Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Lapozás: OK   69 / 182
(#) yulo5310 válasza ridelife hozzászólására (») Márc 21, 2015 /
 
A moci is simán mehet szórásra! Kikötni,deklit visszatenni,a tengelyvéget betekerni szigszalaggal!
(#) ridelife hozzászólása Márc 21, 2015 /
 
Kell attol tartanom hogy a motorba bekerült a festékanyag?
Vagy ezek a házon keresztül hülnek?A hátsó ventin kb 1cm vastagon ül a festék.
(#) yulo5310 válasza ridelife hozzászólására (») Márc 21, 2015 /
 
Dehogy kell,ezekbe még pára sem igen jut be,annyira zártak. A venti deklit is le kell venni és a lapátokat is leveretni!!
(#) ridelife hozzászólása Márc 21, 2015 /
 
Ez nagyon jó hír.Akkor már csak pár apróság és viszem is szóratni.
(#) caliberaf hozzászólása Márc 22, 2015 /
 
Valaki megtudná mondani milyen és mekkora menet van a TK-200 hengerfejében, oldalt a víz csatlakozónál? Köszönöm szépen!
(#) Laaac válasza caliberaf hozzászólására (») Márc 22, 2015 /
 
22*1,5
de átfúrható fél colosra...
nekem a levegő ki-be vezetése van 3/4-es re átfúrva...eddig még jó volt...
(#) caliberaf válasza Laaac hozzászólására (») Márc 23, 2015 /
 
Köszönöm!
(#) Plero hozzászólása Márc 28, 2015 /
 
Csepel 2 hengeres légsűrítőhöz Ti hol vettetek dugattyú gyűrüket (2x3+1) és tömítéseket?
Esetleg pontos méreteket nem tudtok?
(#) VIM válasza Plero hozzászólására (») Márc 28, 2015 /
 
Szia! "Állítólag" MTZ-50-es dugattyúgyűrű készlete jó hozzá és az átmérő 70mm, ha minden igaz. Nekem is pont ilyen van csak nem ilyen állapotban.
(#) petropeter hozzászólása Márc 28, 2015 /
 
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Kaptam egy kompresszort, házilag készített Zil 2 hengeres kompresszor van rajta és egy kb 50l-es tartály illetve a hűtés, volt rajta motor is de azt el se hoztam mivel nekünk nincs ipari áramunk és az pedig olyan volt. A kérdésem az lenne hogy van itthon 230V -os motor azt szeretném rá tenni de a nyomás szabályzást úgy szeretném megoldani hogy a motor ne kapcsoljon ki csak egy lefújó szelep lépjen működésbe amikor elérte a megfelelő nyomást a kérdésem az lenne hogy akár egy ilyen egy szerű szelep is megfelelhet?
(#) yulo5310 válasza petropeter hozzászólására (») Márc 28, 2015 /
 
Ez nem lefújó szelep,hanem tömlőnyomás beállító szelep!
(#) petropeter válasza yulo5310 hozzászólására (») Márc 28, 2015 /
 
Tudnál egyet linkelni olyat amit én keresek?
(#) yulo5310 válasza petropeter hozzászólására (») Márc 28, 2015 /
 
Fogsz egy bojler kombinált szelepet,az előre menő ágát ledugózod,és kész is.Ha növelni akarod a nyomást,azt a szeleptányér alá rakható alátétekkel lehet variálni! Egyébként 4 légkör körül fúj le.
(#) petropeter válasza yulo5310 hozzászólására (») Márc 28, 2015 /
 
OK, köszi a gyors segítséget!
(#) VIM válasza Plero hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Íme a képek a kompriról, részletesen.
(#) Plero válasza VIM hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Köszönöm.
A kész kompresszorról nincs kép?
Forgattyúsház szellőzés?
(#) VIM válasza Plero hozzászólására (») Márc 30, 2015 /
 
Írtam vissza pü.-t amiben megírtam, hogy talán nem is fogom megépíteni, tartály hiányában, ill. PB palack volna kilátásban de a kötések megoldása problémás az alu miatt. Most jegelve volna a dolog de inkább megválnék ettől a kéthengeres blokktól.
(#) ridelife hozzászólása Márc 30, 2015 /
 
Már csak nomáskapcsoló hiányzik a kompresszoromrol viszont ötletem sincs hol tudnék venni 3 fázishoz való állítható fajtát ami lefúja a feltöltőágat.Amiket találtam az mind 1 fázisu volt.Ezügyben el tudnátok látni pár jó tippel?
Használt is tökéletes.
(#) tyraw hozzászólása Márc 30, 2015 /
 
Hallo,
sikerült szereznem egy IFA W50 kompresszort. Egyhengeres, szépen jár, kicsit kipucolnám... Az aljában, az olaj fölötti térrész levegője gyárilag valahol ki tud menni, vagy kvázi légrugóként viselkedik a dugattyú alatt?
Illetve szelepfedél/hengerfejtömítéshez milyen pasztát ajánlanátok?
üdv
(#) Ricsi89 válasza ridelife hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Nem is lesz szerintem. Veszel egy nyomáskapcsolót meg teszel mellé egy mágneskapcsolót és kész.
(#) zolika60 válasza ridelife hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Itt kapható olyan is.
(#) yulo5310 válasza ridelife hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Azt úgy csináljuk,hogy 1 1 fázisú kapcsoló kapcsol 1 3 fázisú mágneskapcsolót!
(#) zolika60 válasza yulo5310 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Nem csak úgy. Láthatod, ha elolvasod amit előtted írtam.
(#) yulo5310 válasza zolika60 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Hát mi 13000 nem adunk ki érte! Mágneskapcsoló meg van dögivel!
(#) sevi válasza ridelife hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Nekem három fázisra egy fázisú nyomáskapcsoló van , tekercselő mondta hogy kössem be , úgy kötöttem és müködik, azt mondta míg a membrán nem szakad ki igy jó lesz,,
(#) yulo5310 válasza sevi hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Elméletileg be lehet kötni,ha deltába van a motor,akkor két vezeték megy a kapcsolóra,egy meg direktbe a motorra!
(#) sevi válasza yulo5310 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Két vezeték megy a kapcsolóra és vissza mágnes kapcsoló van és relé- motorra nincs vezeték-
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
(#) yulo5310 válasza sevi hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Nna!,akkor ez sima mágneskapcsolós bekötés! Erről írtam jóelőbb!
(#) sevi válasza yulo5310 hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Én nem értek hozzá, nekem tekercselő mondta hogy kössem be ,,
(#) juhasz26 hozzászólása Ápr 1, 2015 /
 
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy olajmentes kompresszorom. A dugattyúval akad néha gond. A lényeg, hogy esztergáltattam rá ilyen erős gumit, ami 10 perc folyamatos használat után a nagy hőtől átlyukad. Így megszökik minden levegő. Képeket csatoltam.
A kérdésem az lenne, hogy mi lenne ha a dugattyún lévő 4 lyukat körbe betömném valamivel ami bírja a hőt? Így többet nem lyukasztaná ki a meleg a gumit.
Következő: »»   69 / 182
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem