet a segédfàzis? Tovàbbà hogyan tudom azt meg, hogy ez indító vagy àllandó kondis motor?
Szervusztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy valakinek van pontos adata a HZ772R7e23-ról? A tekercseléssel nincs gondom mert azok adatai meg vannak de a kondit nem tudom milyen való rá a gazdája tavaly hozta hogy tekerjem meg az meg is történt idén hívott hogy nézzem már meg mert szarrá olvadt neki. Szaga nem volt a motornak és leszerelni sem akarta mert szivattyúnak használja így sűrgősen kellett neki. Mivel a gyári értéket nem tudtam pontosan így a teljesítményből ki indulva 60 mikrós kondit ajánlottam neki. 1200W kb ennyinek jónak kéne lenni. Egy hete hozta hogy nem megy a motor megvan szorulva,szétkaptam az összes tekercs szétégve a szigetelők elolvadtak és befolytak a légrésbe így szorult meg. megtekertem megint de most raktam bele egy klixont 105 fokosat. Összerakom járattam direkt pár percet kíváncsi voltam mennyire melegszik hát megkaptam a választ kb 3 perc után lekapcsolt a védőrelé. Na most itt van a bökkenő hogy miért is erre indítókondi kell vagy üzemi? De azelőtt is az volt rajta és mégis működött. Üzem közben viszont volt egy fura hangja egy bizonyos időnként hullámzó hangja van. Teljesen tanácstalan vagyok hogy mi baj van már az is megfordult a fejemben hogy a forgórész valahol szakadt lenne? Ha van valakinek valami jó ötlete vagy csinált már ilyet akkor szívesen fogadom a válaszát! Köszönöm!
Szia! Szedd szét és csinálj egy képet a tekercsekről, akkor többet tudunk mondani. Így csak találgatni lehet.
Sziasztok!
Lenne itt egy IMI villanymotor, amit típus alapján nem találok az IMI motorkatalógusban, esetleg tudnátok segíteni? Köszönöm.
Mit szeretnél róla tudni, ami nincs a típustáblán?
Ehhez egy tolómérő általában elegendő, nem kell semmilyen adatlap.
Igen, ha kezembe lenne a motor és nem kellene taláromra csapágyat venni, de mindeggy majd megoldom.
.... 60205 Z vagy ZZ vagy 2Z. 1100W-tól már ez a méret való bele.
Üdv! 60205-ös csapágyat nem valószínű, hogy tud venni, az inkább 6205-ös lesz.
Köszönöm urak, én is erre a méretre tippeltem.
A hozzászólás módosítva: Júl 26, 2018
|
Bejelentkezés
Hirdetés |