Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Akkor most a kardomba dőlök! Oda is be akartam menni de végül nem mentem.
szia Köbzoli!
nekem is most sikerült ilyen kompresszort szereznem csak a pontos típusát nem tudom meg tudnád mondani hogy a tiédnek milyen típusú, valamint tudnál még képet feltölteni róla milyen fordulaton üzemel neked? köszi előre is
Sziasztok!
Csak a biztonság kedvéért még egyszer... Ha a középsőt egy "T" idommal bekötöm a bal szélső kompi csövébe az elég igaz? Nem kell még 1-1 visszacsa eléjük!? (Végül találtam egy egyszerűbb elrendezést de a lényeg ugyanez lesz)
Így van nem kell külön visszacsapó szelep.
Na, ez már így nagyon komoly gép lesz! De főleg mobil, nem vagy a villanydrótra kényszerülve. Bárhol tudsz vele dolgozni, vagy munkát vállalni. Jó gondolat. Én Ír-ben élek, itt több vállalkozót láttam, akinek hasonló megoldással csak sterimó van a mikrobuszban, + egy nagy víztartály, azzal jár, és tető, járda, fal, mindenféle mosást vállal. A sok eső miatt évente kizöldül minden.
Mobilnak mobil csak a két kerék kevés lesz. A tartályt két 90-100 literes lpg tartályra akarom cserélni. Úgy meg már komoly súlya lesz. Így sem könnyű.
mobil mosóra gondoltam én is annó, csak nem utca, tető mosás miatt. Más mobil elképzeléseim is vannak. Valahogy nem szeretem a fix dolgokat.
Köszi!
Az egyiket viszont felxibilis csővel kell bekötni, hogy feszíteni tudjam. Milyen flexi csövet használjak? Gondolom a sima , víz, gáz nem jó a hő miatt... :/ A hozzászólás módosítva: Ápr 24, 2014
Nekem 3/4''-os flexi vízcső van rajta több mint tíz éve. Egyenlőre semmi baja.
Most viccelsz? Ha a 90 fokos vizet bírjra,akkor a kompri hőjét is!
Nem vicceltem. Nem tudom meddig melegszik fel. 1/2-es csöveken fogja 2 kompresszor átkréselni a levegőt. De elhiszem, hogy jó lesz!
Minden zsír! 120 fok és 15bar a fexi cső. Annyi biztos nem lesz.
Üdv
Van nekem egy 1.1kw-os 1450 f/perc fordulatú elektromos motorom. Milyen kompresszort ajánlotok hozzà? Melyik lenne jobb közvetlen vagy szíjhajtàs?
Szia, A kérdésre, megint kérdéssel válaszolok. Mire akarod használni? Láthattad az előző hozzászólásoknál, hogy homokfúváshoz a 2db 2 hengeres a megfelelő. Van akinek elég az 1 hengeres IFA is. Nekem most csak egy 12V-os van, igaz Made in USA, bírja a 10 bart, / nem a kínai vacak, ami 1 kerék felfújása alatt szétesik./ Most éppen elég, de már tervezem a nagyobbat. A szíjhajtás szerintem egyszerűbb kivitelezni, igaz a kisebb gyáriak direkt hajtásúak, de ott egy tömbben van a motor és a kompresszor, / a nagyok, már ékszíjasok mind/ amit Te nem tudsz kicentrírozni, hacsak nem építesz közé egy Hardy-tárcsát. Üdv: Mike
Néha festèsre,kerèk fújàsra,kisebb levegos eszközök használatàra.
Milyen kompresszort bírná el gond nélkül? A hozzászólás módosítva: Ápr 25, 2014
Vízszintes tengelyű benzinmotornál, hogy oldod meg a start-stop rendszert?
Állandóan megy a motor, közben a szelep lefúj?
Megjött az ékszíj és a tárcsa, összeraktam a kompresszort. 1,1 kw háromfázisú motor van bekötve egyfázisra egy 35 µF üzemi kondenzátorral. Kéthengeres kompresszort hajtana. Önállóan nem indul el, kézzel megtekerve elindul de ha befogom kézzel a nyomócsonkot szinte azonnal meg is áll. Érdemes próbálkoznom nagyobb üzemi esetleg indítókondival vagy gyenge a motorom a két hengerhez?
Az így csak 6-700 Watt. Egy kétdugattyús komprinak minimum 2,5 paci kell!
1400-as fordulatú motor 100-as tárcsával a kompresszoron 260-as van. Így sincs esély rá hogy működjön?
Olyan 870 forogna a kompri. Gyakorlatilag van egy lóerőd,amit megszorozhatsz 1,6-tal,az áttétel miatt. Az cc 1,5 Le,kevés a kétdugattyúsnak!
Szia, Bocsi utólag olvastam, hogy 3f kondizva, az felejtős...nincs indítási nyomatéka.
Elég lenne az 1 lovas is, ha 100u indítókondis lenne a motor. Nekem az hajtotta a 2 hengeres Zil-t. 2800-ról, 3 vagy 4-edelve a fordulatot, / már nem emlékszem a pontos átmérőkre/ de annyival növelve a nyomatékot. A hozzászólás módosítva: Ápr 26, 2014
Ácsi! Neked volt egy lóerőd harmadoltad a 2800 as fordulatot,az máris cc 3 paci! De abban igazad van,hogy 100 mikrós kondit ki lehet próbálni,csak az a baj,a motor lassú alapból. Nem lehet növelni az áttét arányt,és a komprinak is kellene 6-700 fordulat.
Szia, Ez most így jó kérdés, mert nem tudom a motor és a tekercselés típusát... 220V-os vagy 380-as áttekerve? Van-e 380V-od, ha a motor is 380-as, mert akkor 'mindent' elbír szinte. ha tudsz tegyél fel egy képet, vagy írd le pontosabban a motor paramétereit. Próbáltam 2,2Kw-os állandó kondisra tekert motorral, de nem bírta megforgatni a kompit. Amit írtam IMI motort, még a nagyapámé volt, egy 250mm-es fűrészgépet hajtott úgy, hogy a fordulata felfele volt kb 3x-ozva 8-9e körül pörgött, asztalos volt, úgy használta Üdv: Mike
Szia, Kb annyit forgott vagy 800-at 8x3=2400, 8x4 =3200, a kettő között volt valahol, de ha a fordulat leesett a főfázison lévő relé azonnal behúzta a seg. fázis 100u-s kondiját. s mindjárt volt erő. Az üzemi, és indító kondikat viszont nem lehet felcserélni, mert egy próbánál felrobbantottam, baromi nagyot szólt...
Úgy oké! De neked volt egy fő,és egy segédfázisod,de itt egy 380/220-as motorról van szó 3 tekerccsel! Ott 40% erő máris ugrik,gyengus! Üdv!
Így igaz!
Helló
Gyári 220v
Szia! Ok, azt kellene tudni már csak, hogy a rajta lévő kondenzátor mekkora, illetve van-e a motoron Relé ?
Ha csak ez az egy alkatrész van a motoron, akkor ez 450V AC 25µF kondenzátor. Az értekéből ítélve üzemi /állandóan a segédfázison van/ kondi. Nekem 2,2Kw motorban volt ilyen, de nem bírta megforgatni a 2 hengeres kompit üresen sem. Igaz, az egy ágaprítón volt, ami bekapcsolás után terhelés nélkül felvette a maximális fordulatszámot, s ott már bírta a terhelést.
Akkor mit lehet kezdeni ezzel a motorral?
Egy nagyobb teljesítményű 1 hengerest elbirna? Egy einhell euro 1500:1 mijen olaj kell nem tudod? |
Bejelentkezés
Hirdetés |