Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Nem CAN buszon csatlakoznak, hanem simán digiatálisan.
Ha tápot adol valamelyik szenzornak, akkor négyszögjel formályában kellene kiadja a távolságot. Azt nem tudom, hogy a kitöltési tényezőt vagy a frekvenciát változtassa-e, de ha van szkópod, akkor megtudod mérni.
még megnézem ujra de a multkor ezt irta valaki hogy a 18 és 19 es lábra kössem be ott nem csinált semmit,
Huzd ki a kijelzőből a szenzort és a tápot, majd mérd meg a 18 és 19 láb között az ellenállást a - fele, majd mérd meg egymás között is.
Ha szakadást mérsz mind 3 esetben, akkor az azt jelenti, hogy a kijelződ nem támogatja a hőszenzort.
elvileg ezt probáltam,de nem mutatott semmit,18-19re
akkor a 18 19 közt mérjem az ellenállást meg a táp meg a 19 és a táp meg a 18 között is mérjem meg?
akkor a 18 19 közt mérjem az ellenállást meg a táp meg a 19 és a táp meg a 18 között is mérjem meg? 21es a táp?
Szóval:
1. 18 és 19 között 2. 18 és 23 (test) között 3. 19 és 23 (test) között 4. 23 (test) és 24 * között *a 24 nem tudom mi lehet, otthon megkell nézzem a gyári rajzban, hogy hova mehet, az is lehet, hogy arra tápot kell adni ahhoz, hogy mutassa a hőmérsekletet , de ebben nem vagyok biztos
A 24-esen kapna a digitklima külső hőm.infót.
Oké, várjuk meg kollégánk mérési eredményeit.
Cikkszám szerint(amit írt) stimmel. Persze attól lehet rossz!
Majd kiderül. Esetleg a kijeelzőből a hőm. felé megvan e a kb.2400-3600ohm
Clio-II. 1.2 2001. UCH Probléma!
Tudna valaki segiteni??? Háztáji autónkon haldokolni kezd az UCH..,általában "Jó" minden aminek müködni kell..,indul is stb., de alkalmadtán elkezd kattogni az UCH--relé.., ilyenkor nincs öninditózás., irányjelzés stb..,aztán meggondolja magát és megint átvált minde jóba..,vagy kell egy jól eltalált csati rángatás pl.., UCH-val van kommunikáció., kivettem a panelt., látszólag épnek néz ki.., de csati feszegetéssel.., alaplap "csavarással " stb., ki tudom provokálni a hibát.., lehet hogy egy korrekt melegitéssel meglehetne úszni egy költségessebb reparálást.., első körben erre gondoltom.., vállalná valaki az átforrasztást., vagy tudna egy ismerőst ajánlani erre a problémára?0 Privibe várnám a válaszokat. köszi és üdv Kö
Hali!
Vagy beszerzel egy ugyan olyan évjáratú és verziós UCH-t és átrakod az EEPROM-ot. Ez a drágább megoldás és nem biztos, hogy azonnal találsz belevalót. Vagy rááldozol egy-két napot és átforrasztasz a panelen mindent, amit csak elérsz. Beleértve a lyukgalvános furatokat is. Amire szükséged lesz: vékony hegyű páka, flux tartalmu ólmos ón, és olyan forrasztó zsír, ami nem korrodálja később a panelt. Esetleg isopropil a lemosáshoz és sok türelem. Én már csináltam, jó móka!
Szia!
Jó móka nem vitás.., privát mail ment. Üdv és köszi
Egy 1991 es gyártású Renault Clio RN tipusú autóm van.A vezető oldali kontakt kapcsolója ami az utastér világitást kapcsolja elromlott. Tudna valaki segiteni abban hogy hogyan lehet hozzáférni és kicserélni? Mit kell esetleg leszerelni? Nekem még nem sikerült eljutnom a kapcsolóig sem. Köszönöm ha van infó.
sziasztok,
Clio 2002-es, 1.5 dci, magasabb fordulatszámon kigyullad a töltés visszajelző, kis idő múlva kialszik, de van hogy csak sokára.Mit, és hol érdemes mérni rajta, vagy generátor hiba lesz? köszönöm.
Hali!
Ha még nem volt nyúlva a generátorhoz soha, akkor irány a legközelebbi autóvillamossági. Fel kell újítani, mielőtt megeszi a szíjtárcsát, mert az a legdrágább az egészben.
Közben egy kis tanulság.
A kicsikocsim, 2003-as Clio II 1.5dci 82hp a következőt produkálja: Olyan mintha eltűntek volna belőle a lovak, nehezen gyorsul, a végsebesség vízszintes terepen 110-120km/h-ban maximalizálódik. Padlógázra inkább megtorpanni érződik, félgáznál mintha kicsit jobban húzna. Hibalámpa nem világít, hangja normális, nem füstöl, nem büdös. A pillanatnyi fogyasztás is rendben van. EGR-t kipucoltam, jó retkes volt már, de nem éreztem javulást. A mellékelt képen látható a jelenség okozója, szerencsétlen MAP szenzor inkább már csak a légköri nyomást mérte.
Szia,
még nem volt a generátorhoz nyúlva, 233.000 km. van benne. Ezekben a fesszabályozó a generátorba van építve?
Az enyém egy kicsit tovább bírta. Megérdeklődtem, ezek kb ennyit bírnak.
Ha jól láttam akkor cserélhető külön, de rajta van közvetlenül a generátoron.
most volt idöm csak erre akkor
18 19: 13,39kiloohm 18 23: ugyan az szerintem nullát mutatott szakadás vizsgálo vezetést mutatott 19 23: 13,39kiloohm 23 24 : 1,65megaohm
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni Van egy Renault Scenic I típusú autónk.Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baj,ha világít a műszerfalon a szervízlámpa,ABS lámpa és a kipörgésgátló.A számítógép egy 5010-es kódot dob ki rá...
Köszi a segítséget
Szerintem a kijelző bemenete mehetett tönkre.
Nem drága egy ilyen kijelző, szükség lesz egy másikra.
azt én értem,,,de mitöl mehetett tönkre?mint irtam ujjan vettem ,ezt senki nem piszkálta, szerintem nem tudja a kijelzö ,az nem lehet?
miért?melyik érték mit kellene mutatni?
Sziasztok!Tudna nekem valaki segíteni Van egy 2002-es Renault Scenic I típusú autónk.Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baj,ha világít a műszerfalon a szervízlámpa,ABS lámpa és a kipörgésgátló.A számítógép egy 5010-es kódot dob ki rá...
Köszi a segítséget
Ez mind lehet egy hibás ABS szenzortól. Az 5010-es hiba az valami tévedés lesz. Mondja meg aki kiolvasta, hogy mit jelent.
Sziasztok ! van nekem is egy ilyen járgányom . Minden jól működik rajta , szépen megy , jó a fogyasztás de kb 120 km sebességnél kigyullad a hibajelző (izzítógyertya ) sárga kislámpája és valami mintha visszavenné az erőt .ha leveszem a lábam a gázról minden visszaáll a helyére. Köszönöm a hozzászólásokat .
Sziasztok.
Esetleg valaki tudja hogy megane 2 nél, melyik érzékelő tartoznak a 2. Referencia áramkör alá? Klíma problémával küzdök. Nem indul el. |
Bejelentkezés
Hirdetés |