Fórum témák
» Több friss téma |
Alapjárati szelep. A szonda viszont lambda és nem labda.
EGR szelep tisztító.... talán jó lehet, de egy 1mm-es rozsdamenetes lemez (lefalazás) megoldja a problémát
Az alapjárati motor pedig mint írtam nagyon rossz helyen van, ehhez ki kell venni a pillangó szelepet, de a pillangó szelepnek fűtése van a vízkörről, ezt elég nehéz levenni + egy csomó sallangot le kell szedni. Kb ekkora bontásra készülj! Bővebben: Link Bővebben: Link_2
Rendben köszi a segitséget, majd jelzek a héten mire jutottam.
Szerintem szükségtelen tovább ecsetelned, hogy mekkora borzasztó nagy munka kivenni a pillangószelep házat. Minden jel arra mutat, hogy a kolléga nincs berezzenve az autószreléstől.
Én nem szeretném elrettenteni, csak készüljön a leg rosszabbra, onnan bármi csak jobb lehet.
Én is párszor szétszedtem az enyémet, mostanra pedig átalakítottam, így már nem kell bujkálni
Helló és Üdv Mindenkinek!
Sajnos utólért ez a Op-Com interface gyakori tipushibája...,javitása meghaladja a képességeim.., ha voln rá ---természetesen pénzdijas--jelenkező akkor privátiban pls jelentkezzen!!!! üdv Lezli
Szia.
Kicseréltem a lambda szondát, ki vettem az alapjárat szelepet ki takarítottam, egr szelep ki takarítva, már nem ingadozik az alapjáratom de ha bemelegszik a motor lasításkor kuplung benyomáskor le áll megin. Amúgy tényleg elég rossz hejen van az alapjárati szelep. Ha még volna tipped lécives írd le. A hozzászólás módosítva: Júl 16, 2016
Pontositok már nem minden lasításkor ál le csak ha nagyobb sebeségnél gyorsan lasítok vissza.
Valamit nem jol csináltam? Az a 1mm-es lefalazás az egr szelepnél hogy müködik mit falazzak le?
Szia! Most azzal van a gond, hogy nincs törölve a memóriából az eddigi ismert hibák sora, amit eltanult a vezérlő az adott perifériáktól és még csak most tanulja az újat. Kellene egy alapbeállítást eszközölni és törölni a hibatárat. Ez a művelet nem működik az akkusaru levételével csak diagnosztikailag! A hibák valószínű, hogy kb. 40 tünetmentes indítás után törlődnek majd csak ki a rendszerből.
Szia.
Szoval 40szer ha ujra inditom törlödik jol értem?
Sziasztok.
Lenne még szügségem egy kis segicségre, hidegen ha beinditom az autot eléggé füstöl ha be melegszik utána minimálissan. Ez mitöl lehet? Meg elvittem futomű beállításra mert nagyon ment jobbra és rázta a kormányt, a futomű beállítás megtörtént de húz jobra még csak nem annyira. A gumikba egyforma a levegő. Ez mitől lehet? Előre is köszi a válaszokat.
Mondom, 40 tünetmentes indítás (az az nincs ismert tárolt hiba), így ennyi újra indulásból a vezérlő megtanulja az új felállást. Szerinted mi a biztosíték arra, hogy a 40 indítás alatt nem lesz újfent a tárolóba beíródó hiba és akkor ez a szám már nem is állja meg a helyét. Tehát a vezérlőd most tanulási folyamatban van, amíg nem lesz törölve a hibatároló tartalma.
Tartok tőle, hogy ez a fórum kevés lesz ennek a kocsinak. Ha fehér a füst akkor vizes probléma van és hengerfejes lehet a motor, ha pedig kékes színű akkor pedig olajfogyasztás van, kopottak az olajlehúzó gyűrűk a dugattyúkon, kopott az egész motor és kartergázos. A futóművel még el kellene menned egy gumiszerelőhöz is aki a kerekeket is lecsekkolja szálszakadás, centírsúly, felni torzulás oldalról is. No és persze a lengéscsillapítókat sem ártana megnézni.
A füst az kékes.
Ezeket a gyürüket kicserélni szerelökell vagy nem bonyolult?
Roppant egyszerű. Kopott a motor (sok százezer km van már benne), plusz sérülhetett a futómű, mondjuk mert törve volt az autó.
Nem tudom hogy kinél vetted a kocsit de vissza kellene vinned és kicsit megfenyegetni, hogy mit sózott rád és felsorolni a hibákat.
Mindenképp olyan kell, aki látott már hasonlót. Nem biztos, hogy a gyűrűk cseréje javít a helyzeten. Az is lehet, hogy motorgenerálra van szükség. A hengerek ugyanis oválisra kopnak és e mértéken túl csak a fúrás segít.
Az olajfogyasztás gyárilag is meg van adva max 1L/1000Km.
Ennek a motornak van egy olyan konstrukciós hibája, hogy eszi az olajat. Nagyon nem tudsz vele mit tenni, ez van, együtt kell vele élni. Nézd meg hogy fogy-e a hűtővized. 1-2 hét alatt mennyit mész vele hogy elfogy 1L?
Elvileg, gyakorlatilag meg nem biztos. A Z14XEP-nek is meg van adva hogy max 6dl/1000km, az enyém evett 4 decit, de ismertem személyesen 2 olyan embert is akiké egy decit sem, pedig azokban is több mint 100ezer km volt már.
Most octaviám van, ennek 5 decit ír a könyv, és semmi sem hiányzik belőle olajcserétől olajcseréig (15000km).
Sziasztok.
Köszönöm a sok tanácsot, de feladom elviszem egy szerelöhöz és meg tudakolom hogy mibe fájna ezek a javítások. De mégegyszer mindenkinek köszönök mindent. Majd jelenkezek. Tomi
Hello egy igen furcsa hibat szeretnek megosztani veletek... A hiba menetkozben jott elo egyrol a kettore... Az a tunete az F astramnak C16NZ motor kodos hogy elso korben ra adom a gyujtast nem vilagit semmi visszajelzo se toltes se olaj nyomas semmi.. utanna elso kulcsforditasra beindul, na itt kezdodik a trefa... meg ekkorsem vilagit semmi nem mer a fordulatszam se a hofok se a tank... ilyenkor nincs is toltes levettem az aksi sarut es leallt az auto de ha beinditas utann adok neki gazt akkor kivillan a toltesjelzom es elkezd merni a fordulatszam is ... es csodara van toltes de a hofok es a tank az viszont nem mer... eleg idegesito a problema valalki talalkozott mar ilyennel??
Én a helyedben nem venném le járó motornál az akkut mert az ECu meg fogja magát adni!
A műszerfalnak van egy biztosítéka, azt kéne megnézni és a kábeleket.
Muszer egysegnek hol a biztije? Mert a biztositektablan nem talalom.. kabelek jok levannak csiszolva a saruk minden.. aza fajta tabla van benne amive nincsennek nagy biztositekok...
Szia.
Ki cseréltem amiket itt mondtak, lambda szondát, alapjárat szelepet, kitakarítottam az egr szelepet de még mindig leáll ha benyomom a kuplungot. És tanácstalan vagyok. A szerelők mind azt mondják hadjam ott és pár nap allat "megprobálják" megtalálni a bajt hm érted 6000ft-os órabérbe megprobálják.
Esetleg neked lenne-e valami tipped mi a baja?
Előre is köszi. |
Bejelentkezés
Hirdetés |