Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Fogyasztás kb. 2-3l közötti, 2 hengeres Diesel-motor van benne, 523ccm. JDM Titane GLX II a tipusa, francia autó, de japán ipari motor van benne
Variátorváltós (automata).
Az én robogómnak pedig 62km/h a végsebessége. kellene költeni rá egy kicsit, mert a hajtás már kicsit kopott, és akkor beérné kevesebb benzinnel is és jobban menne.
Sziasztok!
Ma szét kelett szednem a Babetta 207 blokkomat, mert szivárgott mind a forgattyúsház, mind a hajtómű. Az oka meglett, a tömítőfelületek egyenetlensége, azt síkba csiszoltam, már csak a kérdés van hátra: mivel kéne bekenni a tömítéseket? A hagyományos zsírozás? De ekkor utána kell húzni, ami ennél a blokknál nem lehetséges, főleg a forgattyúsháznál. Vagy szárazon való összerakás? Csiszolás után szinte nincs is hézag a tömítőfelületek között, nem lehet átlátni, egy-két helyen látni át de ott is csak haloványan. Előre is köszönöm!
Valami ilyesmivel Bővebben: Link azért kend be. Eredetileg egy papír tömítés volt ott azt kellett zsírozva szerelni. Manapság már csak az ilyen meg hasonló maszatok szokásosak. Ne Sziloplasztot használj.
Fú, van ára az fix, és a leg roszabb, hogy nem áll rendelkezésre, lehet hogy csak zsírozni fogom, apámék a járműjavítóba a mozdonyokat is csak zsírozták
Akkor váj közé papírt különben folyni fog. A mozdonyon nagyobb felületek és jobb síkmegmunkálás van. Van olcsóbb is mindjárt keresek csak erre bukkantam elsőnek.
Van hozzá gyári tömítés, csak azt szokták megkenni, de van aki szárazon teszi össze... Az a baj a pasztával ,hogy nem tudok most vásárolni semmilyent sem.
Csak van egy autósbolt vagy egy festékbot felétek. Számtalan fajta van, ott majd tudják mit visznek a helyi szakik. A zsírozott papír is jó egyébként régen mindig azt használtam. Váltó tömítésre is szokásos.
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2012
Nos a neten kutakodtam, elenyésző aki spec tömítést használ a célra.
Legtöbben az FBS-t alkalmazzák a célra. Nem benzinálló, de olaj és hőálló. Én arra gondoltam hogy a forgattyúsházat zsírozott papírral rakom össze, a hajtóművet pedig FBS-el bekent papírral.
Az FBS határeset. Ha olajos a felület nem tapad. Ha minden tiszta összeszereléskor akkor elmegy.
Nitrohígítóval lemosok mindent, de még fontolóra veszem a dolgot.... Csak annyira halott téma ez a neten....
Itt egy kicsit olcsóbb. Bővebben: Link
Bemész egy autósboltba és kérsz blokktömítő pasztát. Ezeket szokták alkalmazni olajteknőnél, szelepdekninél, váltónál. Olaj és hőállóak is.
Én a netről is azt hámoztam ki hogy jó oda, még a forgattyúsházhoz is, 2-3 év alatt kieszi a benya..... De úgyis össze lesz szorítva a felület, így kicsi az esély rá, főleg hogy majdnem fémesen tömít, most hogy ránéztem.
Erre csak ennyit tudok mondani:
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2012
Venni akarok egy jó kis elektromos gitárt közel 39 000-ért, de mivel nincs meg a rávaló, így arra gondoltam, hogy eladom havernak a nagy 300-as akváriumot. Úgyis ácsingózik utána. Erre 5 azaz 5 ezerért akarja megvenni. Nem mondtam neki, de ez még haverok közt is rablás. Ennyire nem vagyok megszorulva, hogy ilyen olcsón adjam oda.
Aki teheti, tegye HD-re.
A hozzászólás módosítva: Nov 16, 2012
Az viszont lehet, hogy ő annyira megvan, hogy csak ennyit tud adni érte.
Most fog kapni fél millió forintnyi támogatást és még van az előzőből. Ha megkapja, akkor "aszongya" autót vesz belőle.
Te meg mondd azt, hogy máshol vegyen akváriumot. És keress te is támogatót.
Én zongorát akarok venni, cirka 200,000 Ft :S
A családban aligha, mivel sem az anyagi, sem az egymáshoz való viszony nem visz közelebb. Van egy kisebb tartalékom, de azt másra szánom. Pl saját házra. Havonta 35-öt kapok heti 20 óra melóval, de úgy látszik ez a kívánság csak jövőre teljesül.
Tyűűű! Nem semmi!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |