Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Villanymotor bekötése
A három felső csavar teljesen független. Egy 6G kábel (ha jól írom, 1-5-ig számozott + PE) van ide behúzva. Ebből 1-2-3-PE bekötve úm. a "motorhoz". A 4-5-6 pedig az elektromos fékhez van felhasználva. Csak mivel a szekrényben lévő része a levegőben lóg és nincs semmi feliratozva, így kikötöttem a fényképezéshez.
Szia! Én ezt gondoltam előzőleg, hogy ezt a panelt így lehetne bekötni.
![]()
Nekem is ilyen tippem van, ha csak a nyákot vesszük alapul és a józan paraszt ész mellett maradunk. A 6G kábel igazolná az állítást is, mert a maradék 4 - 5 számú vezeték a fék vezérlő feszültsége.
A trafó használata is leválasztás céljából volt valószínűleg és annak is a 0/220V-os kimenete volt használva szerintem. Ki kell próbálni, de legyen megfelelő biztosíték betéve . A hozzászólás módosítva: Kedd, 9:31
Bocsánat, fénykép jellege miatt lehet nem látszik - az a nagy piros alkatrész a nyákon nem inkább egy varisztor?
Nincs miért bocsánatot kérjél hisz igazad van, én írtam és rajzoltam hülyeséget de ettől eltekintve működnie kell a bekötésnek. Ha jobb szögből készült volna a felvétel ahol látszana is aminek kellene de láthattam volna, hogy a korong alakú alkatrész az inkább varisztor.
![]()
A csillagpontra nem lehet kötni semmit mert felborul a szimetria. (hacsak nincs behúzva a 0 szál)
De egy 3 F motornál nem biztos, hogy szükséges. Ha a trafón van 380 a primeren, akkor azt kell a 2 F-ra rákötni, és a szekundert meg az egyenirányítóra és a fékre. Üdv. M. A hozzászólás módosítva: Sze, 7:14
Idézet: „és a szekundert meg az egyenirányítóra és a fékre.” Ezen rész miatt kértem a segítséget.
Egy ilyennel próbálkoznák.
Üdv. M.
Idézet: „Középkivezetéses a trafó. 1-es = 0. 2-es = 110 V, 3-as = 220 V.” Ez alapján kötöttem be, tökéletesen működik. Köszönöm szépen a segítségeteket! |
Bejelentkezés
Hirdetés |