Fórum témák
» Több friss téma |
Valami ilyesmit próbáltam én is, működik, de a csőben levő vízre is jó lenne valami megoldás
Elkészítettem és beépítettem egyenlőre csak teszt szintjén a lamdaszonda jelmódosító ami LM324-el működik és az LM3914 es ledes kijelzőt ami a szonta jelét mutatja milyen tartományban van.
Már csak a vízbontót kell beszerelni csak máég valami nagy áramú relé hiányzik hozzá és kész a tesztre de egyenlőre még csak a lamda áramkört tesztelem.
Szia!
A VR3 poti az áramhatárolás, a VR1 poti az a maximális kitöltési tényezőt állítja. A beállítás menete a következő: 1. VR1 és VR3 teljesen letekert állapotban, ekkor nincs kimenő áram egyáltalán, ha nem tudod melyik a letekert állapot (esetleg fordítva van bekötve a két széle a potinak), akkor tedd közép állásba mindkettőt. Ha van kimenő áramod, mindegy, hogy mekkora, akkor a letekert állapot az az irány, amikor bármelyik potit a kettő közül eltekered és csökken az áramfelvétel. Vagyis könnyen megállapíthatod, hogy melyik a kisebb irány. 2. A VR3 potit teljesen feltekered a maximumig. 3. A VR1 potival beállítod azt az áramot, ami a maximum lesz majd. Nem biztos, hogy hideg bontó esetén eléred a kívánt áramot, ekkor meg kell várnod, hogy bemelegedjen majd és akkor tudod beállítani. Ezt ilyenkor figyelni kell, mert nincs áramhatárolás ilyenkor, illetve van, de valószínű sokkal nagyobb lesz a meleg cella áramfelvétele, mint amivel használni akarod. 4. A VR3 potit elkezded visszafelé tekerni, az alacsony érték felé, és azon a ponton, ahol már csökkenti a kimenő áramot, ott lesz az áramhatárolási pontod. De megteheted azt is, hogy a VR1 potit maximumra tekered és ott is hagyod, majd csak a VR+ potit állítod be az áramhatárolási értékre. Ilyenkor is fog dolgozni rendesen, csak jobban terheli majd a FET-et. A FET ilyenkor elméletileg egy darabig teljesen nyitva van, vagyis olyan, mint egy darab drót. Amikor elkezd dolgozni az áramhatárolás, akkor ezt az állandó bekapcsolt állapotot kezdi különböző sűrűségű jelekkel megszaggatni, addig, amíg el nem éri azt, hogy a kimeneten annyi áram folyjon csak, amit megengedsz neki. Majdnem, hogy a VR2 frekvencia poti ilyenkor teljesen hatástalan (egyébként nem).
Szia!
Ez melyik kapcsolás? Tudsz linket adni?
Igen tudok adni de panelrajz nincs kézzel csináltam meg nem nehéz.
Lm324 efie
Vasat úgy kémiai értelemben amúgy sem találsz
Nekem elvileg KO33-as azaz 1.4301-es, de a beígért barnulás szerencsére elmaradt eddig.
Én ajánlom amit én használok az egy 1 mmes rozsdamentes saválló lenmez étteremből származik éttermi munkaasztalon használnak ilyet ez csak akkor fog elrohadni mire az autó is.
És ilyet hol lehetne szerezni? És KO33-at?
Sziasztok! Mennyi LPM (liter/perc) hho gázra van szükség, hogy meghajtson 1.5 literes 4 hengeres benzin motort?
ha pl egy jó cellád van az percenként 1 liter az már kielégítő főleg ha ez egészséges 15 amperen megoldott .
ha ezzel számolsz akkor 180 w teljesítmény. ha jó az elméletem 1500 ccm nek kb 60 kw teljesítményre lenne szükség ami kb 330 liter hho-t jelent de ez csak elmélet mert hő formájában is van veszteség. ehez 59400 wattnyi bontóra lenne szükség 4950 A áramot szeretne felhasználni 12 volton . szóval sok . Ez aligha valósítható meg autóban .
Kérlek bocsáss meg, biztosan jól számoltál, de valami a gyakorlatban sztem akkor sem stimmel ezzel a kb. 50kW-al. (Ez nagyon durván rengetegszer több... szóval nem 20A és esetleg 100A - ami nempraktikusan sok már 12V, kocsi stb...)
30A körül, ha jól vettem ki itt a fórumban, minimum harmadával illene csökkenteni a fogyasztást - ami mondjuk három liter benzin százon, mondjuk egy ezres (ft,-). Nem tudom elhinni, hogy négyszer ekkora mennyiségű HHO-hoz több mint százszor ennyi energia kéne, mert akkor inkább a "kicsiből" csinálok négyet (max. 120A 12V: 1440W). Lehet, hogy valamit alapvetően nem értek, vagy nálad becsúszott egy-két nulla pluszba. Értem mi a "baj", miért nem elektromosan hajtjuk a furikát (1440W nem sok százon/ft,-). Ha már nyomatékot kell szolgáltatnia valaminek, tudtommal a villanymotorok jobb hatásfokkal működnek a belsőégésüeknél (amik max. 30%-on engedélyezett (jelenleg, mert lehetne jobb is, ez tutti)). 4950A 12V-on: ha ezzel helyből nem tudok felszállni könyvelői végzettséggel, akkor már az áramerősség is inflálódott. Bocs, elírtuk.
De itt nem a durranógáz hajtja a kocsit csak a benzinmotorod hatásfokát növeli meg.
Ja, ha nekem szólt, de ettől még van annyi (gáz), hogy akár el is menjen - ez szerintem sem aktuális cél, legalább is nekem biztos nem. (Most inkább fűteni szeretnék, kérdés, hogy mennyiből jönnék ki és mekkora befektetéssel - na meg hogyan.)
Ha olveczkinek írtad: bocs, nem szóltam. Ja, már az is jó, ha valamelyest "mennyi".
A fűtés már 2x át lett tárgyalva. A HHO-s fűtés továbbra is meg fog egyezni a villanyfűtés árával.
Valahogy az a gyanúm, hogy sokan a HHO-ra úgy tekintenek, mint valami csodaanyag, amiből korlátlan mennyiségű energia nyerhető, tetszés szerint, akármire. Sajnos ez nem így van.
Igen, sajnos. Ahogy vannak számok, már lemérhető, mennyiből mi lesz (ft,-/ft,-). Ha jó, jó - ha nem, nem. Csak addig se legyen túl drága míg kiderül. Gondoltam.
Csodák meg kell, hogy legyenek - nem én hoztam fel (ezért nem is fejteném ki, de biztosan vannak, számunkra). Bocs, de ide lettem moderálva, mert durranógáz kb. OK. Nekem jó volt a: ... és minden ehhez kapcsolatos dolog. Kérlek ajánljál fórumot, ami alkalmas lehet tovább vinni. Biztos, hogy nem hobbielektronika...
Ha csodákra vágysz, akkor nem tudok mást ajánlani, mint a Spanyol Zoltánt, ő még a plazmát is elégeti. Bár hogy mivé, azt ő sem tudja, de már valószínű az idegenek is az ő találmányát akarják, ami van is egyszerre, és nincs is (ez már önmagában csoda).
Ha HHO-val akarsz fűteni, akkor én nem állhatok az utadba, és senkiébe sem, építsd meg. A fórumon a realitás talaján mozgunk, de senki számára sem kötelező hinni nekem, vagy akárki másnak, ha tanácsot ad. Ha esetleg mégis meggondolod magad, akkor én fűtéshez a hőszivattyút ajánlom, magyarul egy hűtő/fűtő klíma vételével sokkal-sokkal jobban jársz, mint eleve nekikezdeni egy HHO-s házfűtésnek.
"minden ezzel kapcsolatos dolog"
Mert nem hagyott javítani, mást is módosítottam volna, de úgy mint a sakk: már hozzányúltam, letettem. Marad. Idézet: „1500 ccm nek kb 60 kw teljesítményre lenne szükség” Idézet: „ehez 59400 wattnyi bontóra lenne szükség” Már az is szép munka, ha 59400 wattnyi bontóból kihozunk 60 KW teljesítményt kifejteni képes HHO-t. Idézet: „hűtő/fűtő klíma” Ez érdekel. Linket adnál, amiben most is már lehet kalkulálni? (Mert az, ami EU pályázaton úgy visszanemtérítendő, hogy tizenöt évig fizetem, ha kapok rá hitelt...) Tudok hőszivattyúkról. Szerintem jó. Mennyi lesz? Ha jó, akkor jó. (Másik fórumot meg nem kaptam - szerintem ez nem ide való (nem durranógáz...). Ez csak vélemény, de én nem moderálok.) Beszéljük meg emilen vagy személyes üzenetben.
Van klímás topik.
Bővebben: Link Hosszútávon mindenképpen megéri, tekintve, hogy az egyik legjobb hatásfokkal rendelkezik, mivel hőszivattyúról beszélünk. Most találomra egy: Bővebben: Link 2500W fűtőteljesítmény, 230V 3A-es fogyasztás mellett. A "lakossági" duplája, piciny eredménnyel. Bocsi, de nagyon kevés. Köszönöm, de tényleg találni kéne egy másik fórumot. Ami eszembe jut erről, az itt: "off". Vagy aki tapasztalt, hozzon össze nekünk egyet, ahová el lehet küldeni a hozzánk hasonlókat (is). Nem?
Bocsássatok meg, de össze-vissza írok teljesítményekről, egyszerűen hülyeség amiket hozzászóltam. Nem hagy módosítani a fórum, lehet, hogy időkeret: de hát itt vagyok.
Szóval sajnálom, mentségem nincs, de magyarázni... na azt tudnám. Hirtelen felindultságból rögtön tévedtem. Mégegyszer: sajnálom.
Ha az 50 kw ra gondolsz a plussz nullákkal kapcsolatban az ezres váltószámmal 54000 watt nem írtam plussz nullákat mert a z wattban annyi tehát legalább ennyi wattnyi teljesítménnyel kellene bontani hogy egy autó elmenjen vele.
A gáztermelés szempontjából 59400 watt
Köszönöm, elfogadom (mint adat).
De továbbra sem tudom elhinni, hogy ez gyakorlatilag is ennyi lenne. Nekem túl soknak tűnik. A Joe cella jut eszembe, amit még csak képeken láttam és hallomásból tudok róla. Ha egyszer láthatok egyet üzemben - tudni fogom, hogy az 54kW-ot (mint adatot) el is felejthetem. Ezt hitkérdésnek látom (mint Joe cella számomra, 54KW számolva, tegnap meg telihold volt).
Sacc a főtengelyen leadott hasznos teljesítmény 4-8-szorosa szükséges vízbontóba betáplált elektromos áram formájában. Ezért jobb a villanymotor. Egy direkt HHO-hoz optimalizált motorral lehet jobb az arány.
Ha 1kW árammal sikerül folyamatosan 1kW-nál nagyobb teljesítményt elérni, engem érdekel a megoldás.
Szia! Kérdésem a következő hogy jött ki 2500W 230V 3A?
Ez így együtt nagyon nem igaz! 2500W 230V=10,86A!! A számítás általános iskola 7. osztály P=U*I
A hőszivattyú pedig középiskolai anyag, amit jelen esetben te még nem sajátítottál el.
Az adatok pedig helyesek. |
Bejelentkezés
Hirdetés |