Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Sziasztok!
Valaki készített-e már közületek elektromosan vezető festéket? Néztem pár videót, melyekben szénporból vagy pl. faszénből készítettek ilyet. Tapasztalata van-e valakinek ebben a témában? Esetleg egy bevált recept? Van egy rezisztív touch-os üveglapom, amiről felvált a kontaktus. Ezt szeretném orvosolni valamivel. Köszi szépen! Dani
Én még nem csináltam.
Orvosláshoz meg végképen nem értek (mint máshoz sem)...
Hali. A Conrad-nál is van ilyen "vezető ragasztó". Ilyen keresőszóra talán beadja. Nekem már volt ilyen, grafit színű, olyan pikliben van mint egy hibajavító. Én több évig használtam pl. távirányítók javítására mikor a panelen elkopott a vezető grafitos réteg. Aztán a vége rámszáradt és ki kellett dobni. Nem volt olcsó, de nekem megérte. Ismerősöm kocsi ablakfűtés szálszakadását is megjavította vele annó. Nensoká kell vennem megint, mert szükségessé vált.
A hozzászólás módosítva: Okt 1, 2019
Hajdanában használtam un. kontakt - ezüst pasztát, amiből a magnószalagok végén lett a szalagvég-kapcsoló kontaktus. Alig meleg vasalóval kellett rávasalni, hosszú évekig működött, egy kis relé behúzóáramát (cca. 10-20mA) biztosan vezette. Ezzel készültek a Kőporc. - ban a katonai kerámiatestű tekercsek is.
Vezető paszta
Ragasztó is kapható, jó tudni. Szerintem nagyon finom szénport kellene használni az elkészítésénél.
Valószínüleg magyar, de még a szovjetérai időből származó láncfeszejtő.
Ahhoz csapágy kell, ami kopik, lánckerékkel, ami szintén... egy darab vascső meg még mindig olcsóbb...
A funkció szempontjából alapvetően meg kell különböztetni mennyit mozog a lánc és milyen gyakran teszi ezt. Egy folyamatos forgó mozgást megvalósító lánchajtásnál (pl. kerékpár), szóba se jöhet ilyen megoldás. De pl. egy asztalemelőnél vagy ütközőállításnál, ahol csak az orsók együtt mozgása miatt van lánchajtás teljesen elfogadott a súrlódó/dörzsölődő feszítés. Ezek a feszítő elemek jellemzően valamilyen kopásálló műanyagból készülnek, állíthatóak, és ha megoldható a láncnak a visszatérő -terheletlen oldalán- helyezkednek el.
Ha eszembe jut, délután fotózok egy ilyet neked, mert a kis körfűrészem asztalát hasonló módon emelem/süllyesztem.
Tiszteletem az Uraknak!
Van olyan köztetek, aki saját tapasztalat alapján tud ajánlani (lehetőleg Pest megyében) olyan chiptuningban jártas embert, aki egy benzines 2.0 Grand Vitarában ki tudja kacsolni nekem a lambda szonda figyelést. A google-t tudom használni, csak annyian vannak és mindenki azt állítja, hogy csak hozzá, senki máshoz!
A kikapcsolásos dolgokhoz nem értek, de ha tuning kellett volna akkor én is azt mondom hogy kizárólag Szekszárdra, sehova máshova!
Ha ott a tuninghoz értenek, akkor kikapcsolni is tudniuk kell... Az a baj, hogy egy 143 lovas, szívó benzin motoron sokat nem tudsz laptoppal húzni... Tehát a tuning része kiesett. A Rigotech-re gondolsz? Akkor ők valóban akkora nagy királyok, mint ahogy azt hirdetik?! Te csináltattál velük valamit?
Igen, rájuk. Nem ők a királyok, hanem a többi kontár, legalábbis ez jött le nekem, elég sokat olvastam meg kutakodtam mire mellettük döntöttem.
Igen, csináltattam, nekem egy AUM motorkódú Octavia-m van, ez gyárilag 150 ló meg 210Nm nyomaték, de a gyári motorprogram iszonyat, mert ezek egyikét sem nagyon érzed benne. Most sem lett egy táltos, de most már legalább bátran előzök vele, meg ha jön egy durva emelkedő, akkor a teljes kocsisor mellett el tudok menni, amíg ők erőlködnek a külső sávban. Nem mellesleg a 7,2-es átlagom lement 6,8-ra, mert optimalizálva is lett a motor programja. Itt tudják minden egyes motorra hogy mit lehet illetve szabd vele és mit nem, a legtöbb tuningcégnél pedig csak annyit tudnak hogy felhúzzuk és kész. Utána meg pár hónap, 1-2 év és behal a turbó, vagy még komolyabb motorproblémák jönnek, mert ugye át lettek lépve azok a bizonyos határok, amikkel a gyártó túlméretezett. De elsősorban nem ilyen ügyfeleik vannak mint én voltam, hanem ilyen 1-2 éves opelek meg dácsiák, amikkel a tulaj alig bír felkaptatni a dombra, mert gyengék mint a harmat...
Köszönöm a részletes leírást. Akkor meglátogatom őket!
Tudja-e valaki hogy mi a fene van? Sehol se érem el a teletextet! M1, M2, TV2 és RTL csatornákon biztosra tudom hogy kellene lennie, de sehol sem érem el... Analóg PCI tuner kártya miatt lenne fontos, ugyanis máshogyan nem lehet feliratozni...
Szerintem ez kétszárnyú ajtóra való.
Ha jól látom, ez hasonló: Bővebben: Link (Cisa tollas kulcsos kódolható zár). Nagy általánosságban pedig hárompontos biztonsági zár.
Miért akarsz tévét nézni?
Könnyű neked. Van mivel elfoglalnod magad. De akinek nincsen?
Redőnyzárként, biztonsági redőnyzárként találhatsz hasonlókat.
A hozzászólás módosítva: Okt 9, 2019
Milyen szolgáltatón keresztül jön az adás , vagy beltéri egységből ? Mert sajnos nem mindegyik beltéri adja ki a teletext jelet , de a többsége igen . A szolgáltató nem rakja rá ? A PCI kártya mintha tudná .
Szervezzen elektro találkozót. A polgármester jelöltek egyike szeretné feldobni a falu kulturális életét. Mondtam neki, hogy én kis költséggel megcsináltam a magamét. Lehetne kézműves vásár, foglalkozás, közös érdeklődési körű össze jövetel. Bármi.
Milyen vastag szokott lenni egy beton padló minimálisan?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |