Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Utastér világítás oké! A tank fedél ha jól tudom ezeken csak belülről nyílik gombbal nem távírányítóval. De az műkődik!
A gyerekzár nincs véletlenül elfordítva a hátsó ajtóknál vagy félállásban hagyva?
Nem a gyerekzár is műkődik és ki van kapcsolva mindkét oldalt
Van valami egyéb ötlet?? Az autó villamossági szerelőnél azt mondták minden OK! Meg azt hogy a központizár vezérlő egység szoftvere nem ad ki jelet a hátsó ajtókra valamiért!
Én még nem néztem de ahova vittem megnézték mindegyiket plusz az összes motort,mikrókapcsolót és azt állítják nincs probléma! Ismerősnél volt!
Szia!
A hibakód 00537 Oxygen sensor Regulation 18-00 - Upper Limit
Van valakinek még ötlete hogy lehetne rendes műkődésre bírni a központi záramat!
Esetleg nem lehet a vezérlő egységben az ajtók vezérlését ki be kapcsolni. Akár jumperrel vagy akár szoftveresen. Hátha az van kikapcsolva! Azért nem zárja a hátsó ajtókat!
Sziasztok! AEE motorkódos octaviám van. Menet közben leáll a motor 10-15 másodpercre majd gázon állva elindul. Cserélve lett kábelszett, komplett gyújtáselosztó és gyertyaszett. A probléma tovább is fent áll. Ismerősöm mondta, hogy fordulatszám jeladó is lehet. Ezt hol találom ennél a motornál. Esetleg ha lenne valakinek fénykép a motorról. köszönöm.
Szia! Ami a szövegben le van írva az a következő volna :
Idézet: tehát elég összetett és nem biztos, hogy a szonda rossz. „CO beállítás, fűtés nem működik, elszívó / leeresztő szivárgás, gyújtáskimaradás, az üzemanyagszint alacsony, az üzemanyag nyomás / pumpa, injektorok), EVAP tartály leürítő szelep, MAP szenzor, MAF szenzor izzószálas égessük le, HO2S vezetékek”
Szia! Mindenek előtt jó lenne hibakódot nézni, talán közelebb kerülnél a megoldáshoz és nem cserélnél ki olyan dolgokat, amiket nem is kellett volna. A fordulat jeladója az a gyújtáselosztóban van, hallos megoldású. A képek között sok mindent megtalálsz ehhez a motorkódhoz, becímezve. A képen megjelenő kis nyílra rákattintva a hsz-re tudsz ugrani, ahol talán linket is lehet még találni, ami további segítség lehet megérteni a szóban forgó meghibásodást.
Üdvözlök mindenkit
1.6-os octavia 2-m (BSE)van gáz üzemre átalakítva.Hideg indításkor nagyon nehezen indul a motor,meleg motornál viszont mindig pöccre.Újak a gyertyák az akksi a gyújtótrafó,vízhőfok jeladó,üzemanyagszűrő.Egy villamosági szerelő szerint fals levegő miatt áll fent a probléma.Találkozott már valaki hasonlóval,esetleg van ötlete mit nézzek meg? Köszönöm a válaszokat
Sziasztok!
Kicseréltettem a Skoda Octaviám bal oldali ajtók mikrokapcsolóit a szokásos problémák miatt. Az első 4-5 napban minden megfelelően ment, majd megint elkezdtek időszakosan nem működni. Azaz ajtónyitásra nem kapcsolja a beltér világítást, AC nem szív fel, rajtahagyott fényszóró figyelmeztető hang nem szól. Kérdésem, hogy a mikrokapcsolók mellett mik lehetnek még a hiba okozói? A csatolt fénykép szerinti ajtókapcsoló kontakt hibája okozhatja ezt a gondot? Ugyanis amikor megnyomom az ajtózárás vagy az ajtónyitó gombot, akkor meg működik.
Szia. Én is hasonlóval küzdök már évek óta. Hidegen nincs alapjáratom, mindig lefullad.
Nagyon sok dolog okozhatja, de én a fizikai alkatrészek cseréjén, fals levegő keresésén és benzines gépi programozáson is túl vagyok. Eredmény gyakorlatilag nincs, a probléma továbbra is fenn áll. Egyetlen dolgot fogok még megpróbálni, egy komoly gázrendszer finomhangoltatást. Ugyanis az autó saját "agya" eltanul a "gázos agytól". Ha az sem oldja meg, akkor még nem tudom merre tovább...
Szia! Ne haragudj de csak most "rágtam" át magam a problémádon és jöttem rá, hogy már volt róla szó régebben ITT és a felette lévő hsz.-ben az alapjárati problémát okozó szervó nyomáskapcsoló hibája okozhatja. Ha szétnézel a képek között, akkor találsz még infót a "kórmányszervó" és "AKL" kifejezések megjelölésével. Remélem, hogy a segítségedre lesz ez az infó. Sajnálom, hogy előbb nem akadtál rá erre a lehetőségre és be vittek a "málnásba", mindenféle cserélgetésekkel. Talán ha majd megoldódik a probléma, vissza lehet rakni a saját V60-ját és alapra lehet állítani az egészet.
Nem lehetséges, hogy az ajtó gumiharangjában lévő vezeték el van törve? Nyitott ajtónál is be tudod zárni a belső gombról (úgy, hogy a vezető oldali ajtón a zárat beugratod zárt állásba)?
A hozzászólás módosítva: Márc 2, 2015
...sokszor tárgyaltuk már a témámat, de ezt a két lehetőséget (vakuumszelep és olajnyomás kapcsoló) még most új nekem, sosem dobta be még senki lehetőségként ezidáig.
Meg fogom vizsgálni az olajnyomás kapcsolót a szervo ágában, lehúzom a csatit. Ha így is marad a rossz alap, akkor veszek egyet, 4k HUF. Köszi, megint van egy kis tennivaló + remény!
Megnéztem, beugrattam zárt állásba a karmantyúkat, de nem zárja az ajtót úgy sem. Egyik sem a bal oldalon.
kérdés, hogy a karmantyúk ilyenkor is megnyomják a mikrokapcsolókat?
A mikrokapcsoló mellet a kábel szakadás az ajtóban a leggyakoribb hiba.
Általában az szokott lenni, hogy a mikrokapcsolóval együtt a vezeték is tönkremegy az ajtóban. Mi is hasonlóképen jártunk egy Seatnál és két Octaviánál is. Mikrokapcsoló szét volt kopva (már nem volt rajta a gomb sem) és kicserélésével sem javult meg a zár. Ezeknél az eseteknél is az ajtóban lévő vezeték volt a ludas. Bele kellett toldani, mert rövid a sima forrasztáshoz.
Na frankó. Akkor itt is ez lesz a baj. A vezeték cseréjéhez is ugyan úgy ki kell bontani a zárat a mikrokapcsolóig ugye? Ha igen, akkor vihetem vissza a szerelőhöz, mert nekem nem sok türelmem van ehhez...
Tehát ki van nyitva az ajtó, be van zárva az ajtó retesze és
Idézet: ? Nem a távirányítóval, hanem a belső gombról működtetve? „megnyomom az ajtózárás vagy az ajtónyitó gombot, akkor meg működik.”
Igen, a belső gombbal működtetve.
...ma ebédbeszerző körutamon gondoltam egy nagyot és menet közben lenyomtam a bezár gombot, és bezárta az összes ajtót ahogy kell!!! Na gyorsan visszanyitottam és újra zártam, ekkor meg már csak a hátsót zárta, az elsőt nem. Na akkor megint nyit, megint zár és egyiket sem zárja... úgyhogy feladom.
Nem. Ki kell nyitni az ajtót. Ott van egy gumiharang, ahol a vezetékek futnak. Ebben a gumiharangban van a szakadás.
Az a problémám a Skoda Octavianál 1.9tdi 66kw,mikor menet közben kipörgetem 3000 fordulat felett a fordulat magától elkezd felemelkedni aztán visszaáll hiába engedem vissza a gázpedált és utánna füstöl is a kipufogo,mi lehet az oka????
Valószínű, hogy kopott a turbó tengelye, és ott betolja az olajat a szívócsőbe. Azonnal szerviz, mert ha egyszer felpörög rendesen, akkor nem lehet leállítani!!! Sok hajtókar töröttet láttam már emiatt.
A hozzászólás módosítva: Márc 5, 2015
ha szürkés a fustje akkor is a turbó a problémás???
Sziasztok!
Skoda Octavia II. 2005-ös évjárat, 1.9 TDI Ambiente kivitel... a biztonsági öv visszajelzés sokszor "becsipog", noha mindig használom az övet. A csatlakozásnál megmozgatva a jelzés megszűnik, de nemsokára újra kezdi, ha már nem nyomom az övet ! Gondolom, hogy kontakthiba ( valószínűleg valami mikrokapcsoló vagy csak sima fémlemezek esetleg csatlakozó valahol?), kontaktspray-t már próbáltam, egyelőre nem lett jobb. Találkoztatok-e már vele, ill. a tapasztaltabbak segítségét kérném, hogy mit lehet vele csinálni, esetleg típushiba valahol valami kidörzsölődés, vezetéktörés ( esetleg inaktiválni is legrosszabb esetben, mert úgyis mindig használom az övet, tehát tuti, hogy nem felejtem el enélkül sem!) ? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! már elég régóta küzdök egy nagyon bosszantó hibával! hátha találkozott ezzel a fajta jelenséggel valaki, Vw Golf IV em van 2002. 1.6 16V BCB.
Megyek az autóval és minden előjel nélkül leáll a motor! ha sebességbe van akkor megtorpan! mint mikor a benzin fogy kifelé, és mintha misem történt volna minden megy tovább. a minap üresbe gurulok a lámpához és leállt a motor, olyankor hallom a lábam felett a relé kattanást! már kérdezősködtem, és esetleg lehet a 409 es üzemanyagpumpa relé hiba is! vagy valami más. Volt mikor előzés közbe rántott egy nagyot! és minden ment tovább! attól függ ha pl 2 es be szépen megyek vele, és akkor jön rá ránt olyat hogy kifejelem a szélvédőt! ha pl 4 edikbe 60 ál akkor csak épp érzem hogy belassult a fordulatszám leesik! és kattan a relé a lábam felett és minden megy tovább. volt hibakód kiolvasáson többször is! sose volt hiba tárolva benne! a múltkorába viszont olyat dobott ki hogy 2-3 as trafó!! Egyre sűrvebben csinálja! régebben csak 3 4 havonta, az előtt évente épp 1-2 mostanában szinte mindig.. már évek óta csinálja. volt VW szervizbe ott fordulatszámérő jeladót mondtak, vagy AC pumpa.. na mondom akkor most melyik? Hát nem tudom melyikkel kezdjem? Szerintetek mi baja lehet? Előre is köszönöm a válaszotokat. A hozzászólás módosítva: Márc 12, 2015
|
Bejelentkezés
Hirdetés |