Fórum témák
» Több friss téma |
Hali
Egy kis segítség kellene, egy autórádiót szeretnék kipróbálni hogy működik-e még mert régóta ki volt dobva a kacatok közé egy nem teljesen zárt helyen. Olvastam másik topicban hogy pc tápegységgel működésre lehet bírni, de azt nem tudom hogy működő bekapcsolt számítógép egyik tápcsatlakozójával össze lehet-e kötni, nem lesz baja a gépnek? És ha ezt így meglehet csinálni akkor abban is segítség kellene hogy melyik vezetéket melyikhez kössem, mert nem értek ilyenhez és leírás sincs a rádióhoz de képet rakok fel róla.
Én is próbálkoztam annak idején számítógép táppal, de sajna kevés sikerrel.
Kevés neki az a 2 amper. vagy az általam próbált tápok voltak ilyen kevesek, mert a mostani fejeken kb 15 A-es biztik vannak. Ráadásul amikkel én próbálkoztam az csak táp volt, nem volt rákötve semmi más. Be-ki kapcsolgatott, ha szinte némára le volt tekerve, akkor a kijelző működött, de mihelyt felhangosítottam ki is kapcsolt. Maradtam az aksinál.
akkumulátoron kívül mivel lehetne még kipróbálni hogyha kap áramot ad-e valami életjelet?
régen kb 10-15 éve emlékszem egy ismerős valamilyen adapterrel kötötte össze, talán még kazettás nintendohoz volt olyan.
Sziasztok!
Kaptam egy 4000RDS tipusú Ford autórádiót,amire 4 hangszóró köthető.Ha én csak 2-vel használnám tönkremegy a végfok,vagy van benne védelem?
Hali!
Nyugodtan használhatod, a másik két kivezetést egyszerűen szabadon hagyod. (Illetve szükség esetén ellátva szigetelőszalaggal, hogy ne tudjanak összeérni.)
Sziasztok
Segitséget kérnék, kaptam szervizre egy sony cdx s2200 fejegységet de nem tudom a hátso csatlakozokiosztást, van valakinek valami rajza?
Kis kereséssel neked is könnyen lehet.
Sziasztok
Nekem egy olyan gondom lenne hogy a régi rádióm helyére vettem egy Pioneer DEH-1500AT Gyári iso csatlakozó volt a másik régi rádión át dugtam rá de csak akkor tudom használni ha gyújtást adok a kocsira ,ha nincs gyújtáson akkor nem tudom be kapcsolni.A régi rádió mind két verzióba működött.Mit kell át kötnöm hogy jó legyen???? Köszi a válaszokat
Az iso csatlakozón van két szál (áramnak):
1. Piros (vörös): gyújtás 12V 2. Sárga (citromsárga): Állandó 12V Google barátunk ezt dobta ki
Ez így is van ez eddig világos is.Így volt a régi rádiónál is meg most is így van be kötve ,de
ha nincs gyújtáson a kocsi akkor is szeretném használni a fejegységet . Azért kérdeztem hogy mi lehet a gond??!!Mert a másik rádió mind két formába szólt gyújtással és a nélküle is .
Ezt egy ismerősöm küldte el de nem igazán értem hogy gondolja!Valaki el mondhatná
olyan szájba rágósan mit csináljak!! Annyi a trükk, hogy 2 tápvezetéke van az összes rádiókészüléknek. Az egyik fix, az akksiról kapja, és ez felel a tárolt állomásokért, és a memóriáért, a másik pedig kapcsolt, ezt adod rá a gyújtással. Miután a kapcsolt tápot megkapja, bekapcsolható. Ezt a kapcsolt tápot kell helyettesíteni egy állandó 12V-al, ami lehet a másik állandó szállal párhuzamosítva. Na ez lenne A hozzászólás módosítva: Máj 17, 2013
Kösd a piros vezetéket, ami a kapcsolt, a sárgához direktbe ami megy a rádióhoz. A kocsi felöl jövő piros drótot meg szigeteld le jó alaposan Így megkapja mind a 2 vezeték a tápot, gyújtás nélkül.
A hozzászólás módosítva: Máj 17, 2013
Ha bömbölteted a rádiót akkor de. Ha rendesen kikapcsolod nem lenne szabad.
Csak akkor azt nem értem hogy minek a gyári iso csati.Nem tudom de én még gondolkozom ezen
mert én csak rendesen szeretném be kötni úgy mint régen volt ne így.De azért köszi a válaszod. Pioneer DEH-1500UB ha esetleg valakinek volt ilyen gondja meg oszthatná hogy csinálta.
Sziasztok! Van egy elekta magnós rádióm és egy auto signal nevű antennám kb 1993 ból. A gondom az hogy sehogy sem tudok rájönni hogy hogy a viharba működik ez az antenna. Van egy kis doboz és egy cső alakú doboz. A cső alakúból megy az antenna csatlakozó a rádióba. edddÍg világos. A csőszerű dobozból meg ki egy vékony zöld az antenna kábel mellett és a másik végén egy 4 szálas vezeték a dobozig. A dobozból kijön két ragasztós fémcsÍk ami már rég lekopott Így vezetékkel helyettesÍtettem. Illetve egy fehér kábel ami nem tudom talán földelés lehet. Mind a két dobozban van egy NYÁK a csőszerűben egy ellenállás, egy kis ?ferritrúd? és egy kondi. A nagyobb dobozban sok sok kondi és ellenállás. Ha valakinek van kapcsolási rajza vagy tudja hogy kell bekötni kérem segÍtsen!
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni rádió beszerelést illetően. Vettem egy új rádiót a régi Ford Escortunkhoz. Adtak hozzá egy beépítő keretet amit elvileg be kell passzintani a régi rádió helyére és mehet bele az uj. Igen ám de sehol sem lehet rögzíteni, így a helyén van de nem tökéletes és mozog. Mellékelek képet, az első a keret a másodikon a régi rádió van. Azon oldalt van két karom ami kapaszkodik illetve a hátuljára va nfogatva egy "villa" ami egy felsö sínen rögzíti a rádiót. Az ujra ezt nem tudom rárakni. Esetleg lenne valami ötletetek hogyan rakhtanám össze? Köszönöm.
Hali!
Be rakod ezt a lemez keretet az autó rádió nyílásába. Berajzoltam a kis füleket, amiket ez után ki kell hajtogatni úgy hogy minél jobban megszoruljon a műanyag széleken, csak azokat, amelyek legközelebb vannak, és ez után mehet bele a rádió. Stabilan fog állni. A hozzászólás módosítva: Jún 13, 2013
Nem árt a készüléket a hátuljánál is lerögzíteni, letestelni. Nem véletlen van olyan hosszú csavar a végén, és nem véletlen adnak hozzá egy lemezkét.
Igen!
Most akkor a keret lötyög a helyén, vagy a rádió a keretben? Ha az első, akkor már meg van a válasz az előzőekben. Ha a rádió, akkor vagy nem jó hozzá ez a keret, vagy a bepattanó füleknél hajtsd ki a kereten levő könnyítéseket. Azoknak a füleknek bele kellene pattanniuk oda és csak kiszedővel lehet majd kivenni.
A hozzászólás módosítva: Jún 14, 2013
Hahó Zsombi!
Nem fontos a válasz, csak a kérdés legyen feltéve?
Azóta sem volt itt. Biztosan rájött magától.
sziasztok !
van egy suzuki swiftem 2003 -mas kivettem belőle a régi autós rádiót de aki bekötötte sajnos a csatlakozóról levágta vezetékeket és így nem tudom hogy mi hova megy de ez kisebb probléma . A másik hogy a vezeték közül a 2 fehér egy narancs sárga és az egy fekete azokat nem tudom mik az előző rádió ahogy be volt kötve ezt is úgy kötöttem be , egyszer sikerült bekötnöm de véletlen összeérintetem két vezetéket kicsit szikrázott és azóta nem megy vettem új rádiót is bele azt hitem az ment tönkre de nem ,azóta a kislámpa a fejem felett sem világit .Gondolom kiment egy biztosíték de nem tudom melyik köszönöm előre is segítségeteket .
Szia! Azt hiszem, leírták már a színeket, de ha mégsem világos: Piros a + betáp, sárga a memória, fekete az általában test, az összes többi (zöldek, fehérek) hangszóró. Egy valamire kell nagyon vigyázni (A fordított polaritású telepbekötésen kívül.) Azt tudni kellene, hogy a végfok milyen rendszerű, mert ha hídban van, akkor a hangszórókat tilos testre kötni, csak a saját vezeték párjával szabad, különben az egész zárlatba megy. Ilyenkor az egyforma színűek tartoznak egy hangszóróhoz, a polaritást a vezetéken valamilyen más színű csíkkal jejölik, például: kék- kék-fehér csíkkal+(Vagy fordítva a lényeg, hogy azonos fázisban legyenek, a sztereó hangzás miatt.) (Régebbi, kisebb teljesítményű autórádióknál a hangszóró egyik szála testre ment.) Eredetileg a házon volt egy címke a bekötési rajzzal, ennek híján, ha adsz rá tápot hangszórók nélkül, de úgy, hogy még véletlenül se érjenek össze, se a testhez, és bekapcsolod, az összesen fél táp van mérhető, akkor hídban van.
Sziasztok szakik! Elkelne egy kis segitseg. Van egy Ford Galaxym egy rossz radioval. Vettem egy kinai szuper bovlit helyette, de nem tudom bekotni, mert seho sem talalom a hangszoro drotjait. Lehet hogy kulon vegfok hajtja azokat? Koszi.
Ott van az a rádióba menő csatlakozóban, csak a színei mások mint a kínai rádión.
Koszi, tehat at kell vezetekelnem, mert oda nem megy csak a tap.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |