Fórum témák
» Több friss téma |
Van egy problémám és segítséget szeretnék kapni!
W209 Mercedes személygépkocsim fel van szerelve keréknyomás vesztést jelző berendezéssel. Nyári kerékméret 255/35r18 - tökéletesen működött -most felkerült a téli kerék picit nagyobb 265/35r18 és azóta jelez a ketyere. Olvastam most valahol , hogy tanuló módba kell áttenni a kocsit (inicializáló) és felismeri a gumiméret külömséget avagy a gumikopás adta külömbségeket. Gyárilag megadott használható gumiméretnél is vannak 1%-on belüli eltérések---az én esetemben ez 0,9 % nyári gumiknál amik rajta voltak 0,16% volt csak. Közben megpróbáltam első kerekek 2,7 bár hátsók 2,2 bár és tökéletesen működik nincs hibakód csak nem az igazi ez a megoldás a tapadás miatt. Mosmár csak a tanuló módot kelene kitalálnom hogyan kell áttenni és elméletileg 10 perc 60 fölitti tempó után jegyzi a dolgot és utána csak az ettől eltérő esetekben fog jelezni. VALAKI TUD SEGÍTENI AKKOR MEGKÖSZÖNNÉM! Valamint várom a hozzászólásokat merci problémák miatt.
Testvérem, nekem egy 190-es ősbikám van! Imádom, de az automata váltóban soha nem volt olaj cserélve, így egy kicsit csúszik a drágám.
Azért a Te géped szexibb! Ha lennének ilyen opcióim szívesen segítenék. A személyemben egyébként egy rendíthetetlen Mercedes rajongóra bukkantál. 86'-os SEC 500 a vágyam! Respect!
Probáld meg inkább itt. Ez egy egész pörgös mercis forum, hamarabb kapsz választ erre a kérdésre.
Én is 190-es el kezdet ... az még autó volt!
Ezek már ufók!
Úgy néz ki!
Meglett a megoldás a különböző kerekek - gumiméretek behangolására . Kormány - műszerfal - különböző almenük és végül a kerékméret újra tanulása (sajnos nem magyar a műszerfal menürendszere). Beállítottam egy rövid úton behangolódott és utána szintén egy rövid út és nem volt hibaüzenet. Ez az új generációs ABS hogy mikre képes ! MOSMÁR CSAK AZ MULTIKONTUR ÜLÉS ELEKTROMOS PUMPÁLYÁT KELENE MEGTALÁLNOM KÁRPITBONTÁSOK NÉLKÜL.
A kis fekete is igy gondolja vajon..?
Valaki tudna nekem segiteni van egy 124 2.0 d mergám és gyujtáskapcsolot szeretnék bekötni de nem találok sehol rajzot hozzá
Máskor elfordított kulccsal húzd le a csatlakozóját, úgy nem kell széttépni.
Sziasztok!
Nagyon régen volt már itt hozzászólás, remélem sikerül valakinek jó és hasznos információt adnia nekem. A problémám a következő, van egy w168-as 99-es 1,6-os A oszt. mercim, és minden nyáron (az idei a második) hogy menet közben van hogy gondol egyet és letilt. Ha például 70km/h-val megyek felvillan a BAS ESP visszajelző és elkezd lassulni az autó egészen 30km/h-ás sebességig és rángatózik is közben az autó. VISZONT! ha újra indítom a motort akkor törli gondolom a hibáját és haladok tovább... Van hogy 3-4 napig nem jelentkezik a probléma, de van olyan hogy naponta többször is előfordul. Volt hogy kanyarban leállt a motor magától, csak onnan vettem észre hogy a szervó elment ugye és akkor látom h leállt. Voltam hibakód olvasónál nem volt semmi gond vele... semelyik szerelő nem hallott még ilyenről mint amit én most itt leírtam Nektek. Hülyének néznek konkrétan. Az után érdeklődnék, ha esetleg valakinek van valami ötlete mi okozhatja ezt a gondot, vagy esetleg Ő maga is ilyenbe szaladt bele és megoldódott a gondja kérem írj le. Előre is hálás köszönet. Bala
Leszögezem, nem értek az autókhoz. Talán itt olvastam, hogy hasonló problémára az ECU lehűtése jelentett megoldást. Igaz, nem emlékszem, hogy ezt hogyan oldották meg. Olyasmi is rémlik, hogy ez csak ideig-óráig segített. Számomra az is kérdés, hogy van-e ECU a te autódban.
Szia!
Volt akinél kábelkidörzsölés okozott ilyen jellegű hibát: Bővebben: Link. |
Bejelentkezés
Hirdetés |