Fórum témák
» Több friss téma |
VÁM és ÁFA jellegű kérdéseket/hozzászólásokat, indoklás nélkül törlik a moderátorok!
Ez jó hír. Ott miként kell intézni egy refund-ot?
"Probléma elhárítása a Vitarendezési központban", majd "Probléma jelentése". Ott ki lehet választani a tranzakciót, amivel gond volt.
Előtte érdemes az eladóval felvenni a kapcsolatot, hogy hogyan reagál.
Sziasztok! A banggood.com-ra térnék vissza. Van két termék, aminek már február 11-én meg kellett volna érkeznie, értéke 2x3$. Az érdekes, hogy most szerettem volna kérni refundot, vagy valami, de az alkalmazást nézve csak megerősíteni tudom hogy megérkezett a termék, vagy track-elni tudom (tudnám, ha lenne tracking number). Írtam a supportnak, hogy most akkor mi van. Ez nekem egyáltalán nem tetszik. Az Ebay még ha kicsit drágább is, ott legalább van a vásárlónak "joga". Volt már problémátok banggoddal?
Idézet: „Lehetséges az hogy 12 óra alatt megérkezzen egy csomag ?” Idézet: „Csomag állapota: Szállítás alatt” Meg is válaszoltad magadnak a kérdést, meg le is írták egyértelműen. Szállítás alatt ! A szállítás alatt meg azt jelenti, hogy éppen valahol szállítják Malaysia-ból magyarországra ![]() Idézet: Ez azt jelenti, hogy megérkezett.„2018-04-19 12:45 In Transit, Item Arrived at Hungary” A követés részletes, tartalmaz minden lépést, közte a légijárat indulását, érkezését is. A hozzászólás módosítva: Ápr 27, 2018
Majd lacek29 megmondja mikor érkezett meg.
Amig a magyar posta nem látja addig kétlem még akkor is ha a kinai azt írta ide ![]()
Tévedsz, ha azt hiszed, hogy a nyomkövetést az eladó viszi fel a nyomkövető rendszerbe. A MAgyar Posta honlapján használt nyomkövetés néha némileg lemarad a valóságtól, bár a kézbesítés tényét példásan lehet követni.
Persze, nekem is elveszett már csomag, de többnyire jókora késéssel jött.
Ha megreklamálod, először megkérnek, hogy nézz utána a postán, aztán felajánlják, hogy 1. Visszafizetik (a pontjaidon jóváírják) 2. Újból elküldik. Ha az idő bosszúságát nem nézzük, eddig korrektek voltak. A supportnak írhatsz bármikor. Érdemes a rendelés számát is belevenni. Akármit csinálsz, az első levél automatikus ![]()
19.-én megérkezett az országba elvileg...azmeg mostmár több mint egy hete volt,és még mindíg nemlátja a Magyar Posta.
A beérkezett küldeménynek még a vámeljáráson is át kell esnie. Az pedig elhúzódhat, ha nagy tömegben érkezik csomag.
Üdv!
Többször rendeltem már ebayen, (Kína, Spanyol, stb.) általában 10-15 nap alatt itt volt rendben minden. A jelenlegi rendelésem Kínából jön(?)ne. A legutolsó bejegyzés a tracking alapján: Származás : Kína 2018-04-20 11:00 Légi fuvarozással szállított Ennek már 10 napja. Est. delivery: Jun 6, 2018 Oké, ez még kicsit odébb van, na de mégis mi a helyzet ilyenkor? Melyik lehet a valószínűbb? Nem frissül a tracking, vagy pedig áll valahol, (de miért?) Esetleg el van veszve?
Nem tudom miért vagytok ilyen türelmetlenek?
Az a rohadt tracking rendszer ![]() Több mint tiz éve vásárolok Kinábol, eddig egyetlen dolog kallodott el valahol, minden más megjött 5-50 nap között. Pontosan emiatt már meg sem nézem a trackingot, mert abszolut semmi értelme nincs. Meg kell bizni a postákban stb és kész, és nem terjeszteni mindenhol a baromságokat, hogy ki milyen megbizhatatlan. Hidd azokat az embereket pontosan abban mérik ( és fizetik) amilyen jol végzik a munkájukat, és ha belegondolsz, hogy egy DHLs autonak és soförjének naponta 200 csomagot kell kiszállitania, és nem mindenkinek van olyan szerencséje hogy egy cimen lerakhatja a rakomány 90%-t, mennyi kocsikázás, csengetés, várakozás kell ahhoz, hogy megkapd a maréknyi csomagodat. A repülötereken is ki kell várni, amikor marad kapacitás ilyen aproságokra és akkor kerülnek a fedélzetre, nem ritkán az üres üllésekre a személyszállito gépeknek ( föleg Azsiában ez a divat). Ehhez jönnek meg a nagy példaképeink ![]() Szoval türelem, türelem és türelem, s felejtsd el a trackingot, a világ egyik legfeleslegesebb terméke.
Hogy hogy miért?
Mert ilyen vagyok ![]() Ezen változtatni nem lehet. Idézet: „Meg kell bizni a postákban” Amikor halom videó van fent, hogy bánnak a csomagokkal, teljesen mindegy milyen értékű, akkor hadd aggódjunk már egy "kicsit". De köszönöm a gyors választ, megpróbálom elfelejteni az egészet, aztán majd jól meglepődök ha megérkezik. ![]()
Meg hány barom van ugyanott, akik ilyen dolgokat terjesztenek - tudod hány millio csomag van naponta uton? Nem tudom, hogy le tudnád-e irni azt a hatalmas számot, ezek a videok meg kiragadnak néhány tucatot ki tudja hány év alatt és hülyitik vele az embereket. Az USA-ban már minden csomagra ráirják, hogy a szállito ( posta stb) NEM felel a tartalomért, azaz a felado gondja, hogy ugy csomagolja, hogy az kibirja a szállitást.
Ez mindig igy volt amiota van posta meg bérszállitás. Ehhez neked semmi közöd, meg azoknak a barmoknak sem, akik ilyen videokkal gerjesztik a közérdenüt. Ha nem bizol bennük, fizess biztositást, és azokkal intézd a károdat. Nekem is anno kidobták a szemem elött az elsö notebookomat (Toshiba T100) a repülögépböl a betonra, össze is törött. Kaptam helyette egy ujabbat. Ez bármikor bárkivel megtörténhet.
Én is jártam már , így.Csak nekem még több ideig pihent a csomag valahol a berkezési helyen.Aztán írtam a posta szolgálatnak egy mail leírtam a nyomkövetési dátumokat meg azt is , hogy már rég beérkezett az országa erre visszaírtak, hogy nálunk nincs ilyen csomag . Aztán megkérdeztem , hogy mi indokolja a csomag várakoztatását , és miért nem küldik ki a ráírt címre.Erre érdekes módon két nap múlva megkaptam.
Köszönöm szépen, hogy leírtad a tapasztalatod!
Ez még nincs az országban sajnos. Ha itt lesz, majd verem az asztalt ![]()
Egy pótolható dologgal "semmi" gond.
De olyat is tettek már tönkre, ami pótolhatatlan volt, szerencsére nem nekem. (egy több százezres gitár volt!)
Ez sajnos, nem oszt vagy szoroz.
A szállitásnál erre is gondolni kell és jobban be kell csomagolni... de ez kizárolag a felado feladata nem a szállitoé...
Estét!
Most jól látom, hogy az alibabán már nem lehet termékeket betenni a "Favorites" közé? Vagy csak én bénázok. Régebben lehetett, sőt még most is vannak benne termékeim amit régebben betettem... De most lentebb görgetve sem találok "Add to favorites" gombot/linket... ![]()
Na megtörtént az ebay-en keresztüli reklamálás, az eladó adta a hülyét, mindkétszer szóról szóra annyit írt, hogy ő időben feladta, és ott a tracking, nézzem azt. Én kértem az ebay közbenjárását, és meg is kaptam a refund-ot.
Fejlemény:
A mai napon kaptam az értesítést(17track) , hogy frissített a tracking. Délelőtt a 17track és a posta oldalán is azt írta, hogy elérte a célországot. Most megnéztem és azt írja a posta, hogy: A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot. A 17track oldalon is kérdőjeles lett.
Hali!
ebay.com-on átállítható valahol, hogy ne forintban, hanem az eredeti pénznemben listázzon?
Neked nem így jelenik meg? Lásd melléklet.
A megvásárolt termékek listájában és a keresés listája nem tetszik, melléklem...
Ha rákattintok a konkrét termékre, akkor olyan mint nálad
Ha a megvásároltaknál (vagy a figyelő listába tett holmiknál) a a narancssárga zászlóra viszed az egér mutatót, akkor látod az eredeti árat.
Igen, azt megtaláltam, de az összeset lenne jó az eredetiben látni
Segítséget szeretnék kérni! A pénznemet, hogyan tudnám visszaállítva forintra az ebay-en?
![]() A hozzászólás módosítva: Máj 31, 2018
Lehet hogy bennem van a hiba, de nem értem a kérdést.
Azt szeretné, hogy forintban jelezze ki az árat, így: Bővebben: Link.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |