Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
A moci is simán mehet szórásra! Kikötni,deklit visszatenni,a tengelyvéget betekerni szigszalaggal!
Kell attol tartanom hogy a motorba bekerült a festékanyag?
Vagy ezek a házon keresztül hülnek?A hátsó ventin kb 1cm vastagon ül a festék.
Dehogy kell,ezekbe még pára sem igen jut be,annyira zártak. A venti deklit is le kell venni és a lapátokat is leveretni!!
Ez nagyon jó hír.Akkor már csak pár apróság és viszem is szóratni.
Valaki megtudná mondani milyen és mekkora menet van a TK-200 hengerfejében, oldalt a víz csatlakozónál? Köszönöm szépen!
22*1,5
de átfúrható fél colosra... nekem a levegő ki-be vezetése van 3/4-es re átfúrva...eddig még jó volt...
Csepel 2 hengeres légsűrítőhöz Ti hol vettetek dugattyú gyűrüket (2x3+1) és tömítéseket?
Esetleg pontos méreteket nem tudtok?
Szia! "Állítólag" MTZ-50-es dugattyúgyűrű készlete jó hozzá és az átmérő 70mm, ha minden igaz. Nekem is pont ilyen van csak nem ilyen állapotban.
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Kaptam egy kompresszort, házilag készített Zil 2 hengeres kompresszor van rajta és egy kb 50l-es tartály illetve a hűtés, volt rajta motor is de azt el se hoztam mivel nekünk nincs ipari áramunk és az pedig olyan volt. A kérdésem az lenne hogy van itthon 230V -os motor azt szeretném rá tenni de a nyomás szabályzást úgy szeretném megoldani hogy a motor ne kapcsoljon ki csak egy lefújó szelep lépjen működésbe amikor elérte a megfelelő nyomást a kérdésem az lenne hogy akár egy ilyen egy szerű szelep is megfelelhet?
Ez nem lefújó szelep,hanem tömlőnyomás beállító szelep!
Tudnál egyet linkelni olyat amit én keresek?
Fogsz egy bojler kombinált szelepet,az előre menő ágát ledugózod,és kész is.Ha növelni akarod a nyomást,azt a szeleptányér alá rakható alátétekkel lehet variálni! Egyébként 4 légkör körül fúj le.
OK, köszi a gyors segítséget!
Íme a képek a kompriról, részletesen.
Köszönöm.
A kész kompresszorról nincs kép? Forgattyúsház szellőzés?
Írtam vissza pü.-t amiben megírtam, hogy talán nem is fogom megépíteni, tartály hiányában, ill. PB palack volna kilátásban de a kötések megoldása problémás az alu miatt. Most jegelve volna a dolog de inkább megválnék ettől a kéthengeres blokktól.
Már csak nomáskapcsoló hiányzik a kompresszoromrol viszont ötletem sincs hol tudnék venni 3 fázishoz való állítható fajtát ami lefúja a feltöltőágat.Amiket találtam az mind 1 fázisu volt.Ezügyben el tudnátok látni pár jó tippel?
Használt is tökéletes.
Hallo,
sikerült szereznem egy IFA W50 kompresszort. Egyhengeres, szépen jár, kicsit kipucolnám... Az aljában, az olaj fölötti térrész levegője gyárilag valahol ki tud menni, vagy kvázi légrugóként viselkedik a dugattyú alatt? Illetve szelepfedél/hengerfejtömítéshez milyen pasztát ajánlanátok? üdv
Nem is lesz szerintem. Veszel egy nyomáskapcsolót meg teszel mellé egy mágneskapcsolót és kész.
Itt kapható olyan is.
Azt úgy csináljuk,hogy 1 1 fázisú kapcsoló kapcsol 1 3 fázisú mágneskapcsolót!
Nem csak úgy. Láthatod, ha elolvasod amit előtted írtam.
Hát mi 13000 nem adunk ki érte! Mágneskapcsoló meg van dögivel!
Nekem három fázisra egy fázisú nyomáskapcsoló van , tekercselő mondta hogy kössem be , úgy kötöttem és müködik, azt mondta míg a membrán nem szakad ki igy jó lesz,,
Elméletileg be lehet kötni,ha deltába van a motor,akkor két vezeték megy a kapcsolóra,egy meg direktbe a motorra!
Két vezeték megy a kapcsolóra és vissza mágnes kapcsoló van és relé- motorra nincs vezeték-
A hozzászólás módosítva: Márc 31, 2015
Nna!,akkor ez sima mágneskapcsolós bekötés! Erről írtam jóelőbb!
Én nem értek hozzá, nekem tekercselő mondta hogy kössem be ,,
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy olajmentes kompresszorom. A dugattyúval akad néha gond. A lényeg, hogy esztergáltattam rá ilyen erős gumit, ami 10 perc folyamatos használat után a nagy hőtől átlyukad. Így megszökik minden levegő. Képeket csatoltam. A kérdésem az lenne, hogy mi lenne ha a dugattyún lévő 4 lyukat körbe betömném valamivel ami bírja a hőt? Így többet nem lyukasztaná ki a meleg a gumit. |
Bejelentkezés
Hirdetés |