Fórum témák
» Több friss téma |
Heló mindenkinek. A YouTube-on találtam rá erre a ketyerére, ez az ami műhetytelenítheti a munkálatok oly tömkelegét, hogy a magamfajta szerszámofilek rákapnak mint... Egy alternátorból átalakított hegesztőről, kombinálva egy klímából kialakított kompresszorról van szó.(tudom a kompresszor nem igazán elektrto téma de akettő eggyütt nem semmi, talán másokat is felcsigázhat.) Igaz odaátt mindent szívessen túlméreteznek, és a kérdés ebből következik, mifelénk ezt miből lehetne össze kutyulni és hogyan? (Nyugottan rúgjatok belém kezdő vagyok)IZÉ
Üdv!
Megnéztem a kis videót... Mit is mondjak? Szerintem a dolog több sebből is vérzik. A Klíma kompresszorban speckó olaj van. Ami nem bírja a levegőt se a vizet. Arról nem is beszélve hogy egy pillanat alatt kiköpné az olajat és anélkül pedig nem sokáig menne... A hegesztő meg megint csak érdekes dolog. Szikrázni szikrázik és a pálcát egy pillanat alatt elégeti. De az még nem hegesztés. Esetleg kertkapura. De akkor meg minek ugye az autós kütyü? Én vennék egy inverteres hegesztőt (kb. 3 kg). És egy agregátort. Szerintem többre mennék vele. Nekem legalábbis ez a véleményem.
Persze ez nem válasz a kérdésedre. És megvenni sem 2 forint ezeket a berendezéseket.
Akkor megpróbálok neked segíteni ha mindenképp barkácsolni szeretnél: Inverteres hegesztő Kompresszor Ezeket elolvasva bizonyára választ kapsz kérdéseidre.
Szerintem jó ötlet, ha valaki tele van pneumatikus szerszámokkal, és a hegesztő a leghasznosabb. Elég egy jó generátor és már is van remek egyenáramunk a a tanyavilág közepén. Szerintem okés a dolog ha nem is klímakompresszorból, meg stb.-ből építkezünk.