Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Villanymotor bekötése
 
Témaindító: kozmaj, idő: Jún 28, 2006
Lapozás: OK   149 / 345
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
sziasztok. A motoron lévö adatok ami látszik. 2220/380 v 1440ford. 4KW-OS .SZERETNÉM 1fázisra kötni. ,kérek valkit segitsen. köszi,..
(#) laacika hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
Sziasztok.Erre a motorra egy üzemi kondit tervezek tenni,mivel nem kell nagy inditó nyomaték igy csak egy üzemit teszek rá,ha jól tudom 25 mikrós kellene de én csak egy 16 -ost találtam itthon,szerintetek??

DSC02146.jpg
    
(#) Orbán József válasza laacika hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Szia! Ráteszed és meglátod... Most erre milyen választ vártál?
Ez van, próbáld ki vele, maximum nem lesz elég erős.
Ha nem jó, akkor az van.
(#) kadarist válasza Zoly53 hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Szia!
Ez kevés adat. Háromszög vagy/és csillag jelzés van az adattáblán?
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
hello .Az a baj hogy nem találok rajta semmi más irást illetve nem olvashato . De én levetten kapcs boboz tetejét ,6kivezetés van ami most jelen allás szerint csilag modban van.
(#) kadarist válasza Zoly53 hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Kösd át deltába és próbáld ki kondenzátorral.
(#) laacika válasza Orbán József hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Valami hasonló választ vártam,hogy leirod hogy "max nem lesz olyan erős" üzem közben vagy........Köszi válaszod.
(#) erbe válasza Zoly53 hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Ott van az adattáblán a 230/400V mellett a delta/csillag jelzés. Deltába kötve 16 µF-dal működni fog, esetleg lassan pörög fel és nem lesz annyi ereje.
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
hello .Az a baj hogy nem találok rajta semmi más irást illetve nem olvashato . De én levetten kapcs boboz tetejét ,6kivezetés van ami most jelen allás szerint csilag modban van. Ez metörtént dedeltában nem indult el
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
csillagban indul de melegszik , és nagyon gyenge.
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
csillag ba kötve indul 180mikron kondival de gyenge ,melegszik.
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
És hagosan jár ,morog, Ven -é jelentösége annak ,hogy,220/380-és em igy 380/220 van irva a táblán???
(#) erbe válasza Zoly53 hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
A számok sorrendjének nincs jelentősége. Lejjebb és jobbra még sok egyéb is van. Pl. 480 V...
Csillagban 230 V-ról nem érdemes próbálgatni sem. 180 µF még indítókondinak is nagyon sok. Azt csak pillanatra szabad rákapcsolni nyomógombbal.
A hozzászólás módosítva: Ápr 7, 2013
(#) Zoly53 hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
OK ,köszi mindenkinek megyek át kötöm .
(#) jocijoco hozzászólása Ápr 7, 2013 /
 
Sziasztok tekertettem egy motort 220-ra, a srác így kötötte be az indítókondit automatán egy mágneskapcsoló kezelte. Lefényképeztem de egy kicsit hiányos, de aki ért hozzá tuti le tudná rajzolni. Megköszönném.
u.i. A gépet már eladtam és nem boldogulnak kondicsere után a bekötéssel.
(#) jocijoco válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Még két db képet találtam, bár nem tudom ez segít e.
(#) Szirty válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Helló jocijoco!

Ez milyen védettségű szerkezet? IP00?
Hát igen, látszik, hogy jönnek-mennek a drótok meg kábelek, csak az nem világos melyik honnan...
(#) jocijoco válasza Szirty hozzászólására (») Ápr 7, 2013 1 /
 
Fi relét nem nyomta le, terhelten is indította a kompresszort. Itt még nem volt bekötve véglegesen. A szörnyeteg készen így néz ki
(#) Szirty válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 / 1
 
Helló jocijoco!

Derék!
De amíg a mágneskapcsoló és a megszakító szabadon van és nem dobozolva, addig ez nincs kész!
(#) jocijoco válasza Szirty hozzászólására (») Ápr 7, 2013 1 /
 
Pedig ez már így marad.
(#) zolika60 válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Kár.
(#) elektroton válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Mellesleg a mágneskapcsoló segéd érintkezője van bekötve a terheléshez (motor körbe), nem lesz hosszúéletü. Gondolom a nyitó érintkező miatt kell a mágneskapcsoló.
(#) jocijoco válasza elektroton hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Majd megpróbálom elérni a srácot, hogy küldjön egy rajzot a bekötésről. Pedig nagyon jól működöt a szerkezet, még 200-atnoszféra nyomáson is elindult. Lehet nem is a kondival van baj hanem a mágneskapcsolóval. Hogy lehet a nyomógombot másképp automatizálni, kapható erre valami olcsó kütyü.
(#) BarnaPili válasza jocijoco hozzászólására (») Ápr 7, 2013 / 1
 
Csak nehogy egy okos hozzányúlás után te is "így maradj". Az áram nem játék,még ha lazának is akarsz tűnni.
(#) jocijoco válasza BarnaPili hozzászólására (») Ápr 7, 2013 /
 
Nincs nálam már a kompresszor, azóta be lett burkolva mert kicsit melegedet, tehát az automata biztos lekerült a motorról.
(#) seco66 hozzászólása Ápr 8, 2013 /
 
Sziasztok!
Van egy motorom és szeretnék bekötési segítséget kérni hozzá meg hogy kondenzátor kell-e hozzá és ha kell akkor milyen!Előre is köszönöm!!!
Kép: Hivatkozás
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Kép: Hivatkozás
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
(#) seco66 hozzászólása Ápr 8, 2013 /
 
220v szeretném üzemeltetni!
(#) napeta válasza kadarist hozzászólására (») Ápr 8, 2013 /
 
Köszi, vettem csillag-delta kapcsolót. Vettem mellé vészleállító gombát is, és van egy GANZ -os motorvédő relém (BH0) hozzá. Megpróbáltam felrajzolni a kapcsolást. Lenne hozzá pár kérdésem:
- a GANZ-os motorvédő relén van oldalt két csatlakozó még, azok mire valók ( mint ez: http://elektronika.vatera.hu/muszerek_alkatreszek/villanymotor/vill...9.html )
- a vészleállító gombot jó kötöttem be? elég, ha egy fázist szakít ( valószínűleg ugyebár deltában lenne használva vészesetben )
- a földelést simán kinullázom?
- a motoromon a kimenetek jelölése U-V-W-Z-X-Y. Itt a Z-W2, X-U2, Y-V2 -nek megfelelő?

Kösz a segítséget!

A kép (hibás volta miatt) kérésre törölve!
A hozzászólás módosítva: Ápr 8, 2013
(#) kadarist válasza napeta hozzászólására (») Ápr 8, 2013 /
 
Az a hőkioldó nem szakítja meg a főáramkört, ezért van benne egy segédérintkező, ami egy mágneskapcsoló behúzótekercsét szakítja meg túlterhelés esetén, tehát ez a típus csak mágneskapcsolóval működik. Az a vészleállító gomb is csak mágneskapcsolóval együtt működik, ugyanúgy a behúzóáramkört kell megszakítania. A motor testét a védővezetőre (zöld-sárga) kell kötni. A jelzéseket jól írtad fel. Azt hiszem, hogy hívj egy villanyszerelőt és ezt a rajzot pedig töröltesd ki a moderátorokkal.
(#) napeta válasza kadarist hozzászólására (») Ápr 8, 2013 /
 
Értem, akkor bonyolódik a dolog, azt hittem, a mágneskapcsolót ki tudom hagyni a játékból. A stopgomb "bentragadós", nem mágneskapcsolós, egy bemenete van és egy kimenete.
A képet töröltetem.
Következő: »»   149 / 345
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem