Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Erősítő mindig és mindig
Mielőtt kérdezel, a következő két dolgot ellenőrizd! I. A helyes tápfeszültségek megléte. II. A kimeneten van-e egyenfeszültség. Élesztés.
Lapozás: OK   959 / 2504
(#) at22 válasza Imi65 hozzászólására (») Dec 9, 2011 /
 
Hali! Mindent át néztem, és minden a helyén van. Majd ki cserélem a rossz diódát, és meg próbálom még egyszer.
Valami tipp jöhetne, hogy mi lehet a gond. Én már átnéztem mindent a hűtőn a szigetelést is jónak vélem.
A 2x 21v az meg nem sok neki mert 25volt-ig bírja.
(#) szamóca válasza at22 hozzászólására (») Dec 9, 2011 /
 
Ugye nem váltó 2x21V-ot adsz az áramkörnek?
(#) Pigi válasza at22 hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Én is arra tippelnék, hogy fordítva van a dióda.
(#) at22 válasza szamóca hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Hali! Még kezdő vagyok, de maga a trafó 2x15voltot ad ki de egyenirányítottam és úgy ad ki 2x21voltot .
(#) szamóca válasza at22 hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
OK, csak megkérdeztem.
Egy kiértékelhető fotó sokat segítene a hiba feltárásában. :yes:
(#) at22 válasza szamóca hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Hali! Majd készítek róla képet és fel rakom.
(#) deadlyroberta hozzászólása Dec 10, 2011 /
 
A-skool AAM 210 Itt látható erősítő ugyan milyen kapcsolást kaphatott szerintetek? Hatvanezerért ez sok nekem.
(#) szamóca válasza deadlyroberta hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
A Sonido saját fejlesztésű kapcsolását. Ha sok neked, nem veszed meg. Ennyi.
(#) Mayan válasza deadlyroberta hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Ha jól tudom Nelson Pass: Aleph...
(#) szamóca válasza Mayan hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Ezt az információt honnan vetted?
(#) Mayan válasza szamóca hozzászólására (») Dec 10, 2011 /
 
Olvastam valahol, már nem tudom. De ha jól megnézed a panelt, látható is. A bemeneten a három irf fet, stb.
(#) gabrio11 hozzászólása Dec 11, 2011 /