Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Csöves erősítő készítése
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Ebben a kapcsolásban V2 helyére (némi munkapont módosítással persze) megfelelne a 6n6p szovjet cső? A v1 megmarad E88CC-nek.
Hallgatom , mennyi lenne az a kis módosítás, kezdő vagyok, ezért gondoltam elkezdek egy ilyet építeni, ezért kérem ki a véleményeteket
Kíváncsi volnék a kapcsolásra. Igazán gyárthatnának kisebb teljesítményben is csövest, bár a hazai piac... Azért sok sikert nekik, nekünk.
Minden esetre gratulálok a csapatnak, hogy látnak benne fantáziát... A rajzra én is kíváncsi lennék, bár szerintem nem lehet nagy titok...
Hát ezt nem hittem volna. A kapcsolástechnika szinte biztosra veszem hogy valami "régi jól bevált" dolog.. nincs új a nap alatt.
A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2015
Sziasztok !
Egy 3.2 cm2 keresztmetszetű trafóvas (nem mu-metál, semmi extra) az mekkora PP teljesítményű kimenőtrafóba elég ? A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2015
Szia!
50Hz alsó határfrekvencia esetén kb 5 W. Ha magasabb alsó határfrekit engedsz növekszik keveset. Attila
Átlagban 0,3W SE -hez sem használnék ilyet. Mikrofon illesztőnek szánták?
Gondoltam, hogy a vasmagra gondolsz.. Nem asztallal adtad meg.. : )
2*1,5 pakett, az elég spicces SE -re is, nemmég PP-re. Bár én nemtudom.. Biztos (megszólal).. : ) A hozzászólás módosítva: Márc 17, 2015
"Nézzétek csak,mit gyártanak kis hazánkban"
Ez nagyon durva.Vagy inkább komoly.Nekem mindazonáltal tetszik a külleme is,de méginkább az árára lennék kíváncsi.És még valami...talán csak nem ilyen(ek) a végcsöve(i)??
Ahogy látom,talán mégse...inkább EL(PL)509-re tippelnék,azzal viszont nem tudom,hogy szednek ki 200W-ot úgy,hogy ne pusztuljon meg idő előtt a cső.