Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Inverteres hegesztőtrafó

Témaindító: Gabi, idő: Aug 12, 2005
Lapozás: OK   357 / 564
(#) alap hozzászólása Máj 29, 2013 /

Sziasztok
Szeretném megkérdezni hogy WIG 400A hegesztőt szeretnék csinálni , tudna e valaki nekem ebben segíteni, pl egy kapcsolási rajzzal ?
(#) berobbantam válasza zbartalos hozzászólására (») Máj 29, 2013 /

Helló
Én annó próbálkoztam kapcsoló üzeművel.saját építésű volt.Izzóval jól működött pedig elég rendesen leterheltem.A maciban viszont feladta a harcot.Én inkább ki vettem belőle.Nem mondom,hogy az volt a hibás,de a trafós nekem megbízhatóbbnak tünt.esetleg még egy gyári 15 voltost bepróbálnék stab ic-vel megtoldva,de minek háborgassam azt ami egyébként működik.Én csupán egy laikus vagyok.Kisérletezgetni meg elég drága az igbt.Viszont ha születik valami kiegészítő védelem ami utólag beépíthető azt meg fogom csinálni.Addig meg veszek 3000-ért 4 igbt-t és mindenek felett jobban odafigyelek,hogy ki mit dugdos az én hoszabbítómba.Még egy gondolat.Ha megoldódna az alacsony tápfesz védelem akkor a maci akár mehetne agregátorról is?Mert ez viszont tényleg egy újabb nagy előrelépés lenne.
(#) erbe válasza zbartalos hozzászólására (») Máj 29, 2013 /

Régi monokróm és mono VGA monitorokban már voltak kapcs. üzemű tápok, 12 V ~2 A terhelhetőséggel. Egykor csak lefűrészeltem a panelról és kész. Bemenet 95-260 V~ átkapcsolás nélkül. Talán ennél nagyobb tartomány nem kell. Az üzembiztonság meg talán többek előtt ismert. 15-20 év javítás nélkül. Kidobásig.
(#) zbartalos válasza erbe hozzászólására (») Máj 30, 2013 /