Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Ez jó hír. Ott miként kell intézni egy refund-ot?
"Probléma elhárítása a Vitarendezési központban", majd "Probléma jelentése". Ott ki lehet választani a tranzakciót, amivel gond volt.
Előtte érdemes az eladóval felvenni a kapcsolatot, hogy hogyan reagál.
Sziasztok! A banggood.com-ra térnék vissza. Van két termék, aminek már február 11-én meg kellett volna érkeznie, értéke 2x3$. Az érdekes, hogy most szerettem volna kérni refundot, vagy valami, de az alkalmazást nézve csak megerősíteni tudom hogy megérkezett a termék, vagy track-elni tudom (tudnám, ha lenne tracking number). Írtam a supportnak, hogy most akkor mi van. Ez nekem egyáltalán nem tetszik. Az Ebay még ha kicsit drágább is, ott legalább van a vásárlónak "joga". Volt már problémátok banggoddal?
Idézet: „Lehetséges az hogy 12 óra alatt megérkezzen egy csomag ?” Idézet: „Csomag állapota: Szállítás alatt” Meg is válaszoltad magadnak a kérdést, meg le is írták egyértelműen. Szállítás alatt ! A szállítás alatt meg azt jelenti, hogy éppen valahol szállítják Malaysia-ból magyarországra Idézet: Ez azt jelenti, hogy megérkezett.„2018-04-19 12:45 In Transit, Item Arrived at Hungary” A követés részletes, tartalmaz minden lépést, közte a légijárat indulását, érkezését is. A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2018
Majd lacek29 megmondja mikor érkezett meg.
Amig a magyar posta nem látja addig kétlem még akkor is ha a kinai azt írta ide
Tévedsz, ha azt hiszed, hogy a nyomkövetést az eladó viszi fel a nyomkövető rendszerbe. A MAgyar Posta honlapján használt nyomkövetés néha némileg lemarad a valóságtól, bár a kézbesítés tényét példásan lehet követni.
Persze, nekem is elveszett már csomag, de többnyire jókora késéssel jött.
Ha megreklamálod, először megkérnek, hogy nézz utána a postán, aztán felajánlják, hogy 1. Visszafizetik (a pontjaidon jóváírják) 2. Újból elküldik. Ha az idő bosszúságát nem nézzük, eddig korrektek voltak. A supportnak írhatsz bármikor. Érdemes a rendelés számát is belevenni. Akármit csinálsz, az első levél automatikus
19.-én megérkezett az országba elvileg...azmeg mostmár több mint egy hete volt,és még mindíg nemlátja a Magyar Posta.
A beérkezett küldeménynek még a vámeljáráson is át kell esnie. Az pedig elhúzódhat, ha nagy tömegben érkezik csomag.
Üdv!
Többször rendeltem már ebayen, (Kína, Spanyol, stb.) általában 10-15 nap alatt itt volt rendben minden. A jelenlegi rendelésem Kínából jön(?)ne. A legutolsó bejegyzés a tracking alapján: Származás : Kína 2018-04-20 11:00 Légi fuvarozással szállított Ennek már 10 napja. Est. delivery: Jun 6, 2018 Oké, ez még kicsit odébb van, na de mégis mi a helyzet ilyenkor? Melyik lehet a valószínűbb? Nem frissül a tracking, vagy pedig áll valahol, (de miért?) Esetleg el van veszve?
Nem tudom miért vagytok ilyen türelmetlenek?
Az a rohadt tracking rendszer teszi az embereket elégedetlenné meg türelmetlenné, valoban semmi értelme nincs. Ha bedobsz egy levelet a postaládába te sem igen törödsz azzal, hogy az mikor ér el a cimzethez, a fontos az, hogy megbizhatoan odaér!!! Több mint tiz éve vásárolok Kinábol, eddig egyetlen dolog kallodott el valahol, minden más megjött 5-50 nap között. Pontosan emiatt már meg sem nézem a trackingot, mert abszolut semmi értelme nincs. Meg kell bizni a postákban stb és kész, és nem terjeszteni mindenhol a baromságokat, hogy ki milyen megbizhatatlan. Hidd azokat az embereket pontosan abban mérik ( és fizetik) amilyen jol végzik a munkájukat, és ha belegondolsz, hogy egy DHLs autonak és soförjének naponta 200 csomagot kell kiszállitania, és nem mindenkinek van olyan szerencséje hogy egy cimen lerakhatja a rakomány 90%-t, mennyi kocsikázás, csengetés, várakozás kell ahhoz, hogy megkapd a maréknyi csomagodat. A repülötereken is ki kell várni, amikor marad kapacitás ilyen aproságokra és akkor kerülnek a fedélzetre, nem ritkán az üres üllésekre a személyszállito gépeknek ( föleg Azsiában ez a divat). Ehhez jönnek meg a nagy példaképeink sztrájkjai, amikor egyszerüen napokig nem szállnak fel a gépek. A személyszállitokrol még ugy ahogy beszámol a média, a tehergépekröl soha nem hallasz egy szot sem. Szoval türelem, türelem és türelem, s felejtsd el a trackingot, a világ egyik legfeleslegesebb terméke.
Hogy hogy miért?
Mert ilyen vagyok Ezen változtatni nem lehet. Idézet: „Meg kell bizni a postákban” Amikor halom videó van fent, hogy bánnak a csomagokkal, teljesen mindegy milyen értékű, akkor hadd aggódjunk már egy "kicsit". De köszönöm a gyors választ, megpróbálom elfelejteni az egészet, aztán majd jól meglepődök ha megérkezik.
Meg hány barom van ugyanott, akik ilyen dolgokat terjesztenek - tudod hány millio csomag van naponta uton? Nem tudom, hogy le tudnád-e irni azt a hatalmas számot, ezek a videok meg kiragadnak néhány tucatot ki tudja hány év alatt és hülyitik vele az embereket. Az USA-ban már minden csomagra ráirják, hogy a szállito ( posta stb) NEM felel a tartalomért, azaz a felado gondja, hogy ugy csomagolja, hogy az kibirja a szállitást.
Ez mindig igy volt amiota van posta meg bérszállitás. Ehhez neked semmi közöd, meg azoknak a barmoknak sem, akik ilyen videokkal gerjesztik a közérdenüt. Ha nem bizol bennük, fizess biztositást, és azokkal intézd a károdat. Nekem is anno kidobták a szemem elött az elsö notebookomat (Toshiba T100) a repülögépböl a betonra, össze is törött. Kaptam helyette egy ujabbat. Ez bármikor bárkivel megtörténhet.
Én is jártam már , így.Csak nekem még több ideig pihent a csomag valahol a berkezési helyen.Aztán írtam a posta szolgálatnak egy mail leírtam a nyomkövetési dátumokat meg azt is , hogy már rég beérkezett az országa erre visszaírtak, hogy nálunk nincs ilyen csomag . Aztán megkérdeztem , hogy mi indokolja a csomag várakoztatását , és miért nem küldik ki a ráírt címre.Erre érdekes módon két nap múlva megkaptam.
Köszönöm szépen, hogy leírtad a tapasztalatod!
Ez még nincs az országban sajnos. Ha itt lesz, majd verem az asztalt
Egy pótolható dologgal "semmi" gond.
De olyat is tettek már tönkre, ami pótolhatatlan volt, szerencsére nem nekem. (egy több százezres gitár volt!)
Ez sajnos, nem oszt vagy szoroz.
A szállitásnál erre is gondolni kell és jobban be kell csomagolni... de ez kizárolag a felado feladata nem a szállitoé...
Estét!
Most jól látom, hogy az alibabán már nem lehet termékeket betenni a "Favorites" közé? Vagy csak én bénázok. Régebben lehetett, sőt még most is vannak benne termékeim amit régebben betettem... De most lentebb görgetve sem találok "Add to favorites" gombot/linket...
Na megtörtént az ebay-en keresztüli reklamálás, az eladó adta a hülyét, mindkétszer szóról szóra annyit írt, hogy ő időben feladta, és ott a tracking, nézzem azt. Én kértem az ebay közbenjárását, és meg is kaptam a refund-ot.
Fejlemény:
A mai napon kaptam az értesítést(17track) , hogy frissített a tracking. Délelőtt a 17track és a posta oldalán is azt írta, hogy elérte a célországot. Most megnéztem és azt írja a posta, hogy: A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot. A 17track oldalon is kérdőjeles lett.
Hali!
ebay.com-on átállítható valahol, hogy ne forintban, hanem az eredeti pénznemben listázzon?
Neked nem így jelenik meg? Lásd melléklet.
A megvásárolt termékek listájában és a keresés listája nem tetszik, melléklem...
Ha rákattintok a konkrét termékre, akkor olyan mint nálad
Ha a megvásároltaknál (vagy a figyelő listába tett holmiknál) a a narancssárga zászlóra viszed az egér mutatót, akkor látod az eredeti árat.
Igen, azt megtaláltam, de az összeset lenne jó az eredetiben látni
Segítséget szeretnék kérni! A pénznemet, hogyan tudnám visszaállítva forintra az ebay-en?
A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2018
Lehet hogy bennem van a hiba, de nem értem a kérdést.
Azt szeretné, hogy forintban jelezze ki az árat, így: Bővebben: Link.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |