Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » MosFET végfok
 
Témaindító: Dzót, idő: Nov 9, 2005
Lapozás: OK   7 / 10
(#) Gab04 hozzászólása Okt 14, 2013 /
 
Üdv!

Kezdő vagyok, eddíg sikerült egy quad 405 ös erősítőt építenem (igaz egységcsomagos kivitel), és most szeretnék egy MosFET eset is építeni. Gitárhoz használnám elsősorban, de Lehet Sztereóban is szeretném használni Zenehallgatásra. Lehet kapni az Urbánleketrónikánál 100w-os HexFET végfok kittet. Mi erről a vélemény, illetve tudnátok ennél jobbat ajánlani?
(#) Ge Lee válasza Gab04 hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
A rajzát kellene látni mert anélkül nehéz bármit mondani, de így első ránézésre áramkorlát sincs benne. A VF2-t 100W-ra kb. egy ezresből meg tudod építeni, az jobb választásnak tűnik.
(#) Gab04 válasza Ge Lee hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Sajnos elég kezdő vagyok.... a VF2- mit takar? Elnézést a buta kérdésekért.
(#) reloop válasza Gab04 hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Szia! A fejlécben lévő keresőablakba írd be, és katt az OK-ra
1615 napja regisztráltál és ilyen kérdésed van?
A hozzászólás módosítva: Okt 14, 2013
(#) reloop válasza Gab04 hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
(#) Gab04 válasza reloop hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Köszönöm szépen Sajnos nagyon sokáig inaktív voltam.. évekig nem foglalkoztam az elektronikával. Megnézem a linket is.
(#) Gab04 válasza reloop hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Elolvastam köszönöm a linket!
VF2-t érdemes megépíteni vagy a hozzászólásokban talált "conductor" -t?
Igaz utóbbiról ha jól értelmeztem 80W körüli. Nekem 200W/8ohm os (4*12)Gitárládát kellene megszólaltatni elég nagy hangerővel.
(#) reloop válasza Gab04 hozzászólására (») Okt 14, 2013 /
 
Majdnem azt írtam, hogy határ a csillagos ég
Bővebben: Link
(#) Gab04 válasza reloop hozzászólására (») Okt 14, 2013 /