Fórum témák
» Több friss téma |
Mekkora értékű a primer oldalon a 3842-es ic mellett lévő 2 vattos ellenállás?.
Azt az ellenállást amit megjelöltél, kiveszed és annak a helyére tegyél potit, óvatosan állítsd.
Szia. Az utolsó válaszod kinek szolt?
Na 40,6v nál pulzálva tölt 320mah-1,1ah között ugrál egyre gyorsabban.
Ez mennyire normális?
Kiegészíteném az előző hozzászólásomat.
Félóráig pulzálva töltött ahogy írtam is most ezt befejezte és beállt 330mah-re a zöld led nem villog hanem kialudt. Kérdésem hogy ez így jó és kb mennyi időt várjak még a kikapcsolásig?
Sziasztok!Elektromos rokkantkocsi Curtis 1228 controller panel javításához keresek segítséget.Ha ismertek valakit ki megjavítaná, szeretnék kapcsolatba lépni vele.
Mindenkit üdvözlök a szives segitségeteket kérem, van némi villamos ismeretem elméletben, van diplomám, de a gyakorlatban keveset tudok müszaki egyetem öt félévet végeztem utána a kandó főiskolát elvégeztem , a kerékpárhoz értek a legjobban ezt csináltam sokáig próbálok ekrékpárt javitani tornádó018.A forumokon annyira feljöttem, hogy ma sikerült a gázkarban a hall szenzort kicserélni ss495 a tipusa a végén a vagy b betü van, nem is tudom örültem, hogy volt a lehel u 17-ben, na de a gázkar forditva viselkedik,alaphelyzetben van 0 volt ha ráadom a gázt meg kb 6, 2 volt ,a motor hall szenzorokon most mértem a kimeneteken 6,8 voltot de a motor lassu forgatásával nem változik,- a motor fázisvezetőin pedig 36 voltot a fázisvezetök között nulla, már három hete vagy négy óta veszi be a mühelyszagot a gép ,ezidáig a motor hall szenzorok kimenetén nem sikerült feszültséget mérni a kerék lassu forgatása mellett de ez a mostani érték sem normális , mintha átvezetnének a szenzorok. üdv a hozzáértöknek kérem segitsetek.
Bocsánat az utolsó hozzászólásom nem neked szántam.
A töltődnél a szekunder oldalon van egy sönt ellenállás melynek az értéke 0,1ohm 2 vatt, mérd ki. Lehet, hogy megvan szakadva, de terheletlenül és jó sönt ellenállásnál is pulzál a töltó akkor a primer oldalon van a hiba.
Üdv.
Gázkar feszültség értéke jó. Mind a három hall elemet cseréld ki.
Csak akkor pulzál mikor eléri a 40,4.V-tot kb félóráig így pulzál aztán abba marad és a zöld led kialszik és beáll 330mA-re.
Mértem már azt az ellenállást és a műszer 00,6ohm-ot mutatott 200ohm-os állásban.
Most olvasom Biro F. úr szives hozzászoilását, utána elolvasván az esti hozzászolásomat persze ,hogy forditva irtam be a tényeket , mert alaphelyzetben van 6,8volt ha ráhuzom a gázkart, akkor lesz ovolt tehát forditva viselkedik, valamelyik hozzászólás leirta a megoldást ,de nem találom. Biro F. mégegyszer köszönöm hogy segiteni akartál, a motor hall szenzorok ha kicserélésre kerülnek milyet vegyek és hol lehet kapni?-a motor szétszedése szintén az az egyik tüzkeresztség ebben a témában még ha az enyém volna a gép, de remélem sikerül.
Kimértem és jó az ellenállás,azzal biztos nincs baj mert kicseréltem és ugyan az.
Én az ss41-es tipusút szoktam venni és a HQ elektronik-ból szoktam rendelni. A gázkarnál a hall elem fordítva van betéve, vagyis az írás nézzen a mágnes felé.
Ahogy írtam a primer oldalon van a hiba. Cseréld ki a 3844-es ic-ét és mellete levő 100µF/50v-os kondit.
ilyen ic-ém nincs itthon esetleg mivel lehet helyettesíteni?
Esetleg kimérni nem lehetne előtte?mert kicserélni csak úgy tudom ha rendelek másikat,ezért szeretnék biztosra menni mielőtt berendelem.
Üdv Kaszás
Én feltekerném a feszültséget 43.2 Voltra , a töltési idő? passz . Számoltam 3 x 14.4 Volt . Egyes akkukon rajta van a töltési végfeszültség ez akár lehet 15 Volt és persze a max áram is ami C/3 , pl 14A/h 4.x Amper vagy 20A/h esetén akár 6.6 Amper ! A 40.4 Volt éhség ellen naponta egy keksz .!!! Üdv
Üdv.
Üres járatban a töltő 44v-ton áll. Esetleg Ennyit esne a feszültség ha rajta vannak az aksik?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni elektromos kerékpárral kapcsolatban. A gond az hogy,egy óra alatt feltöltődik az aksi(k),és kb 500 métert lehet egy feltöltéssel megtenni. A vezérlője vagy mi az,az nem melegszik fel.Tudja valaki mi lehet a probléma??? Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv Csabi.
Gyanítom, akkucsere lesz a dologból.
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az elektromos robogóm töltője adta meg magát. Valószínűleg víz került bele, és bekapcsoláskor szikra és füstjelenség kíséretében megadta magát. A töltő egy 48V 6A-es töltő, a típusa KP-4806-T. A két teljesítmény tranyó biztosan leégett, azokat kicseréltük, a típusuk C4139 (2SC4139) volt. A vezérlőcsip TL 494 CN. mérések szerint ez a csip nem kapja meg a 16V körüli feszültségét. De kapcsolási rajz hiányában nem tudunk továbblépni. Valakinek valami ötlete, esetleg valaki, aki javít ilyen töltőket, vállalná a javítását? Előre is köszönöm.
Üdvözlök mindenkit!
*** Apróhirdetésbe rakd fel! -moderátor- A hozzászólás módosítva: Szept 15, 2014
Sziasztok!
Megpróbálom gyorsan, és egyszerűen megfogalmazni a kérdésemet. A helyi ócskásnál találtam egy elektromos rollert, és mivel szeretek új életre kelteni dolgokat, igy ennek is adtam egy esélyt. Beteszek ide egy linket : Bővebben: Link Sajnos a fényképezési tudományom is elég korlátozott, ezért elnézést kérek. Tehát a kérdésem a következő: A gázmarkolat sajnos hiányzott, viszont van ott egy törött műanyag, melyben szerintem egy jeladó volt azaz van (SH03) ennyi van csak ráirva. Gondolom valaha ez adta a jelet egy ellendarabbal együtt a vezérlésnek, hogy "mennyire menjen gyorsan". Az ellendarab nincs meg, mert a gázmarkolat nem volt ott a környékén ahonnan elhoztam. Lehet-e valamivel pótolni a hiányzó alkatrészt, illetve meg lehet-e oldani másként a motor vezérlését? Előre is köszönöm a segitségeteket! Anti A hozzászólás módosítva: Szept 15, 2014
Sziasztok!
Ismeri valaki a Polymobil PB-030 típusú elektromos kerékpárokat? Mennyire megbízhatók? Hány kilométert lehet menni egy feltöltéssel? És egy évesen kb mennyit ér? Mert most vettünk egyet csak azért vagyok rá kíváncsi. Kösz a válaszokat Üdv Csabi. A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2014
Szia! Elektra 7000-ben láttam ilyen vezérlőt. Ez a cég foglalkozik ilyen moped szervizelésével, próbáld felvenni a kapcsolatot vele. Üdv: Feri
A hozzászólás módosítva: Szept 16, 2014
Sziasztok! Az előző hozzászólásomat most kiegészíteném egy rajzzal amit az imént találtam. Többé-kevésbé 98% ban ilyen alkatrészek vannak a nyáklapon.
Biro F. úrnak!Honnét tudja ez a gép hogy ki vagyok , tényleg figyel a nagy testvér- be akartam jelentkezni erre üdvözöl a gép a nevemen, nekem még ez is új .Szóval kedves Biro F. erősits meg kérlek szépen a motorba menő 8 vezeték közül a vékony 5 db a hall szenzor vezetékei a 3 vastagabb a motor meghajtása. A digitális voltmérővel mérem a hall szenzorok megtáplálását fekete és világosbarna 6.8volt,utána mérem a fekete negativ és a 3 db szines vékony vezetékeken a feszt 7.8 mindegyiken, a kereket minden mérésnél lassan megforgattam, de semmi feszváltozás. Még mértem feszültséget a motor vezetékein mindegyiken 36 voltot, de egymás között 0. Szóval mehet szét a motor?- ebbe erősits meg kérlek szépen. A gázkar hall szenzort megforditottam és most, ahogy adom a gázt úgy nő a feszültség a kimeneten kb 0-tól 6,8voltig ahogy tanácsoltad, úgy csináltam, köszönöm szépen, a motor akár el is indulhatna de sajnos semmi nincs. csak csönd. Azért is haladok lassan , mert mással is foglalkoztam.
Kezdjük azzal a mérést, hogy a vezérlőröl lecsatlakoztatjuk a motor, gázkar, fékkarok vezetékeit és csak a táp csatlakozót hagyom rajta. Adok rá áramot a vezérlőre, hallok csatlakozójánál a fekete és a piros szálaknál 5...6 volt körül van, ezen érték kell legyen a fekete-sárga, fekete-zöld, fekete-kék vezetékek közt is. Motorra menő 3 vastag vezetékein és a test között nulla volt kell legyen, ha viszont valamelyik vezetéken 36 voltot mérünk, akkor zárlatos a vezérlő. Gázkar vezetékein a piros szálon 4,3...5 volt körül van. Ha ezek az értékek rendben vannak, akkor a motorban levő hallok vizsgálatával folytassuk. Csatolok ide egy kapcsolást amellyel a hall elemeket lehet vele ellenőrizni.
Köszönom a preciz és gyors választ, kedves Biro F. minél hamarabb megcsinálom a leirt vizsgálatot, majd beszámolok, mégegyszer köszönöm, minden jót.
Mindent bevallok csak jussak előre remélem lesz kitartásom, a vezérlőről mindent kikötöttem csak a táp volt rajta meg a motor hall vezetékei, a következőket mértem a motorhoz menő vastag zöld 36 V másik két fázis 0 egymás között is 0 - a gázhoz menő csatlakozóban (négyes csatlakozó) két helyen 6,8V-t - a motor hallokhoz fekete-világosbarna megtáplálás 6,8V a fekete negativ a világosbarna pozitiv a maradék 3 db szines vékony vezetéken egyikkel sem se a pozitivval se a negativval nem mutat feszültséget lassu kerékforgatás mellett, megcsináltam a ledes kapcsolást, de nem kapcsolnak a hall szenzorok, tehát mehet szét a motor? A gázkar sikernek néz ki mert müködik nullától hat voltig megy a jel, be kéne tapasztani valamivel , mintha sziloplsztal lett volna rögzitve. Ahogy irtad a vezérlő is rossz ha gázkar nélkül már van feszültség az egyik fázison?-Légyszives szólj hozzá kedves Biro F.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |