Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
sziasztok. A motoron lévö adatok ami látszik. 2220/380 v 1440ford. 4KW-OS .SZERETNÉM 1fázisra kötni. ,kérek valkit segitsen. köszi,..
Sziasztok.Erre a motorra egy üzemi kondit tervezek tenni,mivel nem kell nagy inditó nyomaték igy csak egy üzemit teszek rá,ha jól tudom 25 mikrós kellene de én csak egy 16 -ost találtam itthon,szerintetek??
Szia! Ráteszed és meglátod... Most erre milyen választ vártál?
Ez van, próbáld ki vele, maximum nem lesz elég erős. Ha nem jó, akkor az van.
Szia!
Ez kevés adat. Háromszög vagy/és csillag jelzés van az adattáblán?
hello .Az a baj hogy nem találok rajta semmi más irást illetve nem olvashato . De én levetten kapcs boboz tetejét ,6kivezetés van ami most jelen allás szerint csilag modban van.
Kösd át deltába és próbáld ki kondenzátorral.
Valami hasonló választ vártam,hogy leirod hogy "max nem lesz olyan erős" üzem közben vagy........Köszi válaszod.
Ott van az adattáblán a 230/400V mellett a delta/csillag jelzés. Deltába kötve 16 µF-dal működni fog, esetleg lassan pörög fel és nem lesz annyi ereje.
hello .Az a baj hogy nem találok rajta semmi más irást illetve nem olvashato . De én levetten kapcs boboz tetejét ,6kivezetés van ami most jelen allás szerint csilag modban van. Ez metörtént dedeltában nem indult el
csillag ba kötve indul 180mikron kondival de gyenge ,melegszik.
És hagosan jár ,morog, Ven -é jelentösége annak ,hogy,220/380-és em igy 380/220 van irva a táblán???
A számok sorrendjének nincs jelentősége. Lejjebb és jobbra még sok egyéb is van. Pl. 480 V...
Csillagban 230 V-ról nem érdemes próbálgatni sem. 180 µF még indítókondinak is nagyon sok. Azt csak pillanatra szabad rákapcsolni nyomógombbal. A hozzászólás módosítva: Ápr 7, 2013
Sziasztok tekertettem egy motort 220-ra, a srác így kötötte be az indítókondit automatán egy mágneskapcsoló kezelte. Lefényképeztem de egy kicsit hiányos, de aki ért hozzá tuti le tudná rajzolni. Megköszönném.
u.i. A gépet már eladtam és nem boldogulnak kondicsere után a bekötéssel.
Még két db képet találtam, bár nem tudom ez segít e.
Helló jocijoco!
Ez milyen védettségű szerkezet? IP00? Hát igen, látszik, hogy jönnek-mennek a drótok meg kábelek, csak az nem világos melyik honnan...
Fi relét nem nyomta le, terhelten is indította a kompresszort. Itt még nem volt bekötve véglegesen. A szörnyeteg készen így néz ki
Helló jocijoco!
Derék! De amíg a mágneskapcsoló és a megszakító szabadon van és nem dobozolva, addig ez nincs kész!
Mellesleg a mágneskapcsoló segéd érintkezője van bekötve a terheléshez (motor körbe), nem lesz hosszúéletü. Gondolom a nyitó érintkező miatt kell a mágneskapcsoló.
Majd megpróbálom elérni a srácot, hogy küldjön egy rajzot a bekötésről. Pedig nagyon jól működöt a szerkezet, még 200-atnoszféra nyomáson is elindult. Lehet nem is a kondival van baj hanem a mágneskapcsolóval. Hogy lehet a nyomógombot másképp automatizálni, kapható erre valami olcsó kütyü.
Csak nehogy egy okos hozzányúlás után te is "így maradj". Az áram nem játék,még ha lazának is akarsz tűnni.
Nincs nálam már a kompresszor, azóta be lett burkolva mert kicsit melegedet, tehát az automata biztos lekerült a motorról.
Sziasztok!
Van egy motorom és szeretnék bekötési segítséget kérni hozzá meg hogy kondenzátor kell-e hozzá és ha kell akkor milyen!Előre is köszönöm!!! Kép: Hivatkozás A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Kép: Hivatkozás A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi, vettem csillag-delta kapcsolót. Vettem mellé vészleállító gombát is, és van egy GANZ -os motorvédő relém (BH0) hozzá. Megpróbáltam felrajzolni a kapcsolást. Lenne hozzá pár kérdésem:
- a GANZ-os motorvédő relén van oldalt két csatlakozó még, azok mire valók ( mint ez: http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/villanymotor/vill...9.html ) - a vészleállító gombot jó kötöttem be? elég, ha egy fázist szakít ( valószínűleg ugyebár deltában lenne használva vészesetben ) - a földelést simán kinullázom? - a motoromon a kimenetek jelölése U-V-W-Z-X-Y. Itt a Z-W2, X-U2, Y-V2 -nek megfelelő? Kösz a segítséget! A kép (hibás volta miatt) kérésre törölve! A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2013
Az a hőkioldó nem szakítja meg a főáramkört, ezért van benne egy segédérintkező, ami egy mágneskapcsoló behúzótekercsét szakítja meg túlterhelés esetén, tehát ez a típus csak mágneskapcsolóval működik. Az a vészleállító gomb is csak mágneskapcsolóval együtt működik, ugyanúgy a behúzóáramkört kell megszakítania. A motor testét a védővezetőre (zöld-sárga) kell kötni. A jelzéseket jól írtad fel. Azt hiszem, hogy hívj egy villanyszerelőt és ezt a rajzot pedig töröltesd ki a moderátorokkal.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |