Fórum témák
» Több friss téma |
Fene se vitatkozott
Nos, a témanyitó azon kívül, hogy egy konkrét megoldást túl bonyolultnak nyilvánított, egyetlen kukkot sem reagált a hozzászólásokra. Most akkor kezdjen mindenki mindenfélét rajzolni, és várni, hátha az övé megtetszik? Ez is olyan téma, mint sok másik, hogy pár tag jól kibeszéli a saját ötletét, a kérdező meg arra se veszi a fáradtságot, hogy egyetértsen, pontosítson, vagy tovább kérdezzen...
Ezt írtam a téma elején szerintem is jó .
Én ezt gyujtáshiba szimuláló néven láttam a rádiótechnika valamelyik évkönyvében.
Nem nekem kell ilyen, de én is írtam itt, hogy a cimbora kocsijában volt hasonló, csak nem időzítve, hanem rejtett kapcsolóval. Két perc alatt áthidalták, a tiéddel eszerint nem foglalkoztak annyit.
Nem megtalálni kell, kiiktatni... Trafóra menő gyújtást az akksiról direktben, megszakítóra menő vezetéket megint direktben, ha elektronikus a gyújtása, annak a tápját, jelvezetékét kell direktben megoldani.
Felétek nem fordul elő, hogy két méter vezetékkel indulnak ilyen kategóriájú autókat lopni? Errefelé igen gyakran...
Hello
A 2. képen lévő kapcsolást szeretném megépíteni a Skodánkba. Nem szeretnék REED relét alkalmazni. Úgy szeretném működtetni, hogy mikor elhagyom az autót, akkor egy nyomógombbal(SW1) bekapcsolom az áramkört, az autó ajtó kinyitása után pedig legyen pl. 10-15 másodpercem, hogy két nyomógombot(SW2-SW3) egyidejűleg megnyomjak, ezzel kapcsolnám ki. A 1. képen lévő kapcsolással szeretném kiváltani a REED relét, már ha működne vele . Tudnátok mondani ellenállás értékeket? TIC106 jó lenne e célra? Folyna rajta keresztül akkora áram bekapcsolt állapotban, hogy ne zárjon le a tirisztor? Még az lenne a problémám, hogy lehetne megcsinálni, hogy ne induljon el a riasztás addig a 10-15 másodpercig, amikor kinyitom az ajtót, és miután aktiválom a kapcsolást és becsukom az ajtót?(mert ugye az eredeti kapcsolásban szerintem a REED relé az ajtóban volt elhelyezve, és így az ajtó kinyitása nélkül lehetett ki ill. bekapcsolni az áramkört) Üdv.
Sziasztok!
1.6 HDI-s Citroenbe szeretnék házilag indításgátlót szerelni. Én egy mágneskapcsolóra és 2 relés megoldásra gondoltam, rejtettkapcsolóval kiegészítve. Tüzelőanyagszivattyút vagy a gyújtást blokkoljam ? Ha valaki tudna erre kapcsolási rajzot feltenni azt megköszönném !
Sziasztok.
Olyan indításgátlót szeretnék építeni, ami több kapcsoló egyidejű lenyomása mellett, egy öntartó áramkört aktivál, ha az öntartó áramkör megszakad még kb 10mpig aktív maradna egy monostabil áramkör miatt. Hogy érthetőbb legyek. Gyújtás állásba fordítva a kulcsot aktiválnék egy logikai áramkört, ha megkapja az és jeleket (pl helyzetjelző, és ablakfűtés be van kapcsolva) akkor aktiválnék egy öntartó áramkört (ezzel zárna egy relé és a megszakított áramkört zárná pl AC), de kellene még ehhez egy monostabil áramkör, hogyha mondjuk lefullad a motor vagy valami okból leáll ne kelljen újra mindent bekapcsolni hanem a tegyük fel 15mp ig még indítható maradjon az autó. Nem vagyok nagy elektronika bubus. Amit egy autószerelőnek megtanítottak elektronika órán tanítottak abból el evickélek. Tehát elméletileg tudok valamit, gyakorlatilag csak kispadról figyelem Idézet: „elméletileg tudok valamit,” Hát azt biztosan nem, hogy ezért nem nyitunk új topic-ot (szerintem).
Egy halott topic-ban szerény véleményem szerint soha nem kapnék választ, aki ezt a topic-ot nyitotta sem ilyesmire gondolt, de ha tévedtem akkor Én kérek elnézést, hogy újat nyitottam.
Az úgy van barátom, hogy ha írsz bele, akkor feljön a tetejére.
Az meg csak a bónuszcsomag része, hogy ha valaki egy témában jó, akkor figyeli hogy van-e a kedvenc témában aktivitás... Én sem szoktam mindent elolvasni, ezt is kár volt
Amint látod tolonganak az emberek a rengeteg ötlettel. Közben megoldódott a dolog. Segítettek más oldalon.
sziasztok!Van egy suzuki swiftem 96os évjáratú, 3 éve vettem a járgányt, van benne "sajnos" utólag beépített indításgátló is. Nem is volt vele probléma 2 évig aztán nem érzékelte azt a " fekete kulcsszerű de nem kulcs valamit " tehát maradt a villogó piros fény mert ugye ha hozzáérintem átvált narancssárgáról zöldre aztán tudom indítani az autót.( bocsi a szakszerűtlen fogalmazásért de nem vagyok túl jártas e témában) Na már most a kormány alatt van elrejtve az indításgátló ( gyári autókban immobiliser )
vezérlődoboza amiből egy fekete vezetéktömb vezet balra, valamint egy fekete vezeték egy szál jobbra vezet kb a kesztyűtartó alatt el van szakadva csak az a bökkenő hogy nem tudom honnan szakadt le, vagyis nem találom a másik felét... Tehát itt a bökkenő és így ha indítani akarom érdekes kerepelő hangot ad ki de annyi be sem indul. kattan 3-4 et. Valószinű ez a szabadon levő vezeték mindennek az oka. De nem kizárt hogy én okoztam ezt a szakadást mivel ez a vezérlő doboz a kormány alatt eléggé feszült én megpróbáltam volna kicsit hozzáférni hátha találok rajta valami "ismertetőjelet" -bár ne tettem volna- ugyanis közben meglett a fekete műanyag pót indítókulcs amivel m amit már érzékel.( hivatalos nevét nem tudom) Tehát magamnak generáltam a hibát ezzel a vezeték szakadással... Az a bosszantó hogy nem tudok rájönni hova kössem vissza. (valahol hangszóró körül a kesztyűtartó mellett alatt) DE igazából azt se bánnám ha ki tudnám kötni valahogy ezt az egészet.. Szó mi szó nem nagyon van pénzem szerelőt fogadni, a másik pedig hogy moccanni sem tudok vele a ház elől. Eléggé hosszúra sikeredett ez a monológ. Budapesten 18. kerületben élek ha esetleg tudna valaki pár jó tanáccsal szolgálni vagy esetleg a közelben lakik és vetne rá egy pillantást nagyon megköszönném! Előre is köszönöm atosz86
Még az is lehet, hogy az a szakadt vezeték nem más mint egy antenna, és nem is szakadt ki sehonnan.
Kbal76 ez kizárt hiszen az indításgátló vezérlődobozából vezet ki. Mellette pedig egy vastag köteg de az balra vezet.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |