Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kompresszor építés (levegő)
Zsolti, én is főleg nyomtatókat javítottam kb 30-évig, a porszívó, ami bevált, mert ha egy szobában belefújtam, még a csilárról is konfetti potyogott Persze az ügyfél nem örült annyira, nem volt túl farsangi hangulata. mikor negyedéves karbantartás volt, biza betettem a kompit a kocsiba, s vittem magammal, s az udvaron kifújattam rendesen mind. Most egy ilyen kis-kompim van, 12V-os, és baromi jó, a 8-at simán viszi. Igaz nem kínai, hanem USA, ja a sörösdoboz, csak pusztán a méretek miatt van melette, s nem "vágykeltő" . Előtte volt kínai, de azzal egy kereket nem tudtam felfújni, mikor mémetben leengedett a utánfutó kereke, szétesett, mielőtt egyszer megtette volna a dolgát. A Német régi mercik, talán Audik ajtaja is levegős volt 6 központizár, a pótkerék alatt volt egy kis-kompi, lehet ha olyat találnál az is megfelene, egy PC tápról elmegy. A másik megoldás a lepokkant gázvesztett lyukas hűtő kompresszorából csinálni, egy kis tartályal, nyom-kapcsolóval, gyorscsatival. Halk, és míg szöszmötölsz, feltölti a tartályt.
Sziasztok!
Rendeltem egy zil kopresszort és hiányzik pár alkatrésze, nem tudja valaki hogy hol tudnám beszerezni ? Köszönöm
Szia
Tudsz róla képet föltenni? Üdv
Szia
A porszívóval együtt használnám, de vannak olyan részek, szenzorok, behúzó, regisztráló, amiket nem szed ki a porszívó, így kell egy kis segítség sűrített levegő formájában. Ez a ketyere ami a fényképen van tartály nélkül is küldi? (mert engem egy olyan megoldás érdekene) Üdv
Igen, egy gyorscsati van a végén, A kocsikereket is normális idő alatt felfújja. Neked elég lenne egy akkora fuvóka a végére, mint a spray-dobozon, / a gyári pisztolyon kicsit nagyobb, több levegőt használ. De ki fogom próbálni, hogy leszűkítem, megnézem, de szerintem akkor már folyamatosan is dolgozik. Valami nyomás kapcsoló, vagy lefúvó-szelep kell rá, mert direktben szétlöki a awab-os csatlakozást.
Szétkaptam egy valami ipari hűtőgép kompresszorát, a gyári állórészt levettem mert iszonyú brutális, itt nekem nem folyadékot kell nyomni 100 barral
Van ötleted, a forgórész vasmagos részét le lehet húzatni? gondolom utólag préselhették rá. Ha azt le tudnám szedni akkor valahogy rá tudnék gányolni egy motort, mert maga a kompresszor kiváló alapanyag. Másik verzió, félek, hogy kiröhögsz valahogy 1 mm leszedni a forgórész külsejéből, mert van olyan átmérőjű állórészem (400 W) és az már el forgatná... Ha meg kommutátoros motoron gondolkodnék, pl porszívó, annak meg a fordulatszáma nagyon magas, swzóval az meg szerintem azért nem jó. Üdv
Szia, Ez is egy "kalickás" asszinkron motor, ahol a fordulatszám, a forgó részben lévő rövidrezárt tekercdek, / ezek a kalickák/ és az állórész tekercspárjainak a számától függ. Utólag rakták fel a polírozott tengelyre, de úgy, hogy a tengely átmérője nagyobb, mind a furaté, pár tizeddel. A tengelyt fefagyasszák, a forgórészt pedig kemencében felhevítik, majd mikor elérte a hőtáguláshoz elégséges hőmérsékletet, gyorsan összeillesztik. Lehúzni lehetetlen mert csak szétvered a tengelyt s nem fog mozdulni. Hiába izzítod fel, mindkét anyag együtt melegszik, a helyzet u.a. Vagy vágó-pisztollyal, vagy nagyflexel való 'lerobbantás' lehetslges csak. Egy esztergályos szerintem le tud szedni egy mm-t, ami átmérőben már 2, roncsolás nélkül. Ha ipari volt, valószínőleg 3 fázisra volt tekercselve az állórész. Erre az állórész cserére én is kiváncsi lennék, hogy mi lesz az eredménye. Én most kommutátoros motorral kisérletezek, egy kidobott mosógépből, ami 1200-al centrifugál, azok DC kommutátoros motorok, és PWM- mel nagyon jól meg lehet oldani a fordulatszám szabályozását. Üdv: Mike
Szia
Megpróbálom lefűrészelni a régi forgórészt, a tengelycsonkot pedig összekötöm egy 600 wattos motorral és meglátjuk mi lesz. Üdv
Egyik szelep, és ahol beszívja a levegőt, arra megy a levegő szűrű az az adapter hiányzik .
Egy ügyesebb esztergályos legyártja ezeket.
Sziasztok.
Agre Hobby star 150 kompresszorról tud valaki valamit? Leginkább az érdekelne,hogy milyen olaj kell bele,,,,stb. Előre is köszi
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Szereztem egy Orlik 1 JSK 75 kompresszort, motor nélkül. A nagy probléma, hogy nincs 380-am! Szerintetek egy 220-as 2,2 kW-os villanymotor elvinné, ha rádobnám egy tartályra, és mondjuk a tartály meg a kompi közé tennék egy visszacsapó szelepet. Olyan 8-10 bar-ra lenne szükségem. Köszönöm a segítséget!!
Szia
A kompresszor és a tartály közé miért kell a visszacsapó? Ha az indítás megkönnyítése miatt akkor kell egy mágnesszelep is ami kiengedi a levegőt a kompresszorból. 8-10 bar,? mihez ekkora nagy nyomás?
Az indítás megkönyítése miatt, és tisztában vagyok vele hogy kell egy leeresztő szelep. Légkulcsot szeretnék legfőképpen működtetni! Ami kérdés számomra, hogy bírja e a 220 -as motor ezt a kompit hajtani? Bízom benne, hogy valaki ismeri ezt a típust.
Szia.
Érdeklődnék,hogy hol lehet betölteni olajat,és milyet egy ilyen kompresszorba?
Hali! Én akárhogy guglizom,azt látom,hogy az agre hobby star 150 az száraz kompresszor,6 légkör a plafon
Akkor az nem hobby 150es! Fotót róla!
Ez egy motorkompresszor,mint a hűtőgépekben van! A szívó oldalán kell beönteni,az ablak feléig,legalább,ha több nem baj! Én hidralika olajat használok évtizedek óta a hűtőkomprikba!
Akkor ez a csonk a megoldás?
Igen,ha nyitott! Légszűrőt nem látok rajta,de ha beindítod ott szívnia kell!
Ez így gyári? Nem csak a tartály az?
Gyári,ráadásul az eredeti ára 100fölött van. Van még egy burkolat rajta.
Az a tartály nagyon kicsinek látszik. Én most építettem egy 25 literes,8 légkörös,2 kompresszoros gépet. A lakásban a hűtőkompri megy,kint meg a száraz dugattyús,az gyorsan tölt.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |