Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Minek,az a lényeg,hogy "vékony" legyen!
Igen, viszont szerintem a hőtűrő kepésség is fontos ebben az esetben.
Nem hinnem, hogy sima hidralik olajnál ez nagy lenne...
Szia, Miért mit gondolsz, hgy 350-400 Bar-nál mennyire melegszik fel?
Viszont elég kicsi a hidraulika olaj kenési képessége...
A hozzászólás módosítva: Dec 20, 2014
Hét nem tudom, ilyen nyomást a "könyökszivattyúban" 5-7-9 kis dugattyú állít elő, és nincsen más kenése, az egész ebben az olajban van. Márpedig ott igencsak össze vannak préselve a fém-felületek.
A traktorokban már régen a hidraulika olajban fürdik az egész váltó,kuplungostól,fogaskerekestől...Símán jó a kenőképessége. A KUBOTA az első hídba is a hidraulika olajat önti.Igazából ezek nem kimondottan csak hidraulika olajok,hanem egy többfunkciós kenőanyag.
István A hozzászólás módosítva: Dec 21, 2014
Sziasztok.
Az elmúlt pár békeidős napba sikerült kicsit foglalkozni a kis kompival. Mondhatni, szinte kész, még a normális elektromos bekötés van hátra. Hallgattam a tapasztaltabbakra és meg lett oldva a kenés, le vannak tömítve a rések és fel van töltve olajjal. A nyomáskapcsoló némi kreativitást igényelt, de jó lett, gumiabroncsból készült membrán 3db van összefogatva nagy alátétekkel, minden forrasztva van. 5 bar nyomásra van belőve, két kis légtartállyal úgy érzem használható arra a célra amire akartam. Az ünnepek végére remélem hadrendbe tudom állítani
Szia, Jól látom, hogy festékes flakon a puffer? Gondoltam már én is rá, van egy 5L-es, sajnos üres sörös hordócska, hogy ráadom a nyomást, vagy bírja, vagy nem. Azt a nyomáskapcsolót el ne felejtsd szabadalmaztatni! teccik Kellemes ünnepeket!
Szia
Az egyik festékes a másik zsírspay, az 5 literes az kérdéses, nekem nem kell akkora, sőt, a célom az volt, hogy könnyen szállítható legyen, a tetejére szerelek egy fogantyút, így tudom hurcolászni magammal. Még a venti kapcsolására akarok valami hőkapcsolót beépíteni a motorhoz, de nem akarok elektronikát belevinni. Viszont kívánom. Üdv
Bocsi hogy beleszólok de én a mikróba ami van patront használtam kétállású rellével .az Ikarusz viz hűtéseshez anno a hengerre szoritottam a patront. Oszkár Boldog Karácsnyt
Ami a villanymotorokba van hővédelemként, arra gondoltam egy 220-as relével, de ezt a patronos dolgot nem ismerem, bővebben tudsz írni róla?
Üdv
Vagy épp egy hegesztő trafó hőkioldója.
Nekem valami olyan kéne ami vissza is kapcsol és megtalálható a kacatok között, sajnos hegesztőtrafóm nincs
Szia ! ha szedtél szét mikrók abban van több ilyen kapcsoló
Ez egy nagyon jó dolog, már írtam valahol, mert ha elfogy a víz, nem minden autóban jelzi a hőmérő a túlmelegedést. Most az enyémmel is így jártam, hogy elcsepegett a hűtőfolyadék, de a hőmérő nem ment feljebb, csak az tűnt fel, hogy hamar bekapcsol a venti. A fele hűtőfolyadék már hiányzott, ha nem figyelek hamar szétfőzhettem volna a motort. Egy ilyen 95 fokos "patron" /mindegyiken szerepel az értéke/ életmentő lehet a motor számára, egy nagy piros lámpára kötve! Hozzáteszem, hogy semmi előjele nem volt.
Valahol olvastam, hogy MBR 10100T diódát kötnek be fordított polaritással, / most pont nem találtam rá/ megépítettem, egy másik Schottky diódával, és azzal is működött. ha jól emlékszem még egy IRF FET kell hozzá, ami kapcsolja a ventilátort.
Szia
http://www.hestore.hu/prod_10023748.html Szerintem valami ilyen kéne neked.Van 70,80 és 100 fokos is.Azt hiszem 10 ampert tud 250 volton.Nekem a hetrában egy ilyen volt gyárilag a primer körbe kötve és a vasmagra ragasztva.Sose ment tönkre pedig ott kapta a kraftot rendesen.És ez vissza is kapcsol.Talán egy hibálya hogy tulságosan hamar is.A hegesztőben ha egyszer leoldott utána hiába kapcsolt vissza mondjuk 10 perc után.Egy elektródát már nem lehetett elnyomni vele mert ismét lekapcsolt.Mondjuk az nem is hült vissza rendesen annyi idő után.
Ahogy Chipmunk irja annál jobb nem is kell egy autóban a hűtőventilátor patron az egy csodás megoldás de ha hozzá tudsz jutni akkor egy régi S100-as skoda meg egy ladát párhuzamba kötsz megt a Skoda 85 foknál kapcsok de a Lada 90á95 között és az lenne a vészkapcsoló ha a skoda elszáll akkor a lada még ott van .de elég egy is csak ha túl akarod biztositani
Köszi srácok, de az autó venti hőkapcsoló kilőve, 80 fok az sok, addigra a motor saját hőkioldója is lekapcsol, azonkívül ormotlan nagy, nehéz megoldani a hőközlést.
Valami 40 fok körüli dolog kéne, sajna úgy néz ki nem úszom meg az elektronikát Na mindegy, végül is ez egy elektro fórum.
Akkor neked olyan kapcsoló kell ami a keltetőgépeken van.30-55 fok között
A schottky 45 fok körül kapcsol.
Erről tudnál valami kapcsolást mutatni?
Üdv
Szia, Sikerült megtalálnom.
Srácok! Ezeket úgy hívják,hogy klixon, nem egy nagy durranás,bárhol lehet kapni!
Köszi. Holnap megnézem, van e hozzavalo . Üdv
Szia át. Klixon van a monitorok lagyinfitasaba is ha jól emlékszem. Holnap megnézem. Üdv
Szia! ITT találsz megfelelő hőmérsékletű mosógéphez használatos kis értékűeket (30-60fokos).
|
Bejelentkezés
Hirdetés |