Fórum témák
» Több friss téma |
A újabb gépekben is előfordul trafós panel, ha csatlakozók megegyeznek akkor igazából ez nem gond. Viszont amit a vezérlő programhibájáról írtál az sajnos előfordulhat. Az újraprogramozás nem minden embernek megoldható feladat, ez nagyban függ az ilyen irányú egyéb tevékenységétől az illetőnek (Na ezt jó megfogalmaztam).
Igen régi trafós tápos. Döglötten vettem saját családi célra. Willem eprom iróm van. Viszont orsót hajtó tárcsájában még megnézem hogy állnak a mágnesek mert szerintem keveset számol ezért megy mindig tovább ugyan oda. A hall elemnél nem mindegy hogy hol van az É-D polus. Ez meg negyed fordulatokat is tud számolni. Ebben a tárcsában meglehet forditatni a mágneseket és talán be lehet állitani program irás nélkül is. (Több impulzus hamarabb áll meg.)
No meg is oldódott a probléma. Mégpedig egy triak volt elszállva ami a motor fordulatát és megállását befolyásolja. Kapott egy másikat és már kávézom is.
Szuper! Ilyen hibással még nem találkoztam. SAECO ODEA GIRO központi egység hibaSziasztok Mesterek!SAECO ODEA GIRO központi egység meghajtása nem áll alaphelyzetbe,hogy a KPE-t be tudjam helyezni. Több hibája volt a gépnek, azokat sikerült orvosolni. Mikrokapcsoló, fogaskerekek cserélve.Hidegen bekapcsoláskor KPE nélkül, (KPE figyelő mikrokapcsoló betámasztva) elkezd villogni a zöld led,felfűt, elindul normálisan az öblítés,majd elindul a KPE meghajtó motor, egy idő után megáll, de nem jó helyen. Nem ugyan abban a pozícióba áll meg mindig. Ebben kérném a segítségeteket, hátha valakinek volt már hasonló problémája. A KPE tengelye az óramutatóval ellentétesen forog, de forgott már a másik irányba is. A KPE motort mi vezérli, mert rajzot magáról az elektronikáról nem találtam. Köszi.
Melyik mikrokapcsolót, fogaskereket cserélted?
A régebbi típusokba két mikrokapcsoló van a KPE motoroknak, a tiedbe talán egy, de nem biztos. Először azokat kellene megnézni. Utána az ellenőrizni, hogy jól van e összerakva a hajtása.
Szevasz!
Nem az a hibád neked is mint előtted 2 hozzászólással. Üdv. M.
Hol van az a triak, vagy kapcsoló elem ami a motort kapcsolgatja? A vezérlő panelt még nem robbantottam szét.
Ne azt keresd. Nálad annak semmi baja. A két mikrokapcsolót nézd meg a kpe hajtásban.
Hát a KPE rész megoldódott.Mikor szétszedtem a gépet láttam már hogy turkált benne valaki (nagyon vak lehetett), nem győztem utána különböző dolgokat helyre rakni. Össze vissza cserélgetett benne mindent. A legjobb a két mikrokapcsolós nagy meghajtó fogaskerék volt, persze aminek letörött a tengelye (mert ebbe csak egy kapcsoló van). De végül is a legnagyobb problémát a fordítva +/ - feldugott KPE motor okozta (hát ezt nem néztem eddig, azt gondoltam ennyire nem lehet balfék). Tehát összeraktam, mert ez a része is megoldódott, azt hittem kész és hátra dőlhetek.De nem.
Próba indul.Bekapcsolom, felmelegszik, önteszt sikeresen lefut. Kávé főzés indít, lefőzi, de nagyon gyenge. A zacctartályba nagyon kevés zacc (kevés kávét darál?) jön ki, de az is tiszta vizes, szinte szétfolyik. A másik amit észrevettem, a forró víz csap nem úgy működik, mint ahogy kellene. Ha megnyitom, nem forró víz jön, hanem forró gőz,és ilyenkor a vízpumpa nagyon lassan pulzál (mint a gőzölésnél kell). Viszont ha bekapcsolom a gőzgombot (zölden világít) és úgy nyitom ki a gőzcsapot, akkor forró víz jön a csövön, olyan mintha a gőzgomb fordítva működne. A vezérlés is rossz lehet még?
A "kevés kávét darál" probléma megoldódott (daráló tisztítással).
A forró vízcsap probléma (fordítva működik) még meg van. Még annyi, ha kinyitom a csapot simán akkor a meleg víz helyett gőz jön, ha elzárom a gőz a túlfolyón még jön egy darabig a KPE oldalon (pár másodpercig), majd kattanik a mágnesszelep és leáll a gőz. Ez mitől lehet? (A gőzcsap az először folyatott, de azt cseréltem.) Vezérlés, vízcsap, mágnesszelep? |
Bejelentkezés
Hirdetés |