Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Robotika kezdőknek
Hello! Elsőként a motoráramot kellene megmérni. Másodsorban 100%-os kitöltésnél az IC maradék feszültségét. (De ez a tápfesz és a motor fesz különbségéből is számolható. Aztán ezt az adatot összevetni az IC adatlapjával. Akkor talán lehetne agyalni, vagy esetleg véleményt mondani..
A foglalat, biztos nem jó ötlet. Nézd meg az adatlap 12 és 13. ábráját, a hűtésről.. üdv!
Hello!
A lemezes foglalatu tuti hogy nem jó, ott egész pici felület érintkezik...
Helló!
Végül két darab 2 négyzetcentis réz hűtőlemezt forrasztottam a foglalat fölé, a GND lábakra. Esztétikailag nem a legszebb, de az IC hosszabb járatás után sem melegedik 50 fok fölé, így marad ez a megoldás. Ha legközelebb használom ezt az IC-t, akkor foglalat nélkül, és nagy ónszigettel ellátott nyákkal fogom elkészíteni. Köszönöm a hozzászólásokat és a segítséget! ÜDv: Egon
Sziasztok!
Még viszonylag kezdő vagyok az egész elektronikai témában... Már programoztam NXT-t C-nyelven, és valamennyire értem. Az lenne a kérdésem, hogy lehetséges-e egy robotot okostelefonnal (Android) Bluetooth kapcsolat segítségével irányítani?
Lehetséges
És hogyan?
Kell hozzá egy robot, annak az agya (mikrovezérlő, nxt, stb), bluetooth modul, androidos telefon (BT képes), arra pedig egy program, ami a kívánt kezelőszerveket a képernyőre varázsolja. Meg persze mindezt összeprogramozni. Nem egyszerű, de a kérdés nem is ez volt, hanem hogy lehetséges-e.
Ezt nézted már? Link
Ebben minden benne van ami egy robot irányításához kell. A hozzászólás módosítva: Júl 14, 2013
Most már néztem.